Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zaworek zwrotyn (przelewowy)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ten zaworek zaznaczony na zdj powinien trzymac w pompie jakies cisnienie?czy tylko zapobiega cofaniu sie paliwa?jesli tak to jakie beda skutki tego ze nie trzyma cisnienia?

43335680122400893147.jpg

Opublikowano

tylko zapobiega cofaniu sie paliwa

skutki takie ,że bedzie sie paliwo cofało i ciezko bedzie mial niekdiedy odpalić .

ps mam takie zawory sprawne jak coś

Opublikowano

tylko ze mi jeden mehanik mówił ze ten zawór powinien trzymac jakies cisnienie.

to masz nowe te zawory?po ile?

Opublikowano

tez jestem ciekaw po ile??

Opublikowano

Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie!

Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu.

Opublikowano
Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie!

Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu.

tak ,to jak sie je ustawia ? to potestuje :)

zaworki mam uzywane po 50zl sztuka ? sprawne...

Opublikowano

Zaworki sie ustawia wbijajac w nich trzpien i zaden nie zapobiega cofaniu sie paliwa

Opublikowano
Kuźwa... one trzymają ciśnienie! I ustawia się to ciśnienie!

Pompa ma dwa zaworki ciśnieniowe. Ten na górze ma przelewać paliwo przy odpowiednim ciśnieniu.

a co sie bedzie działo z autem jak powiedzmy nie bedzie trzymał cisnienia?jak ustawic to cisnienie?

Opublikowano

czyli problem z odpaleniem moze byc przez ten zaworek?

---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ----------

a czy jak ja mam załozona pompke reczna (gruszke)to pompujac paliwo dam rade nia przepchnac paliwo przez pompe ze bedzie wylewac sie powrotem pompy?czy raczej nie da rady nia przepchac paliwa.bo jak pompuje to chyba paliwo przechodzi przez powrut oczywiscie na zgaszonym silniku.

---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

zdjąłem ten zaworek i :

dmuchajac w niego od strony nastawnika powietrze lekko szło i wychodziło przez ta mała dziurke.

pociagajac do siebie tak samo.

srubokretem poruszałem w srodku tym zaworkiem i po rozruszaniu go troche tak jak by wiecej sie cofnął i wtedy :

dmuchajac w niego powietrze szło ciezej i wychodziło ta wiekrza dziurka.(małą dziurke tak jak by zamkna tłoczek)

pociagajac do siebie tez powietrze troche szło(a tu chyba nie powinno?)

ale ten tłoczek tak jak by sie czasem przycinał .

---------- Post dopisany 20-01-2014 at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2014 at 15:24 ----------

dzisiaj jeszcze raz zdjałem ten zaworek.teraz rozruszałem tłoczek w srodku tak ze dmuchajac lata luzno od zabezpieczenia do sprezynki.jak tłoczek oprze sie o sprezynke robi cisnienie i przez to wiekrza dziurke idzie popwietrze z oporem.teraz nie cofa sie juz na tyle daleko zeby odblokowac ta mniejsza dziurke bo sprezyna mu nie pozwala.mysle ze teraz bedzie działał dobrze.dobrze mysle?

---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------

:eusathink:

Opublikowano

to zobacz i opisz czy sie cos dzieje lub nic sie nie dzieje

Opublikowano

na razie mam cicha nadzieje ze to pomogło.bo po tym rozruszaniu tłoczka dzisiaj za kazdym razem palił od strzału.zobaczymy rano.

Opublikowano

i jak odpalił ?

Opublikowano

dzisiaj odpalił dobrze.:hi:

Opublikowano

musze to zrobic u siebie, bo mrozow duzych nie ma a ostatnio tez jakos niemrawo pali:kwasny:

Opublikowano

u mnie tez cos dziwnie ciezko odpalał a kompresje mam jak w nowym ,dzis wszystkie opaski z ciasniłem szczypcami bo miały luzy dodatkowo ( w sumie do odpalania to nic nie daje ale...) wezyki paliwowe połaczyłem z przewodami od chłodnicy ,zawsze to szybciej sie cieplejsze paliwo zrobi :) ( na vagu + 5st wiecej temp paliwa )

i o dziwo pomogło ,lepiej odpala . jutro wkładam nowe swiece żarowe bo wszystkie popalone i zajrze do tego zaworka przelewowowego.

a jakie wartosci powienien miec najlepiej w gr 004 bs ?

Opublikowano

no i naciesztyłem sie długo dobrym paleniem.dzisiaj rano znowu ciezko zapalił.po przejechaniu ok 8 km ,zgaszeniu i po 10 minutach tez ciezko zapalił. czy ten mały filterek moze byc winny ze ma mniejszy przekruj przepływu paliwa przez jego krućce?zauwazyłem tez ze w wezu ze zbiornika do filtra leci powietrze.:facepalm:

Opublikowano

Kolego wyczyść smok w zbiorniku, ja dodatkowo odkręciłem filtr paliwa i od strony zbiornika przedmuchałem przewód paliwowy. Słyszałem tez że często winny może być sam filtr paliwa i po jego wymianie jest poprawa, bądź też oring pod zaworkiem na filtrze. Aha sprawdź również opaski przy filtrze na przewodach, ja miałem zaciskane, a mimo to przepuszczały powietrze, wymieniłem je na te skręcane i jest spokój z powietrzem w układzie:hi:.

Opublikowano

kolego ja ori filtr mam ominiety.przewód z baku idzie przez mały filterek przelewowy prosto do pompy.

Opublikowano

Sprawdź połączenia przewodów. Jeżeli pod maska jest ok to na kanał i oglądaj przewód aż do zbiornika/ bagażnika- tam też masz opaskę dociskającą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...