Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozpórka górna


89siwy

Rekomendowane odpowiedzi

To ja mam całkiem inne odczucia i akurat w moim przypadku zmieniło się znacznie i w dodatku na plus :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam całkiem inne odczucia i akurat w moim przypadku zmieniło się znacznie i w dodatku na plus :wink:

Po samej dolnej ;)? Raczej placebo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:decayed: ...nie dobrze ....już drugi dzień zgadzam się z Danielem :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dół mam ori,stabilizator ten grubszy.Jak dojdzie gora to rozwieje wasze watpliwosci:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że niektórzy nie czują różnicy, może być spowodowane brakiem umiejętności wykorzystania lepszego prowadzenia, brakiem czucia auta albo stanem technicznym, nie wiem, ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o moich odczuciach i testach zrobionych na moim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku ja się nie czepiam....ale ja za dużo nie jeżdżę i może dlatego nie wyczułem jakiejś diametralnej różnicy....,a wierz mi ,że jak coś zmieniam to zaraz staram się wychwycić "inność" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, Ty się nie znasz, bo wszystko już miałeś w serii, auto doje....ne na maxa i szukasz inności, chyba w tym że przerabiasz na B6/B7 :decayed:

Jeszcze chwila i nie wiem czy znajdzie się coś w B8 czego Ty nie będziesz miał u siebie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełom w prowadzeniu robi górna rozpórka, jak jest juz górna to montaż dolnej raczej dużo nie zmieni w odczuciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że niektórzy nie czują różnicy, może być spowodowane brakiem umiejętności wykorzystania lepszego prowadzenia, brakiem czucia auta albo stanem technicznym, nie wiem, ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o moich odczuciach i testach zrobionych na moim aucie.

doj**ales solidnie :decayed: pytanie tylko, czy rozporke dolna dolozyles przed zmiana zawieszenia czy jednoczesnie? Bo jesli jednoczesnie to jakos nie widze mozliwosci odczucia akurat tego dodatku. Ja dolozylem juz jak troche pojezdzilem na gwincie i zero efektu, niedlugo pewnie zaloze gorna to wtedy sie okaze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi sie wydaje że po założeniu górnej rozpórki pewnie można odczuć jakąś różnice , fakt ja nie dawno założyłem gwint i może dlatego nie czuje różnicy po założeniu dolnej rozpórki , teraz czas na górną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może przy gwincie nie jest to tak odczuwalne, nie wiem, bo takiej wersji nie testowałem choć w sumie to bardziej jest zalecane do takich zawieszeń.

Ja u siebie montowałem w takiej kolejności:

Najpierw zamontowałem od kolegi z forum dolną dorabianą (coś zaczęło jakby popukiwać i jakoś dziwnie się prowadził) i dołożyłem też na górę, również jakaś dorabiana (ogólnie ok, choć dziwnie była montowana więc wyleciała z auta)

Potem wywaliłem obie i wsadziłem ori dół, znacznie poprawiło się prowadzenie, kierowalność.

Następnie zamontowałem ori górę, nie zauważyłem większej zmiany.

Wszystko przy ori zawieszeniu 1BA.

Następnie wleciały sprężyny Eibach Pro Kit -30mm i nówki amorki Bilstein, tym razem poprawa jazdy w zakrętach.

Później wpadł stabilizator od RS4 B5, nowe łączniki i gumy ( ten sam co w zawieszeniu 1BE ) zmniejszenie przechylania się auta w zakręcie.

Wszystko to w Avancie 1.8T ośka, w q mogą być również inne odczucia z racji innego tylnego zawieszenia.

Tak było u mnie, u kogoś innego w innym aucie i innych wymaganiach oraz odczuciach różnice również mogą być inne. W moim przypadku zmiany były znaczące i na wielki plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć że przy 1be górna z dolną robią robotę.

Jeździłem 3 lata z samą dolną,wczoraj zamontowałem górną i pierwsze co jazda w zakręty gdzie szybka trzeba manewrować kierą i jazda jest o wiele przyjemniejsza,nie czuć tak wyrzucania z zakrętu,auto o wiele lepiej się zachowuje.

Jeszcze muszę wymienić górne mocowanie amorków bo trzyma na 2 śruby ale różnica jest mimo to:wink:

Koszt 70zł to nie majątek także polecam:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa w pewnym watku na battalionie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa w pewnym watku na battalionie..
Kowi a jak ta rozpórka z a6 sprawuje sie w a4 ?? czy lepiej szukać rozpórki z a4 ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z a6 to najlepsza rozpórka z możłiwych, w A4 nie było rozpórki do przekładki, była na stałe zamocowana w V6kach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie dolnej rozpórki , Po założeniu dolnej rozpórki pojawił sie problem z montażem osłony pod skrzynie bo rozpórka zasłanie jeden otwór montażowy . Jak to u was wygląda ? Rozpórkę macie założoną nad osłoną czy pod ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie mam teraz osłony ale jak była to była 1sza od ziemi:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie mam teraz osłony ale jak była to była 1sza od ziemi:decayed:
a jak miałeś ja zamocowaną ? Chodzi mi o tylne mocowanie ? U mnie z prawej strony mocowanie pasuje a z lewej nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...