lisek120 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 pompa od wspomagania wymieniona, tarcze klocki tez oki, zawieszenie zrobione. Co jeszcze z kosztowniejszych rzeczy moze pojsc? Czyli sugerujesz Arek że Ty bys to sprzedal i tym nie jexdzil? Z chlopakami na spota trzeba si e umawiac czy poprostu wbijac?
POWER-KRIS Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Nie kapuje, ale jeżeli był mocno walniety to nie ma sensu pchać kasy bo za dwa lata od korozji się rozpadnie a ta walkę napewno przegrasz.
elmer80 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Nie sugeruję żebyś sprzedał. Teraz piszesz że dużo innych rzeczy masz zmienione więc pomijając ile już kasy poszło to nie ma sensu sprzedawać. Bo rozumiem że nie był rozbity i ma na sobie tony szpachli. Nic już nie rób i się nie doszukuj. Dbaj, lej dobre płyny życiowe A pieniążki wydaj na... d*py [emoji41]
lisek120 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 Krzysiek nie chodzi o to czy była bita tylko o przebieg. Jakoms delikatną przygode chyba miala bo byla wymieniana prawa lampa + zderzak plus dolny halogen z malym grillem i chlodnica klimy ale wszystko w niemieckim serwisie na ory czesciach bo w historii auta to znalazłem wiec raczej nie ma sie co przejmować gorzej jakby jakis Zdzichu u siebie na podworku rzeźbil;p ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2014 at 18:31 ---------- W tym tyg wywalam kata i zobaczymy co będzie.Tydzien temu gadałem z mechanikiem o nim i on ale co ty chcesz wywalac kat czysty jak nowy przeciez nie wypuscilbym Cie przy wymianie turbiny z zaladowanym, heh dzisiaj do niego podjechalem gadka gadka i jeszcze raz o tym kacie zagadalem a on z tekstem do mechanika "Patryk a on mial w ogóle jeszcze kata czy juz nie gosciu do niego nie pamietam" i jak tu im wierzyc ... ---------- Post dopisany at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany at 11:09 ---------- W tym tyg wywalam kata i zobaczymy co będzie.Tydzien temu gadałem z mechanikiem o nim i on ale co ty chcesz wywalac kat czysty jak nowy przeciez nie wypuscilbym Cie przy wymianie turbiny z zaladowanym, heh dzisiaj do niego podjechalem gadka gadka i jeszcze raz o tym kacie zagadalem a on z tekstem do mechanika "Patryk a on mial w ogóle jeszcze kata czy juz nie gosciu do niego nie pamietam" i jak tu im wierzyc ...
baszmak7 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 No wiesz to jest wlasnie avf i w porownaniu do awx gorzej sie zbiera na dole.to ciekawe co piszesz bo jeden ma 285Nm a drugi 310Nm przy tej samej prędkości obrotowej silnika
elmer80 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 No wiesz to jest wlasnie avf i w porownaniu do awx gorzej sie zbiera na dole.to ciekawe co piszesz bo jeden ma 285Nm a drugi 310Nm przy tej samej prędkości obrotowej silnika To sprawdź dokładniej przebieg wykresu momentu obrotowego
baszmak7 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 No wiesz to jest wlasnie avf i w porownaniu do awx gorzej sie zbiera na dole.to ciekawe co piszesz bo jeden ma 285Nm a drugi 310Nm przy tej samej prędkości obrotowej silnika To sprawdź dokładniej przebieg wykresu momentu obrotowego no sprawdziłem i sprawdziłem dostepność NM z dołu i ciekawe teorie szerzysz
elmer80 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Nie wiem co i gdzie sprawdziles ale awx ma max od 1750 a avf od 1900
POWER-KRIS Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Jeździłem jednym i drugim w każdym razie awx się szybciej katapultuje za to avf jest sporo szybszy na maxa. Poza tym avf ciągnie jeszcze na 4000 a w awx to już czkawka.
elmer80 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Jeździłem jednym i drugim w każdym razie awx się szybciej katapultuje za to avf jest sporo szybszy na maxa.Poza tym avf ciągnie jeszcze na 4000 a w awx to już czkawka. Dokładnie... Ale kolega baszmak ma inne teorie...
lisek120 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 Wcześniej jeździlem B5 z silnikiem afn 5 biegowym ale dolne biegi były o wiele dluższe niż w obecnym avf-ie więc może dlatego tak marudze z dolem zobaczymy co będzie po wywaleniu kata...
