gremlin112 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Witam mam problem z moim samochodem, podczas wyprzedzania złapał na tzw: "muła" i po chwili znowu się rozpędzał, i teraz ma tak za każdym razem.Wykonałem logi więc jeśli ktoś będzie łaskaw to niech rzuci na nie fachowym okiem Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM basic settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM MEASURE BLOCK Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
pj_pe_jot Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 sprawdź wężyki od N75 i gruchę od turba czy nie jest pęknięta i czy trzyma ciśnienie. Jednak stawiam na pękniętą sprężynkę w N75 http://a4-klub.pl/1-9-191/problem-zaworem-n75-1-9-tdi-ahu-312277/ Sprawdź to i zrób log dynamiczny 008 i 011 i zobaczymy czy przepływka zacznie dobrze mierzyć jak nie będzie już przeładowania.
gremlin112 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ok ale oprócz tego to chyba poważniejszego nic mu nie dolega? PS.Dzisiaj ciągnął do końca i szedł elegancko bez żadnego przymulenia.
KYZIOR Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Co jakiś czas musisz przegonic na biegu 1,2,3 tak 3000 - 3500tys . bo bedziesz miał tak co jakiś czas, po prostu go zamulasz
pj_pe_jot Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 To jest silnik 1Z. On ma turbo na zaworze upustowym. Zamulić się go nie da. Co innego turba ze zmienną geometrią.
gremlin112 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Co jakiś czas musisz przegonic na biegu 1,2,3 tak 3000 - 3500tys . bo bedziesz miał tak co jakiś czas, po prostu go zamulasz Spokojnie, nie jeżdżę jak emeryt.Silniczek utrzymuję w ok 2500-3500tys.obr więc nie ma prawa być zamulony.
oktawiusz5 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Kolego sprawdz wtyczkę przepływki ja miałem tak ze byla luzna i czasami stykało czasaminie. Podobne objawy były tylko pokazalo błąd przepływki. Po tym zauwazylem luzną kostkę,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się