Tukan 2 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 A czy mozna zmienic tylko tarcze z przodu?? Na 312mm a z tylu zostawic to co jest ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 podpinam się do pytani tukan2000... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Chiba nie ma żadnych przeciwwskazań. W A6 C5 od któregoś tam roku, z kilkoma silnikami min. 3.0 benzyna, montowano 312mm na przód i 245mm albo 250mm na tył (oczywiście na tyle tarcze pełne, tak jak u nas, czytaj w B5). W A4 B6 też zakładano 312 przód, 245 tył (ale z jakimi konkretnie silnikami to nie czaje, napewno z 3.0 benzyna). 312-tki i 288-ki różnią się jedynie średnicą zewnętrzną, reszta wymiarów jest identyczna Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Z tyłu można zostawić bo przy hamowaniu max. przejmują 30% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 jak sie zmieni tylko przod to moga juz nie spelniac warunku 70-30 a to jest niezbedne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 To sie da zauważyć że przód zbytnio dostaje po d..pie ale wstępnie można spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 jak sie zmieni tylko przod to moga juz nie spelniac warunku 70-30 a to jest niezbedne. Z tego co się orientuję to bardziej niezdrowy jest zbyt mocny tył, od zbyt mocnego przodu (przynajmniej w autach bzy ABS'u). Poza tym nie sądzę aby upgrade 288 => 312 zbyt mocno zmienił tą proporcję 70/30 (o ile jest właśnie taka?). Np. S4 B5 ma na przodzie 321mm/30mm gr. zacisk dwutłoczkowy i 256mm/20czy22mm gr.(tarcza wentylowana) zacisk jednotłoczkowy na tyle, i działa to jak należy! A tak wogóle to w naszych autkach ABS jest w standardzie i to on ma się martwic o przyczepnośc podczas hamowania i powiedzmy o te 70/30 Nie ma co gdybac, jak jest kaska to kupowac tarcze i jarzemka a wszystko napewno będzie spox, i lepsze hamowanie też będzie!!! No i trzeba pamiętac, że po takim zabiegu fela musi miec conajmniej 16 cali. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Sądząc po podanej grubości tyłu to jest on wentylowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 o ile jest właśnie taka? jest i oczywiscie w glownym stopniu chodzi o bezpieczeństwo ale jak na rejestracji trafisz na rzetelnego pracownika to cie nie przepusci jak bedziesz mial za duzy odchyl od tej normy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się