habeta 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 witam mam dziwny efekt podczas przyśpieszania gdy spokojnie jade tak 1.5 tyś obrotuw i wcisne pedał do podłogi do brak przyśpieszenia nawet przy redukcji dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa a poniżej zwykły mół czego to morze być przyczyna wymieniłem już filtry komputer nic niepokazał * prosimy o stosowanie własciwego prefixu [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Dla tego silnika 3tys to takie min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 chyba soebi zartujesz, od dolnego zakresu zaczyna ładnie chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Pomyliło mu sie z honda chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daymoon Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 napewno coś masz nie tak i poszukaj bo o tym gdzieś czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ja tak mam, po programie dostaje kopa przy 3.5 tys, ale Ty masz 2.6 więc powinien iść od dołu... przy turbince byłoby normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daymoon Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 a wogóle to przepływke sprawdź, :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 przepywka ok bo pokazalo by w vagu niema żadnych błęduw i mnie to dziwi :(a jesto morzliwe że mam nieszczelny wydech przed katalizatorem i sąda daje zle parametry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daymoon Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 nie wydaje mi sie że to od sondy bo wtedy miała by kopa takiego samego [br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 18:57 _________________________________________________słuchaj.....wsiadłem właśnie do mojej oooo i mam silnik 2.8 12V v6 czyli pod względem budowy identyczny jak twój i z szacunkiem mówię...... :gwizdanie:MAM TO SAMO to normalne - na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danii1987- 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 sam z ciekawości wybrałem sie sprawdzić... I wrażenia podobne, poniżej 3000 trochę mułowato Ahh... nie ma to jak BMW na pasie obok obklejone znaczkami M3, dużo huku i wstyd spod świateł, to sie chłopaki zdziwili hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 bardzo dzoękuje a już sie obawiałem jakiegoś czeskiego filmu w silniku jeszcze raz dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 hamownia prawdę Ci powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nie zaobserwowałem takiego efektu u siebie Coś jest z Waszymi autami nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa potwierdzam, cos masz nie tak :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam wszystkich! Ja u siebie zauważyłem że autko zaczyna przyjemnie ciągnąć od 2,5tys obr nie zależnie na jakim biegu jestem, wydaje mi się że to dolna granica dla tego silnika ale może się mylę? , może ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje wykresami jak powinna prawidłowo wyglądać praca silnika ABC? Pozdro :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EUROCHIP 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 przepywka ok bo pokazalo by w vagu niema żadnych błęduw i mnie to dziwi :(a jesto morzliwe że mam nieszczelny wydech przed katalizatorem i sąda daje zle parametry Sprawdz przeplywomierz w blokach pomiarowych. Jezeli przeplywka jest slaba zaden blad nie bedzie widoczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daymoon Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ch dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa potwierdzam, cos masz nie tak :gwizdanie: chłopie ty masz 2.8 193KM a ten silnik jest zupełnie inny i ma inną że tak powiem elastyczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Chyba zaczyna nam się rozjeżdżać istota problemu.To jasne, że 2.6 nie będzie ciągnąć z równą siłą przy 1500 obr i prz 3000 gdzie zbliża się do maks. mom. obr, ale nie powinien mulić tylko ciągnąć do przodu, gdyż motor jest bardzo elastyczny. A z tego, jakie objawy podał Kolega habeta jest dla mnie jasne, że auto nienaturalnie muli do 3tys obr a później łapie oddech. I nie jest to związane z charakterystyką silnika, tylko z usterką jaka trapi ten egzemplarz. Kolega EUROCHIP mądrze radzi, sprawdź przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habeta 0 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 witam po rozbiurce gardzieli i przepustnicy już sie niedziwie że te silniki mają kompa od 3000 obr montowane sa tam 2 przepustnice jedna miejsza tak zwany tryb ekonomiczny i duża i która własnie sie otwiera od 3tyś dlatego jest taki efekt przyspieszenia tak ze na stardzie silnikiem np 1.8 morzemy dostać po batach ale puźniej pomachać papa i pośmiać z zdziwionej miny he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 2.6 jedzie jako tako od 3tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się