snake160 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a jak przy temp. -2 jadąc 140 km/h temperatura na climatronic spada na 77 to jest normalne ?? i na blacie leciutko wskazówka poniżej 90 dziś to zaóważyłem, ja jeżdżę po mieście na climatronic 80-82 i na blacie równo 90. Wąż górny gorący dolny zimny, wszystko jest ok bo juz nie wiem ???
Pablosek Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 machina, na 49 kanale mam 78 stopni i dalej nie pójdzie, na 51 osiąga 90. Z tym że ja mam tam siedemdziesiąt pare kanałów(jeśli ma to znaczenie). Więc co? Termostat do wymiany czy czujnik? Bo jak mam się sugerowac kanałem 49 to coś jest nie tak
machina Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 machina, na 49 kanale mam 78 stopni i dalej nie pójdzie, na 51 osiąga 90. Z tym że ja mam tam siedemdziesiąt pare kanałów(jeśli ma to znaczenie). Więc co? Termostat do wymiany czy czujnik? Bo jak mam się sugerowac kanałem 49 to coś jest nie tak Tak masz sie sugerować kanałem 49 i masz Termostat do wymiany
Pablosek Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Co to jest termistor? Pierwsze słyszę. Chodzi Ci o termostat? zgłupiałem już
machina Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Co to jest termistor? Pierwsze słyszę. Chodzi Ci o termostat? zgłupiałem już Oczywiście że o termostat, słownik w telefonie przekręcił wyraz:decayed: ---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ---------- a jak przy temp. -2 jadąc 140 km/h temperatura na climatronic spada na 77 to jest normalne ?? i na blacie leciutko wskazówka poniżej 90 dziś to zaóważyłem, ja jeżdżę po mieście na climatronic 80-82 i na blacie równo 90. Wąż górny gorący dolny zimny, wszystko jest ok bo juz nie wiem ??? Również termostat do wymiany:wink:
snake160 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 mam tego wahlera radzisz założyć ori czy to nie ma znaczenia ?? i jeszcze jedno przy -2 na kanale 49 osiąga ci 90 stopni ? bo mówią że jak zima to ciężko uzyskać te 90 stopni ja już nie wiem . Wąż dolny mam zimny jak lód więc termostat jest zamknięty nie puszcza płynu na chłodnice więc powinien się zagrzać do tych 90 stopni na climatronic ale mówią że to diesel i one tak mają chociaż ja też jestem zdania że to nie jest normalne. Jeszcze jedno wiskoze próbowałem zatrzymać ręką ale nie jest to łatwe ale jak zgaszę silnik to mogę swobodnie obracać wiatrakiem jest ok ? bo chyba jak by było spięte na stałe czyli uszkodzone to bym nie zakręcił swobodnie wiatrakiem na wyłączonym silniku.
albi281 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Panowie,jak wejść w ten kanał 49?Wciskam i przytrzymuję już wszystkie przyciski na klimatronie i nawet po dwa już zacząłem i nic:wallbash:
machina Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 A może tak zaczniecie ozywać szukajki:facepalm: no ile można temat wałkować
albi281 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 A może tak zaczniecie ozywać szukajki:facepalm: no ile można temat wałkować Już znalazłem na youtube idę sprawdzić. Piotrek ty zamiast fisiować to powiedz co z tym rezaniem licznika bo się nakręciłem trochę
machina Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Mnie pytasz? Jeżeli tak to proszę bardzo http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ tu jest wszystko tylko trzeba chęci by poczytać
albi281 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 dobra dzięki poczytam (pisałeś że zajęło ci to 1.5 godz to myślałem że mnie pokierujesz) Wracając do tematu:Sprawdziłem na klimatroniku i auto postawiłem o 19:30 miało 90 stopni,sprawdzałem o 21:00 temperatura startowała od 45 i szła w górę do 75 i nagle spadła do 58,dalej w górę do 85 i spadła do 60 i w górę do 92 (licznik)a klimatronik stanął na 85. To wszystko w ciągu 20 min czy te wahania temperatury są normalne?
machina Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Raczej wygląda to na problem z czujnikiem temperatury
Maciek12031 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Donuska90 Jesli chodzi o kontrolke AIRBAG to najprawdopodobniej usterka lezy w nielaczacych kostkach ktore znajduja sie pod przednimi siedzeniami. Bodajże żółty i brązowy kabel tam jest. Miałem to samo. Nie mogłem Vagiem wykasować świecącej kontrolki AIRBAG. A gdy wkoncu sie udalo to przy odsuwaniu fotela i sprzataniu w aucie poruszylem kabel pod siedzeniem i znow kontrolka swiecila. Rozlaczylem wszystko, poskrecalem tak jak sie nalezy, skasowalem blad i problem zniknal
Gość donuska90 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Donuska90 Jesli chodzi o kontrolke AIRBAG to najprawdopodobniej usterka lezy w nielaczacych kostkach ktore znajduja sie pod przednimi siedzeniami. Bodajże żółty i brązowy kabel tam jest. Miałem to samo. Nie mogłem Vagiem wykasować świecącej kontrolki AIRBAG. A gdy wkoncu sie udalo to przy odsuwaniu fotela i sprzataniu w aucie poruszylem kabel pod siedzeniem i znow kontrolka swiecila. Rozlaczylem wszystko, poskrecalem tak jak sie nalezy, skasowalem blad i problem zniknal A czy w moim roczniku ('95) jest tak samo jak u Ciebie? Dzieki za "nakierowanie", przekażę swojej brzydszej połowie, żeby pogrzebal
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się