gayo_s Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam, od 3 miesięcy jestem posiadaczem B6 2.0 Alt i po kupnie zauważyłem ze przód strasznie wysoko stoi w porównaniu do tyłu. Na samym początku myślałem ze to tył jest siadniety ale obserwując inne a4 zauważyłem ze nie powinno być takiego dużego prześwitu z przodu. Proszę o rade co w takim wypadku należy zrobić, czy da sie jakoś opuścić przód?
krzysiekml Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 pewnie że się da http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-obnizenie-zawieszenia-sprezynami-dobierac-zakres-mas-osi-136448/
benyA4 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 http://www.a4-klub.pl/archiwum/rozne/SiA.pdf
gayo_s Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Według mojej wlepy mam zawieszenie 1BA czyli standard, Przednia oś ma oznaczenie OJH czyli klasa wagowa nr 8, tylna zaś OYG klasa wagowa 7. czyli jeżeli chciałbym opuścić przód to jaka kategorie muszę mies tych sprężyn? niższa czy wyższa?
darkle Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 z ciekawości sprawdziłem: w sedanie z silnikiem ALT miałem przód OJF (klasa 6) i tył OYG (klasa 7) W Avancie AWX mam OJH (8) i OYK (10)
gayo_s Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Kolego Darkle i auto stało równo? u mnie roznica jest taka ze na kolach 15 od ziemi do nadkola z przodu mam 69cm, a z tylu 65cm. Zaczelo mnie zastanawiac dlaczego klasa wagowa z przodu jest wieksza od tylu. Bede szukał sprezyn na przod do klasy 6 -OJF.
daro84.pl Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja mam 1BA przód OJF i tył OYF i też trochę nisko tył siedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się