Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Manetka wycieraczek brak regulacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w manetce od wycieraczek po odchyleniu do góry mieniają prędkość logiczne a od czego jest pokrętło w manetce chyba 4 trybami??? bawiłem sie ale nie widzę różnicy .

w Poprzednim aucie po zmniejszeniu prędkości auta np podjedZaniu do sygnalizacji wycieraczki samoczynnie zmniejszały częstotliwość po ruszeniu wracały do poziomu ustawionego na manetce w audi tego nie mam

Opublikowano

Powinno działać na 1 biegu zmiana szybkości wycieraczek :naughty: Oryginalnie miałeś to czy przekładałeś manetkę ?????

Opublikowano

wczesniej mialem bmw i tam jak pisałem wycieraczki mogłem mieć ustawione na najszybszy bieg a po zwolnieniu prędkości i wycieraczki rzadziej chodziły a po ruszeniu ponowny przyspieszeniu wycieraki take szybko chodziły

---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:00 ----------

. w swojej bmw miałem taki bajer ze gdy się włączy pierwszą pozycje wycieraczek to one pracują w zależności od szybkości jazdy. Jak jedzie szybko to i one pracują szybko a jak zwalnia to one tez. Gdy się zatrzyma na krzyżowce to one tez stoją.

---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ----------

wszystko ori

Opublikowano

Niestety audi nie ma tego rozwiązania, a szkoda bo w Scenicu takie rozwiązanie mi się podobało.

A biegi jak napisał wyżej, służą do ustawienia częstotliwości czyszczenia szyby, na pierwszym przerywanym. Drugi bieg jest ciągła praca, wolny ruch a trzeci szybki.

Opublikowano

No nie wiem.

Dla mnie to po prostu do niczego rozwiązanie.

Sorry za użycie czterech liter.:decayed:

Zatrzymujesz się w deszczu na światłach i wycieraczki przestają działać.

Co do tematu to nie ma o czym pisać.

W instrukcji pisze i wystarczy Piotrze poczytać.

Opublikowano

To nie tak.

wycieraczki pracują na jednym z biegów....wolny lub szybki.

Jeśli wolny przechodzą po zatrzymaniu auta w tryb czasowy,

Jeśli szybki to w tryb wolny...ale cały czas pracują.

Według mnie działało to prawidłowo, stojąc na światłach nie trzeba było mieć włączonego trybu szybkiego a tym bardziej dotykać manetki, bo w zupełności wystarczył wolny.

A w wolnym, skoro nie jedziesz za nikim kto brudzi ci szybę, tryb czasowy w zupełności wystarczał aby dojrzeć zmieniające się światła

Mnie tego brakuje. A raczej brakowało, bo deszczu nie widziałem już rok:grin:

Opublikowano

fajnie massssss :-)

mi tego brakuje skoda ze w audi tego nie wprowadzili

nie machasz manetką w tą i z powrotem

---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:10 ----------

widze ze kto to miał był zadowolony i by chciał to tez w audi

Opublikowano

Mnie jeszcze brakuje patentu z Poloneza.....

Programowana manetka. W zależności od opadów programowałem sobie częstotliwość wachnięć...

Połączone z tamtą funkcją...to by był wypas:decayed:

Opublikowano

Coś mi się kojarzy ze tą opcję można włączyć w adaptacjach, przynajmniej w B7.

Opublikowano

wyobrażam sobie jak wielkie problemy by to stworzyło :decayed: haha jak zwykła przekładka z audi do audi jest bardzo problemowa xde :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...