Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie TDI VP - Temat Zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem rozwiazany kat wtrysku przy zmianie rozrzadu byl zle ustawiony teraz wszystko jest ok

Opublikowano

długo swiece ci grzeją,u mnie to jest 2-3 sek., dawke mam 4,0 z tym ze silnik AHU

dzisiaj odpalilem silnik od polobrotu a stał 3 dni pod chmurką a mrozy były po -15

Opublikowano

A gdybys zwiekszył wartosci kata wtrysku. Nie zrobil go poprostu ksiazkowo ?

Opublikowano

pompa w jakiej kondycji ?

sluchaj a jak auto jest rozgrzane do pali normalnie

Opublikowano

pompa raczej dobra

jak jest ciepły to nie zdążę kluczyka dobrze obrócić to już odpala , nawet jak mi ciężko tak odpali pochodzi z 1minutę zgaszę to pali od strzała

Tak pali jak jest ciepły

Opublikowano

Pytam czy pali na cieplym bo mi zawsze pompiarz odpowiadal na bytanie jak spr.kondycje pompy,mianowicie jesli pali jak silnik rozgrzany to ok :wink:

Co to filmu 1 to ze po pierwszym przekreceniu kluczyka grzeje swiece przez chwilo to ok choc chwile to trwa ale jak kolejny raz przekrecasz kluczyk i nadal trwa to tyle samo czasu to moim skromnym zdanie jest nie tak.

Sugeruje sie jedynie swoim autem raz przekrecam grzeja chwile i z ciekawosci kolejny raz przekrecam bez odpalania grzeja chwilunie.

Nierowna praca poi odpaleniu to tez ma trauma :kwasny: chwile nich kolebota i jets ok.

Opublikowano

A da rade jakoś sprawdzić Vagiem czy przekaźnik grzania świec daje prąd jak powinien oraz czy czujnik temp dobrze pokazuje ?

Opublikowano

to ja mam to samo :)

zimny po nocy nie pali idealnie, jak potrzymam go 3sek to zaskoczy ale jakby nie mogl zaskoczyc

jak go zgasze i ponownie odpale TO Z POL OBROTU STRZELA

cieply tez z pol obrotu

po nocy ale jak jest np +1 czy +5 pali tez od strzala

- 4 swice ngk d power nowe

- filtry nowe knecht

- nie wiem moze rozrusznik ?

Opublikowano

ja mam taki sam problem w ajm po postoju ok 12h kręci ciężko, łapie nie równo, dokładnie tak jak u Ciebie, już raz był u mechanika, instalacja od grzania świec była padnięta i bezpiecznik grzania świec, po wymianie ( akurat była robiona kiedy temp. wahała się w okolicach 1- 2 C) problem się nie rozwiązał. za parę dni oddaje ponownie do warsztatu, zobaczymy co się będzie działo, miejmy nadzieję że tylko temp się utrzyma na minusie i może jakoś dojdą co to może być.

Opublikowano

no to ciekawe, znajomego afn taki jak moj, pali w minus -20 po nocy na dworze od pol obrotu, moj sie chechla 3 sekundy zaskakuje i sie dusi, zaskoczy i 5s dziwnie pracuje, pozniej wsio gra, ale tym sposobem rozpieprzam kazdy aku

Opublikowano

Mam to samo rano,jak w nocy wymrozi motor to kręce ze 3-5 sek. troche pochodzi nie równo,ale się uspokaja po chwili,za drugim pali od kopa,jak mrozu nie ma tak z +1 to pali od kopa,nie przejmuje się tym,tłumacze sobie gęsta oliwa a może kondycja motoru,świece sprawne i aku chociaż leciwe,ale tak mam od początku odkąd ja mam.

---------- Post dopisany at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ----------

W mroźne dni oczywiście.

Opublikowano

ja zmienilem olej na rzadszy bez zmian jest tak samo :) tak wiec to odpada

moze kompresja słabsza z racji wieku ?

Opublikowano

a ja bym dalej sie upierał odnośnie zaworku zwrotnego paliwa na filtrze u mnie jest podobnie wymienie ten zaworek i zobaczę

Opublikowano

Nie no kurde coś jest nie tak tylko nie wiadomo co . Jakby motor był w słabej kondycji ( Słaba kompresja ) to tak mi się wydaję że ciężko by mu było w każdej temp po długim postoju . Ja w zeszła zimę to nawet nie wiedziałem co to podwójne podgrzewanie świec bo palił jak głupi .

Problem często spotykany widzę i napewno ktoś już sobie z tym poradził

Opublikowano

no wlasnie

musze zmierzyc kompresje ale raczej to wykluczam

Opublikowano
Nie no kurde coś jest nie tak tylko nie wiadomo co . Jakby motor był w słabej kondycji ( Słaba kompresja ) to tak mi się wydaję że ciężko by mu było w każdej temp po długim postoju . Ja w zeszła zimę to nawet nie wiedziałem co to podwójne podgrzewanie świec bo palił jak głupi .

Problem często spotykany widzę i napewno ktoś już sobie z tym poradził

Jak miałeś w rok temu ok,a teraz ci nie pali od kopa to coś nie hallo,pytanie tylko co,ja u siebie się nie zagłębiałem bo mi to obecnie nie przeszkadza,Afn po nocy na minusie od kopa to motorownia musi mieć ze 150kkm chyba że się mylę.

Opublikowano

znajomego ma 400tys io pali od pol obrotu :)

Opublikowano

No to może jeden z wyjątków :wink: wiem ze Afn-y maja nalatane sporo,to jestem ciekawy co siedzi,może i ja to ogarne,jak tak mówisz.

Opublikowano

Zamówiłem ten zaworek zwrotny paliwa jak coś to napisze w temacie za dwa dni czy się poprawiło

wysłane z audi goldiego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...