KoJ@K Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 przeciez nie wypuscilbym Cie przy wymianie turbiny z zaladowanym to mogłoby np. oznaczac, że chłopaki Ci opróżnili kata, a teraz Ci mówią i się pytają czy był tam kat czy nie, co by im teraz nie było głupio, jak im powiesz, żeby wycięli, bo chcesz sprzedac.
lisek120 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Nie wycinam zeby sprzedać, tylko zeby lepiej oddychala;d Nie, mi się wydaje że, oni tego po prostu nawet nie sprawdzili , Na początku powiedział tak jak cytowałes a za jakies 2 tyg jak powrocil temat kata to sie zastanawial czy on tam w ogole jest(czyli kręci coś, w innych przypadkach tez juz go pare razy przyłpałem na kręceniu) ... mi się wydaje ze najchętniej zerwal by mi glowice i skasował za to.. a nie w jakieś katy się bawić, on wszystkim by glowice robił A ja operacje wyciuecia kata przeprowadzę dopiero po 1 z wiadomych przyczyn;d Mam nadzieje ze będą tego pozytywne rezultaty.
lisek120 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Kur... tylko żebym mial kogos sprawdzonego w ole... Aha i byłem w niedziele na spociku Elmer i Ćwiara był swoim avf-em porównywaliśmy prace silnika i były zblizone tak więc wcale moja nie "buczy" dziwnie tak jak mi się wydawało. W niedziele mam wgrywac program, tylko czy to madre posunięcie przy wysokim przebiegu? Przypominam turbo zrobione, wałek z popychachaczmi + panewki , wymienione, pompki niby 2 lata temu wymienione, jedyny problem to mala niemoc z rana plus dymek ale wychodzi na to ze to raczej zawalony kat, po 1 bedzie wymieniony i mam nadzieje ze będzie z tym spokój już... Myślicie że to mądre posunięcie?
Biszczan Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Przebieg nie ma znaczenia tylko to jak dbasz o samochód. Program zrobiony z głową i wszystko będzie hulać Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
lisek120 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 No wlasnie byłem ostatnio na spocie we Wro i kolega zaproponowal mi wgranie tego samego programu co on ma juz od dluzszego czasu i jest wszystko oki, aha i jeszcze jednemu kumplowi wgrywal i tez wszystko oki. Jemu robili program specjalnie pod jego auto, ma taki sam silnik i rok plus sprawdzał nr przez kompa okazaly sie identyczne jak jego wiec mozna wgrywac. Chyba tez wgram jak co to mozna cofnąć sie do starego programu. Plyny, filtry i oleje na czas kazde guwno staram sie odrazu naprawiać więc chyba dbam o silnik, wczesniej dbal ,o niego serwis teraz ja;d To co wgrywac i sie nie zastanawiac? ---------- Post dopisany 16-06-2014 at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 17:41 ---------- Program wlecial 2 tyg temu, kat dalej nie wybebeszony.... brak czasu i kasy... Ale powiem tak nie wiem jak to mozliwe ale odkad mam ten program to tylko 2 razy to zmulenie złapał, moze dlatego ze dluzej lize z początku czy jak? Minimalnie mam tez podniesione obroty niz wcześniej. Mam jeszcze pytanko apropo EGRU , ostatnio wyczailem że to buczenie o którym mowilem to własnie on powoduje, wciskajac do odpowiedniego miejsca sztange przy nim auto zaczyna normalnie pracowac i wtedy słychac pieknie turbinke a nie buczenie. Czy moge go zaślepic bo gdzieś czytałem ze w b6 nie mozna lub nie jest to wskazane, i czy po zaślepienie owe buczenie zniknie? Co z tym EGREM pany? ---------- Post dopisany 19-06-2014 at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 17:13 ---------- Panowie zaślepiac czy nie? I czy po zaslepieniu bedzie chodzil bez tego buczenia? I jaki to b edzie mialo wplyw na silnik?
POWER-KRIS Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Za skarby świata nie kapuje jak można ręcznie za sztangę egr przymknąć czy coś jak jej nie widać bo jest wbudowana w środek. Ty chyba się klapa gaszaca bawisz a ona ma być otwarta na max.
lisek120 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 No dobra troche moze pojebalem i nazwalem "coś" co nie jest sztanga sztangą;d Chodzi mi o tą ja to naxzywam sztanga w czarnym kolorze na pierwszym planie zdjecia. Tak więc za co ona jest odpowiedzialna? I dlaczego jak wcisnę ja do odpowiedniego momentu to silnik zaczyna pracowacv bez owego buczenia, wtedy slychac pieknie turbinkę nawet poprostu jest czysta praca silnika a jak ją puszcze to buczy. Egr do d*py czy to normalne?
elmer80 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Nie kombinuj... to jest klapa gaszaca. Służy do tłumienia przepływu powietrza w momencie zgaszenia silnika. wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się