tomii Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 po naprawie sterownika pompy autko odpalilo pracowalo jakies 2 godziny bez problemu po czym zaczelo przerywac i zgazlo wtedy wyskoczyl blad 1376 .Prosze o podpowiedz czy to czujnik halla?
Cin Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Naprawa sterownika czyli.... Jeśli mówisz naprawy sterownika przez wlutowanie nowego tranzystora to jak bys doił zdechłą krowę.
tomii Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 to ma byc odpowiedz na zadane pytanie Cin?jezeli podany blad 1376 to blad czujnika halla i on jest uszkodzony to moge to wymienic ale przed zakupem chcialym wiedziec co to za blad.wczesniej go nie bylo
Cin Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Tak ma być, bo jesli naprawiłeś steronik nowym tranzystorem to mija sie z celem. Chyba ze chcesz sprzedać to auto, ale to też swiństwo. Bo ze to podanie i to szybko to wiadomo. Poczytaj od czego pada ten tranzystor i to nie jest przyczyna w tranzystorze.
tomii Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 jezeli to jest wg ciebie odpowiedz na zadane pytanie to chlopie naucz sie czytac ze zrozumieniem... jesli chce cos naprawic sam to i szukam porady to dlatego ze nie chce sie dac naciagnac na grube siano dajac do pompiarza ktory tez zrobi sterownik a skasuje za naprawe pompy.jesli padl sterownik to w pierwszej kolejnosci wlasnie za jego naprawe sie wziolem a teraz chce znalesc przyczyne dlatego zadaje pytanie .a jesli nie potrafisz odpowiedziec z sensem to sobie daruj... pozatym wyczytalem na forum ze jak ida w tym przezroczystym wezyku do pompy pechezyki powietrza to moze byc padnieta pompa paliwa w zbiorniku lub nieszczelny uklad i dlatego chce sie dowiedziec co moze byc przyczyna a nie dawac sie naciagnac na regeneracje pompy vp co moze sie okazac jakas nieszczelnoscia w ukladzie paliwowym lub jakim niedomaganiem zaworkow zwrotnych lub samej pompy w zbiorniku
zbyszek7791 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Sprawdź sobie pompę i szczelność układu i napisz czy odpali (oby odpalił) jeżeli tak zrób logi i zamieść tutaj, jeżeli nie pompa do wyjęcia . Nie napinaj się tak bo kolega Cin ma prawdo podobnie rację , poszukaj sobie dlaczego się psuje się ten sterownik bo na pewno nie od tak sobie.
tomii Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 no wiec odpalil bez problemu gdy zgasl ale co jakis czas przerywa wiec podjechalem dzisiaj na stacje i zatankowalem do pelna i od tego czasu ani razu nie "przerwal"wczesniej wygladalo to tak jakby jeden z pechezykow dostajac sie do pompy vp zaklucal jej prace na moment ale nawet jak zgasnie to po przekreceniu stacyjki pali od strzala nie trzeba go jakos krecic sprawdze w dzien czy na pelnym zbiorniku tez przelatuje powietrze w tym przewodzie od filtra do pompy wtryskowej,swoja droga to nie wiem czy i jesli wogole mozna polski vag 2,5 robic logi chetnie bym to zrobil moze ktos by mi wtedy cos wiecej powiedzial narazie ok nic sie nie dzieje zrobilem jakies 500 km dolewajac do pelnego i ani razu nie przerwal mozliwe ze przez uszkodzona pompe w zbiorniku zajechalem sterownik?bedzie mniej paliwka wyjme pompe zobacze co znia nie tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się