Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5] upgrade hamulcow-zaciski od S/RS


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

A czy mozna zmienic tylko tarcze z przodu?? Na 312mm a z tylu zostawic to co jest ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiba nie ma żadnych przeciwwskazań.

W A6 C5 od któregoś tam roku, z kilkoma silnikami min. 3.0 benzyna, montowano 312mm na przód i 245mm albo 250mm na tył (oczywiście na tyle tarcze pełne, tak jak u nas, czytaj w B5).

W A4 B6 też zakładano 312 przód, 245 tył (ale z jakimi konkretnie silnikami to nie czaje, napewno z 3.0 benzyna).

312-tki i 288-ki różnią się jedynie średnicą zewnętrzną, reszta wymiarów jest identyczna :wink:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu można zostawić bo przy hamowaniu max. przejmują 30%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie da zauważyć że przód zbytnio dostaje po d..pie ale wstępnie można spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie zmieni tylko przod to moga juz nie spelniac warunku 70-30 a to jest niezbedne.

Z tego co się orientuję to bardziej niezdrowy jest zbyt mocny tył, od zbyt mocnego przodu (przynajmniej w autach bzy ABS'u).

Poza tym nie sądzę aby upgrade 288 => 312 zbyt mocno zmienił tą proporcję 70/30 (o ile jest właśnie taka?).

Np. S4 B5 ma na przodzie 321mm/30mm gr. zacisk dwutłoczkowy i 256mm/20czy22mm gr.(tarcza wentylowana) zacisk jednotłoczkowy na tyle, i działa to jak należy!

A tak wogóle to w naszych autkach ABS jest w standardzie i to on ma się martwic o przyczepnośc podczas hamowania i powiedzmy o te 70/30 :cool:

Nie ma co gdybac, jak jest kaska to kupowac tarcze i jarzemka :wink: a wszystko napewno będzie spox, i lepsze hamowanie też będzie!!!

No i trzeba pamiętac, że po takim zabiegu fela musi miec conajmniej 16 cali.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po podanej grubości tyłu to jest on wentylowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile jest właśnie taka?

jest i oczywiscie w glownym stopniu chodzi o bezpieczeństwo ale jak na rejestracji trafisz na rzetelnego pracownika to cie nie przepusci jak bedziesz mial za duzy odchyl od tej normy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...