xpand84 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zawór solenoid znajdujący się w wydechowej stronie silnika A(otwarty) zwarcie do uziemienia Panowie jak to rozumiec i co wymienic pomozcie prosze turbo raz dziala raz nie to jakas loterie przy uruchamianiu silnika
Galetto Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Tak to jest jak błędy odczytuje się kulawym polskim VAG-iem 17957/P1549/005449 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit / Short to Ground A na polski to: Zawór kontroli ciśnienia doładowania N75 obwód otwarty/zwarcie do masy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się