ptasior127 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Panowie mam taki problem po uturbieniu mojego adr i podniesieniu doładowania ostatnio zaczoł mi sie taki problem wbijam bieg auto gasnie jade na luzie szarpie silnikiem tak jak by przekładnia hydrokinetyczna sie zblokowała i ciagła na stałe. Poza tym skrzynia ciezko zmienia biegi. Zmieniłem filtr oleju + nowy olej nadal to samo ma ktos jakies pomysły co mogło sie popsuc. Dodam ze jak auto postoi to po odpaleniu i wbiciu biegu przez moment jest normalnie auto rusze i jest ok po paru sekundach z nowu to samo.
majkel_majki Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Koniec konwertera i prawdopodobnie załatwione sprzęgło forward. Nie dałeś mu czasem ostro popalić po modyfikacji? Jak wyglądał spuszczony olej?
ptasior127 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Olej czarny z opiłkami. Tak auto dostało pare raze do pieca. Czyli wychodzi ze bedzie zmiana na manuala. Tylko teraz pytanie czy komuter silnika nie bedzie wariował jak załoze manual i co z fisem w liczniku ?
ptasior127 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ale to odnosnie fisa tak ? A co z silnikiem ?
majkel_majki Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Kodowanie jest do zmiany w sterowniku silnika. FIS nie powinien zgłupieć, ale licznik chyba też ma mozliwość przekodowania na manual.
ptasior127 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 A w jaki sposób przekodowac ecu ? Potrzebny jest nowy wsad ?
majkel_majki Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Wsadu nie zmieniasz, przy użyciu VAGa zmieniasz kodowanie. Poszczególne sekwencje cyfr są na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się