ryba85 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 czy ten zaworek zaznaczony na zdj powinien trzymac w pompie jakies cisnienie?czy tylko zapobiega cofaniu sie paliwa?jesli tak to jakie beda skutki tego ze nie trzyma cisnienia?
vp-tdi Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 tylko zapobiega cofaniu sie paliwa skutki takie ,że bedzie sie paliwo cofało i ciezko bedzie mial niekdiedy odpalić . ps mam takie zawory sprawne jak coś
ryba85 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 tylko ze mi jeden mehanik mówił ze ten zawór powinien trzymac jakies cisnienie. to masz nowe te zawory?po ile?
trepek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie! Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu.
vp-tdi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie!Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu. tak ,to jak sie je ustawia ? to potestuje zaworki mam uzywane po 50zl sztuka ? sprawne...
vauxhall95 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zaworki sie ustawia wbijajac w nich trzpien i zaden nie zapobiega cofaniu sie paliwa
ryba85 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie!Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu. a co sie bedzie działo z autem jak powiedzmy nie bedzie trzymał cisnienia?jak ustawic to cisnienie?
trepek Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opisane wszystko w tym temacie: Audi 80 Klub Polska :: [b4 1Z] Ciśnienie wewnętrzne pompy
ryba85 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 czyli problem z odpaleniem moze byc przez ten zaworek? ---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ---------- a czy jak ja mam załozona pompke reczna (gruszke)to pompujac paliwo dam rade nia przepchnac paliwo przez pompe ze bedzie wylewac sie powrotem pompy?czy raczej nie da rady nia przepchac paliwa.bo jak pompuje to chyba paliwo przechodzi przez powrut oczywiscie na zgaszonym silniku. ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- zdjąłem ten zaworek i : dmuchajac w niego od strony nastawnika powietrze lekko szło i wychodziło przez ta mała dziurke. pociagajac do siebie tak samo. srubokretem poruszałem w srodku tym zaworkiem i po rozruszaniu go troche tak jak by wiecej sie cofnął i wtedy : dmuchajac w niego powietrze szło ciezej i wychodziło ta wiekrza dziurka.(małą dziurke tak jak by zamkna tłoczek) pociagajac do siebie tez powietrze troche szło(a tu chyba nie powinno?) ale ten tłoczek tak jak by sie czasem przycinał . ---------- Post dopisany 20-01-2014 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2014 at 15:24 ---------- dzisiaj jeszcze raz zdjałem ten zaworek.teraz rozruszałem tłoczek w srodku tak ze dmuchajac lata luzno od zabezpieczenia do sprezynki.jak tłoczek oprze sie o sprezynke robi cisnienie i przez to wiekrza dziurke idzie popwietrze z oporem.teraz nie cofa sie juz na tyle daleko zeby odblokowac ta mniejsza dziurke bo sprezyna mu nie pozwala.mysle ze teraz bedzie działał dobrze.dobrze mysle? ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------
vp-tdi Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 to zobacz i opisz czy sie cos dzieje lub nic sie nie dzieje
ryba85 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 na razie mam cicha nadzieje ze to pomogło.bo po tym rozruszaniu tłoczka dzisiaj za kazdym razem palił od strzału.zobaczymy rano.
marjon Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 musze to zrobic u siebie, bo mrozow duzych nie ma a ostatnio tez jakos niemrawo pali:kwasny:
vp-tdi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 u mnie tez cos dziwnie ciezko odpalał a kompresje mam jak w nowym ,dzis wszystkie opaski z ciasniłem szczypcami bo miały luzy dodatkowo ( w sumie do odpalania to nic nie daje ale...) wezyki paliwowe połaczyłem z przewodami od chłodnicy ,zawsze to szybciej sie cieplejsze paliwo zrobi ( na vagu + 5st wiecej temp paliwa ) i o dziwo pomogło ,lepiej odpala . jutro wkładam nowe swiece żarowe bo wszystkie popalone i zajrze do tego zaworka przelewowowego. a jakie wartosci powienien miec najlepiej w gr 004 bs ?
ryba85 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 no i naciesztyłem sie długo dobrym paleniem.dzisiaj rano znowu ciezko zapalił.po przejechaniu ok 8 km ,zgaszeniu i po 10 minutach tez ciezko zapalił. czy ten mały filterek moze byc winny ze ma mniejszy przekruj przepływu paliwa przez jego krućce?zauwazyłem tez ze w wezu ze zbiornika do filtra leci powietrze.
karolasterka Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Kolego wyczyść smok w zbiorniku, ja dodatkowo odkręciłem filtr paliwa i od strony zbiornika przedmuchałem przewód paliwowy. Słyszałem tez że często winny może być sam filtr paliwa i po jego wymianie jest poprawa, bądź też oring pod zaworkiem na filtrze. Aha sprawdź również opaski przy filtrze na przewodach, ja miałem zaciskane, a mimo to przepuszczały powietrze, wymieniłem je na te skręcane i jest spokój z powietrzem w układzie:hi:.
ryba85 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 kolego ja ori filtr mam ominiety.przewód z baku idzie przez mały filterek przelewowy prosto do pompy.
karolasterka Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Sprawdź połączenia przewodów. Jeżeli pod maska jest ok to na kanał i oglądaj przewód aż do zbiornika/ bagażnika- tam też masz opaskę dociskającą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się