Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Dziwny efekt w 2.6 V6


habeta

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam dziwny efekt podczas przyśpieszania gdy spokojnie jade tak 1.5 tyś obrotuw i wcisne pedał do podłogi do brak przyśpieszenia nawet przy redukcji dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa a poniżej zwykły mół czego to morze być przyczyna wymieniłem już filtry komputer nic niepokazał

* prosimy o stosowanie własciwego prefixu [Musashi]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mam, po programie dostaje kopa przy 3.5 tys, ale Ty masz 2.6 więc powinien iść od dołu... przy turbince byłoby normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie że to od sondy bo wtedy miała by kopa takiego samego :kox:[br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 18:57 _________________________________________________słuchaj.....wsiadłem właśnie do mojej oooo i mam silnik 2.8 12V v6 czyli pod względem budowy identyczny jak twój i :wallbash: z szacunkiem mówię...... :gwizdanie:MAM TO SAMO :evil: to normalne - na to wygląda :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Ja u siebie zauważyłem że autko zaczyna przyjemnie ciągnąć od 2,5tys obr nie zależnie na jakim biegu jestem, wydaje mi się że to dolna granica dla tego silnika ale może się mylę? :naughty:, może ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje wykresami jak powinna prawidłowo wyglądać praca silnika ABC?

Pozdro :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepywka ok bo pokazalo by w vagu niema żadnych błęduw i mnie to dziwi :(a jesto morzliwe że mam nieszczelny wydech przed katalizatorem i sąda daje zle parametry

Sprawdz przeplywomierz w blokach pomiarowych. Jezeli przeplywka jest slaba zaden blad nie bedzie widoczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ch

dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa

potwierdzam, cos masz nie tak :gwizdanie:

chłopie ty masz 2.8 193KM a ten silnik jest zupełnie inny i ma inną że tak powiem elastyczność :wallbash:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zaczyna nam się rozjeżdżać istota problemu.To jasne, że 2.6 nie będzie ciągnąć z równą siłą przy 1500 obr i prz 3000 gdzie zbliża się do maks. mom. obr, ale nie powinien mulić tylko ciągnąć do przodu, gdyż motor jest bardzo elastyczny. A z tego, jakie objawy podał Kolega habeta jest dla mnie jasne, że auto nienaturalnie muli do 3tys obr a później łapie oddech. I nie jest to związane z charakterystyką silnika, tylko z usterką jaka trapi ten egzemplarz. Kolega EUROCHIP mądrze radzi, sprawdź przepływomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po rozbiurce gardzieli i przepustnicy już sie niedziwie że te silniki mają kompa od 3000 obr montowane sa tam 2 przepustnice jedna miejsza tak zwany tryb ekonomiczny i duża i która własnie sie otwiera od 3tyś dlatego jest taki efekt przyspieszenia tak ze na stardzie silnikiem np 1.8 morzemy dostać po batach ale puźniej pomachać papa i pośmiać z zdziwionej miny he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...