maksio200 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam Mój problem jest następujący. Auto przyśpiesza ale jakoś tak ociężale. Czas do 100km/h to ponad 10 sekund. Jak na tipa z quattro to i tak za dużo. Skanowany był vagiem i nie wykrywa żadnych błędów. Robiony był test kolektora ssącego i słychać jakieś zasysanie czyli niby działa klapka. Nie wiem czy to ma jakiś związek ale cieknie mi oliwa z pod wałków rozrządu. Auto mam od roku i wydaje mi się że auto idzie tak samo od samego początku. Przede mną właściciel wymieniał rozrząd, nie wiem tylko czy to nie wina tego. Auto pracuje normalnie, nie ma dziwnych dźwięków na postoju ani podczas jazdy.
gibon_81 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Tradycyjnie pewnie rozrząd źle złożony, czyt. do sprawdzenia.
pisarz1980 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Może swożnie zapiekłe są w kołach, od szczęk hamulcowych, któreś trzyma i blokuje.
maksio200 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Może swożnie zapiekłe są w kołach, od szczęk hamulcowych, któreś trzyma i blokuje. Ta opcja na pewno odpada bo to już sprawdziłem. W weekend sprawdzę vagiem blok 93 może tam się dowiem.
aro51 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zdecydowanie stawiam na rozrząd. Gdy miałem 3.0 ASN tez gosc mi zmienil rozrzad bez blokad. Potem auto przestalo jezdzic, natychmiast kupilem blokady zrobilem to jak nalezy i bylo niebo, a ziemia. Nawiasem mowiac 3.0 nie jedzie w stosunku do tych KM co posiada
maksio200 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Jutro wszystko się okaże jak sprawdzę vagiem blok 93, mam nadzieję że to będzie rozwiązaniem problemu.
pklimek Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 U mnie też zawór od dolotu się przełączał, ale w środku klapki się nie przestawiały odpowiednio. Tutaj opisałem swój problem i rozwiązanie: - [A4 B6 3.0V6 ASN] brakuje 50KM mocy • .: AUDI KLUB POLSKA :. •
maksio200 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 A dokładniej co z tym zrobiłeś? Wywaliłeś te klapki czy jakoś to naprawiłeś?
pklimek Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Klapki zostały naprawione. Spalanie spadlo o ok 2l i auto zrobiło się znacznie zwawsze po przekroczeniu 4000 obrotów. Ustaw sobie drugi bieg w skrzyni i powoli się rozpedzaj, powyżej 4000 obrotów powinno być wyczuwalne zwiększenie mocy jeśli ten mechanizm jest sprawny. Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
maksio200 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Klapki zostały naprawione. Spalanie spadlo o ok 2l i auto zrobiło się znacznie zwawsze po przekroczeniu 4000 obrotów. Ustaw sobie drugi bieg w skrzyni i powoli się rozpedzaj, powyżej 4000 obrotów powinno być wyczuwalne zwiększenie mocy jeśli ten mechanizm jest sprawny. Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka Dzięki kolego za radę, jutro sprawdzę podczas jazdy a zarazem będe mógł posprawdzać grupy vagiem, będę to robić samemu i z tego co wiem to mam zwrócić uwagę na grupę 93.
mateoskr1 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 U mnie było podobnie, przyczyną była niezmieniająca się faza rozrządu bo coś tam było przytkane z tego co mi mechanik powiedział. Z tym, że mi się swiecił błąd sporadyczny "regulacja wałka rozrządu". I auto wlasnie nie dostawało tego kopa powyżej 4 tys. obrotów. Teraz jak z tym zrobiłem jest roznica, na wysokich obrotach wyraźnie zmienia się faza i wciska w fotel.
blazej25 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kolego dowiedz się od mechanika dokładnie co było powodem twoich problemów i podziel się z nami skoro udało się to rozwiązać. Po twoim opisie nic konkretnego się nie dowiedzieliśmy.
maksio200 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Po niedzieli dostanę dopiero kabel diagnostyczny z oprogramowaniem i zobaczymy co mi powie ciekawego grupa 93.
mateoskr1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 U też był podobny problem, ale postanowiłem sprawdzić klapki od dolotu powietrza jak kolega pklimek. Po odkręceniu dwóch wkrętów, którymi przymocowane są gruszki od podciśnień (te pod osłoną V6-3.0) od razu wszystko wyszło na jaw.. zasprzęglenie samego wałka z mechanizmem gruszek jest z plastiku i było tak wyrobione, że nie wiadomo czy klapy się w ogóle ruszały, chociaż gruszki działają poprawnie. Niestety nie da się kupić w aso samego wałka z klapkami i gruszek, tylko z całym kolektorem ssącym - cena 4380zł.... Ja rozwiązałem to na razie tak, że z pomocą lutownicy nadlałem to co brakowało świeżym plastikiem i teraz całość siedzi ciasno. Jest to rozwiązanie tymczasowe dopóki nie wpadnie jakaś dobrej jakości używka. Pod spodem zdjęcia jak wygląda wałek z klapkami i wyroiony mechanizm zasprzęglenia od strony gruszek (od strony wałka zapomniałem zrobić). Mam nadzieje, że komuś się przyda bo wystarczy odkręcić 2 wkręty i łatwo sprawdzić stan mechanizmu. DSC_0394.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl DSC_0395.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl
kamilos90 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 u mnie też gruszki działają poprawnie , ale idę zaraz zobaczyć co się w środku dzieje, bo ostatnio czuje spory spadek mocy, a po 4 tys nie czuje żeby moc sie zwiększała .. ---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- Sprawdzilem u mnie klapki ok , nic nie wytarte itp ... ale mocy po 4 tys nie ma , rozrząd ustawiony poprawnie , błędów na vagu tak samo brak , sprawdze przepływkę .. wie ktoś jakie wartości musi pokzaywac w tym silniku ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się