piotraudi Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Witam w manetce od wycieraczek po odchyleniu do góry mieniają prędkość logiczne a od czego jest pokrętło w manetce chyba 4 trybami??? bawiłem sie ale nie widzę różnicy . w Poprzednim aucie po zmniejszeniu prędkości auta np podjedZaniu do sygnalizacji wycieraczki samoczynnie zmniejszały częstotliwość po ruszeniu wracały do poziomu ustawionego na manetce w audi tego nie mam
zychu1992 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Powinno działać na 1 biegu zmiana szybkości wycieraczek Oryginalnie miałeś to czy przekładałeś manetkę ?????
piotraudi Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 wczesniej mialem bmw i tam jak pisałem wycieraczki mogłem mieć ustawione na najszybszy bieg a po zwolnieniu prędkości i wycieraczki rzadziej chodziły a po ruszeniu ponowny przyspieszeniu wycieraki take szybko chodziły ---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:00 ---------- . w swojej bmw miałem taki bajer ze gdy się włączy pierwszą pozycje wycieraczek to one pracują w zależności od szybkości jazdy. Jak jedzie szybko to i one pracują szybko a jak zwalnia to one tez. Gdy się zatrzyma na krzyżowce to one tez stoją. ---------- Post dopisany at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ---------- wszystko ori
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Niestety audi nie ma tego rozwiązania, a szkoda bo w Scenicu takie rozwiązanie mi się podobało. A biegi jak napisał wyżej, służą do ustawienia częstotliwości czyszczenia szyby, na pierwszym przerywanym. Drugi bieg jest ciągła praca, wolny ruch a trzeci szybki.
Fido Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 No nie wiem. Dla mnie to po prostu do niczego rozwiązanie. Sorry za użycie czterech liter. Zatrzymujesz się w deszczu na światłach i wycieraczki przestają działać. Co do tematu to nie ma o czym pisać. W instrukcji pisze i wystarczy Piotrze poczytać.
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 To nie tak. wycieraczki pracują na jednym z biegów....wolny lub szybki. Jeśli wolny przechodzą po zatrzymaniu auta w tryb czasowy, Jeśli szybki to w tryb wolny...ale cały czas pracują. Według mnie działało to prawidłowo, stojąc na światłach nie trzeba było mieć włączonego trybu szybkiego a tym bardziej dotykać manetki, bo w zupełności wystarczył wolny. A w wolnym, skoro nie jedziesz za nikim kto brudzi ci szybę, tryb czasowy w zupełności wystarczał aby dojrzeć zmieniające się światła Mnie tego brakuje. A raczej brakowało, bo deszczu nie widziałem już rok:grin:
piotraudi Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 fajnie massssss :-) mi tego brakuje skoda ze w audi tego nie wprowadzili nie machasz manetką w tą i z powrotem ---------- Post dopisany at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:10 ---------- widze ze kto to miał był zadowolony i by chciał to tez w audi
GreGoriO Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Mnie jeszcze brakuje patentu z Poloneza..... Programowana manetka. W zależności od opadów programowałem sobie częstotliwość wachnięć... Połączone z tamtą funkcją...to by był wypas:decayed:
szeryf Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Coś mi się kojarzy ze tą opcję można włączyć w adaptacjach, przynajmniej w B7.
?ukaj Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 wyobrażam sobie jak wielkie problemy by to stworzyło haha jak zwykła przekładka z audi do audi jest bardzo problemowa xde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się