RobertWS Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Panowie, no nie ma w ogóle:decayed:, aż strach kręcić do końca. Błędów brak. Od czego zacząć. Jakiś czujnik jest za to odpowiedzialny?
RobertWS Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 W tagu jest ACK. 2.8 193KM. Wchodzi powyżej 7tys. i ma chęć iść dalej.
golgonc Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 a masz założony gaz?? czy tylko pb??
RobertWS Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ma gaz od kwietnia 2013, ale to poprzedni właściciel zakładał, kupiona już bez odcięcia:decayed:
golgonc Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 sprawdź czy odcina na pb, dla przykładu filmik z jakiejś hondy z porównaniem "odciecia" na pb i lpg: i nie polecam piłować na gazie bo zazwyczaj nie ma odcięcia i można łatwo zatrzeć silnik
RobertWS Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Nie ma i na PB i na LPG, Piłowałem raz i to na PB, z reguły mam zasade jak chce popałować samochód to nigdy na gazie. Kiedyś jak chciałem kupić a4 to oglądałem taką 2.6 co na gazie miałą odcięcie przy 5tys. można było na każdym biegu do odcięcia walić Moim zdaniem nie ma co porównywać japońskich silników do wolnossących audi:wink:
golgonc Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 w silniku ACK odcięcie powinno być przy 6500obr, możne ktoś w sterowniku kiedyś grzebał??
RobertWS Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Raczej chipa nikt nie robił:decayed:A da się jakoś vagiem wejść, żeby sprawdzić?
aro51 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Sprawdz przedewszystkim czy vag dobrze widzi obroty i pomrywaja sie z zegarami jesli tak to wina ecu.
RobertWS Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Dobrze widzi obroty, jakiś czas temu porównywałem, błędów żadnych też nie widzi, po za tym odcięciem samochód mechanicznie i elektrycznie jest 100% sprawny. Czyli mam rozumieć, największe szanse ma ecu za bycie winowajcą?:wink:Najlepiej byłoby podmienić ecu z innego.
bawół1 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 U siebie 7 tys rpm na pewno osiągnę. NIe pamiętam przy ilu jest odcinka , ale coś okolice właśnie 7 tys.
RobertWS Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Jak raz dałem mu po obrotach, to błędy od czujników wałków rozrządu złapał. Przekracza ustalone wartości, obrotów i parematry czujników zapisane w sterowniku. Obroty idą jak na gaźniku i ewidentnie nie ma odcięcia. Nie jest to jakoś dokuczliwe, bo mało gazuje, ale lubię mieć samochód w 100% sprawny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się