elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Z logow da sie to wszystko wykminic? Tak właśnie "wykminic" :-) Objaw który opisales może wskazywać na to co pisałem wcześniej. Bardzo pomocny jest wtedy wakuometr.
lisek120 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 DO czego jest potrzebny? Do sprawdzenia cisnienia w wężykach czy jakie cisnienie daje turbo czy pompa? ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:41 ---------- Czy mozliwe jest że np idzie za duże napiecie na fajke od świecy i pali swiece? czy cos innego? bo dzisiaj odpalilem autko po 3 dniach, niby silnikiem nie zatelepotalo ale jakos dziwnie odpaliła jakby nie na wszystkie gary i dymka znowu pusciła delikatnego. Zawsze cos
elmer80 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Nie może być za duże napięcie niż napięcie akumulatora. Do sprawdzenia podciśnienia w wezykach. Przy pompie powinno być -0,9 przy N75 nie mniej niż -0,6. Sam N75 może też fiksować. Spróbuj zamienić z N18 i zrobić ponownie logi.
lisek120 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Z logow da sie to wszystko wykminic? Tak właśnie "wykminic" :-) Objaw który opisales może wskazywać na to co pisałem wcześniej. Bardzo pomocny jest wtedy wakuometr. Objaw który opisałem, chodzi Ci o ten dźwięk czy o to ze nie doładowuje turbo? Czyli co Ty prędzej obstawiałbyś pompe lub nieszczelność? Chciałem zrobic dynamiczne dzisiaj ale lapek nie daje rady bateria po chwili pada... Czytałem cos kiedys o tych pompach ze luzuje sie tam kruciec i u mnie widziałem że jest juz on oblepiony czymś więć cos juz tam było grzebane, i pisali też o dziwnych dźwiękachg dochodzących z vacu więc też by troche pasowało. No ale jak kumpel miał to samo w pasku zrobil turbo i ucichło. Chyba mam gdzies jakis stary zawor od b5 bedzie pasil? ---------- Post dopisany 12-02-2014 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 17:23 ---------- Dzisiaj bylem jeszcze u mechanika stwierzil że turbo ma luz na walku i to już spory. Powiedział też ze to bardzo mozliwe że turbo daje taki dxwięk, tak jak napisałem wcześniej gosciu z paska miał to samo zrobił turbo to ustało. A wy co o tym sądzicie?
banan291 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 popraw ostatni link bo nie działa, każde turbo ma luz.. pytanie jaki luz i ile
lisek120 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Luz jest już ponoć trochę większyniż poinien być. Link jest poprawiony na dole tego samego postu. Do tego N75 chyba nie dojdę żeby go wyciągnąć bez kanału? idące wężyki od N18 sam wyieniałem bo ich otulina była cała w oleju do tego stopnia że, po ściśnieciu aż z nich wypływał. Wspominałem też już kiedyś że u mnie zmieniony jest trochę układ wężyków podciśnienia na lini od zaworu zwrotnego do N239normalnie jest tak że pomiędzy nimi wstawiony jest nazwę to czwórnik zresztą no tak jak na schmacie http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/. A u mnie jest tak że zamiast rozdzielaza na 4 wstawione są dwa trójniki osobne wyjście na N18 i kilkac entów dalej następny trójnik na wężyk idący do N75 i zbiornika podciśnienia. A wszystko to jest zasilane Vacu tzn tak mi się wydaje... ciekawe czy to nie ma jakiegoś znaczeni wydaje mi się że w lini postej jest łatwiej zassać niż z tych trujników. Dzisiaj przegoniłem ją dwie paki i tak jakby lepiej ciągła. I dalej o pytane czy zużyta turbina może powodować ten dziwny dźwięk? I czy logi pokażą np. jak będzie nieszczelność w układzie podciśnienia?
lisek120 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Mam dynamiczne 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
elmer80 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Mam dynamiczne 011:VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zaraz zjebki dostaniesz za ten log... Auto rozgrzane, 3 lub 4 bieg, 1500 obr. wciskasz logowanie i pedal w podloge do 4200, koniec logowania. Najlepiej z kims to zrob i wszystkie grupy jak w tutorialu.
lisek120 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 No ale co tak było ciagłem od 1500... tylko ze chyba bez pedału w podłodze to źle tak?Czy źle w sensie że 3 razy ten sam log? zrobiłem dle pewności na 3 i 4 biegu ;p Tutorialu? czyli ze wszystkie dynamiczne czy jak? Te logi do niczego sie nie nadaja?
banan291 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Jak dobrze zrobisz to wystarczy 1 log, nie musisz po 3 razy ten sam robic. Tak, te logi sie do niczego nie nadaja. Przykładowe logi grupy 011 na 4 biegu VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM gaz ma byc w podłodze nieprzerywanie od 1500 do 4000-4200rpm, więc musisz mieć odpowiednia drogę do zrobienia logu, jezeli nie masz to rob na 3 biegu bo wtedy wystarczy krótszy odcinek drogi, w tutorialu jest wszystko opisane, zatem do dzieła
lisek120 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Dobra zrobiłem jeszcze raz i przy okazji mam jeszcze dynamiczne 003,008,010 tylko ze te zrobilem za jednym razem i nie wiem czy to nie bląd ale 011 zrobilem osobno dynamiczne: Grupy: 003,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zrobiłem też statyczne: BS: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jutro dorzuce jeszcze statyczne zwykłe bo zostały u siory na lapku. Myślę że z tych juz da sie wywniaskować co jest nie tak czekam na odpowiedzi
banan291 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 żeby się elmer nie musiał powtarzać to go wyręcze Do sprawdzenia podciśnienia w wezykach. Przy pompie powinno być -0,9 przy N75 nie mniej niż -0,6. Sam N75 może też fiksować. Spróbuj zamienić z N18 i zrobić ponownie logi.
lisek120 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 No dobra zrobię to jak zdobędę wakuometr... w środę najprawdobiej będę mial od kumpla co ma 4 do regulacji gźników w motorze, chyba się nada no nie? a teraz powiedzcie mi co mozn stwierdzić po logach które dodałem.
elmer80 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Napisze ostatni raz. Komplet logow jak w tutorialu. Po 011 widac tylko ze geometria do czyszczenia.
lisek120 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 Jak w tutorialu czyli mam zrobic wszystkie logi krok po kroku jak to jest opisane w :http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ ? Bo juz sam nie wiem o co chodzi... czy źle rozumie slowo tutorial
lisek120 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Marynarz odnosze wrazenie jakbys targał sobie lacha ze mnie, tylko dlaczego? Chciałem zaslepic egr bo myślałem że to buczenie zniknie nie po to zeby mocy przybyło. Dlaczego jest tak ze jakzamkne to klapę gaszaca na około 1/3 to auto zaczyna czysto pracować przy przegazówie słychać pieknie turbinke a praca silnika staje się milsza dla ucha znika to buczenie, a jak ja puszcze to juz turbiny nie słychac tylko owe buczenie jakby filtra powietrza nie bylo w ogóle moze coś z nią nie tak
lisek120 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Cos zlego dzisiaj sie dzieje z forum posty dodaje na 4 strone w tym akurat watku moze poxniej to naprawia to ogarne tu wszystko bo juz nie wiem czy dodaje czy nie.
bbarney_Szcz Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Panowie a co powiecie o moich logach: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-auto-kopci-czarno-332114/ Problem mam z kopceniem na czarno. Podejrzewam pompki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się