oldi84 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 auto mam od 3 dni dziś podłączyłem go pod VAG-a i takie 3 błędy mi wyskoczyły: 17965-Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. - co może być przyczyna ? 17978- Sterownik silnika zablokowany. Niezrozumiały sygnał. 18058-Magistrala danych napędu, brakujące informacje z zestawu wskaźników. prosze o pomoc bo nie do konca ogarniam
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 1.co do cisnienia - logi dynamiczne, prawde powiedza logi bloków 3 8 11, pewnie vnt zapieczone 2.nie kontaktuje Ci petla indukcyjna przy stacyjce, skasuj i sprawdz czy powraca. 3.sprawdz czy masz komunikacje licznik-ecu.
pieciajek Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 1błąd - nieszczelność układu, zapieczona kierownica, turbo na wykończeniu 2 i 3 błąd to raczej stawiam na korektę licznika bo jak kable się taki inne podłącza niż VAG czy VCDS to wyskakują właśnie w parze oba błędy. Jak się skasują od pierwszego razu to sprawdź km na ECU jak możesz oczywiście.
oldi84 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 dzięki za odpowiedz co do turbiny to do 4 tys kreci się dobrze i potem nagle brak mocy dopiero po wyłączeniu silnika działa normalnie. auto sprawdzane było na polskim vag-u błędy skasowaliśmy i się nie pojawiły zobaczę co będzie po jeździe ,jak bede miał dostęp do vag-a to posprawdzam te błędy i logi
pieciajek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jka na 4-ce lub 5-tce będziesz jechał jednostajnie koło 100km/h i dodasz gwałtownie gazu a autem szrpnie i brak mocy pod nogą tzn. turbina do wyjęcia bo VNT stoi zapieczone i zabite sadzą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się