Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Problem rozwiazany kat wtrysku przy zmianie rozrzadu byl zle ustawiony teraz wszystko jest ok
damian81Z Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 długo swiece ci grzeją,u mnie to jest 2-3 sek., dawke mam 4,0 z tym ze silnik AHU dzisiaj odpalilem silnik od polobrotu a stał 3 dni pod chmurką a mrozy były po -15
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 A gdybys zwiekszył wartosci kata wtrysku. Nie zrobil go poprostu ksiazkowo ?
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 pompa w jakiej kondycji ? sluchaj a jak auto jest rozgrzane do pali normalnie
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 pompa raczej dobra jak jest ciepły to nie zdążę kluczyka dobrze obrócić to już odpala , nawet jak mi ciężko tak odpali pochodzi z 1minutę zgaszę to pali od strzała Tak pali jak jest ciepły
Frimuś Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pytam czy pali na cieplym bo mi zawsze pompiarz odpowiadal na bytanie jak spr.kondycje pompy,mianowicie jesli pali jak silnik rozgrzany to ok Co to filmu 1 to ze po pierwszym przekreceniu kluczyka grzeje swiece przez chwilo to ok choc chwile to trwa ale jak kolejny raz przekrecasz kluczyk i nadal trwa to tyle samo czasu to moim skromnym zdanie jest nie tak. Sugeruje sie jedynie swoim autem raz przekrecam grzeja chwile i z ciekawosci kolejny raz przekrecam bez odpalania grzeja chwilunie. Nierowna praca poi odpaleniu to tez ma trauma chwile nich kolebota i jets ok.
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 A da rade jakoś sprawdzić Vagiem czy przekaźnik grzania świec daje prąd jak powinien oraz czy czujnik temp dobrze pokazuje ?
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 to ja mam to samo zimny po nocy nie pali idealnie, jak potrzymam go 3sek to zaskoczy ale jakby nie mogl zaskoczyc jak go zgasze i ponownie odpale TO Z POL OBROTU STRZELA cieply tez z pol obrotu po nocy ale jak jest np +1 czy +5 pali tez od strzala - 4 swice ngk d power nowe - filtry nowe knecht - nie wiem moze rozrusznik ?
lukasz19tdi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 ja mam taki sam problem w ajm po postoju ok 12h kręci ciężko, łapie nie równo, dokładnie tak jak u Ciebie, już raz był u mechanika, instalacja od grzania świec była padnięta i bezpiecznik grzania świec, po wymianie ( akurat była robiona kiedy temp. wahała się w okolicach 1- 2 C) problem się nie rozwiązał. za parę dni oddaje ponownie do warsztatu, zobaczymy co się będzie działo, miejmy nadzieję że tylko temp się utrzyma na minusie i może jakoś dojdą co to może być.
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 no to ciekawe, znajomego afn taki jak moj, pali w minus -20 po nocy na dworze od pol obrotu, moj sie chechla 3 sekundy zaskakuje i sie dusi, zaskoczy i 5s dziwnie pracuje, pozniej wsio gra, ale tym sposobem rozpieprzam kazdy aku
Tooomi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Mam to samo rano,jak w nocy wymrozi motor to kręce ze 3-5 sek. troche pochodzi nie równo,ale się uspokaja po chwili,za drugim pali od kopa,jak mrozu nie ma tak z +1 to pali od kopa,nie przejmuje się tym,tłumacze sobie gęsta oliwa a może kondycja motoru,świece sprawne i aku chociaż leciwe,ale tak mam od początku odkąd ja mam. ---------- Post dopisany at 14:40 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- W mroźne dni oczywiście.
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 ja zmienilem olej na rzadszy bez zmian jest tak samo tak wiec to odpada moze kompresja słabsza z racji wieku ?
goldi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 a ja bym dalej sie upierał odnośnie zaworku zwrotnego paliwa na filtrze u mnie jest podobnie wymienie ten zaworek i zobaczę
Aron21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Nie no kurde coś jest nie tak tylko nie wiadomo co . Jakby motor był w słabej kondycji ( Słaba kompresja ) to tak mi się wydaję że ciężko by mu było w każdej temp po długim postoju . Ja w zeszła zimę to nawet nie wiedziałem co to podwójne podgrzewanie świec bo palił jak głupi . Problem często spotykany widzę i napewno ktoś już sobie z tym poradził
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 no wlasnie musze zmierzyc kompresje ale raczej to wykluczam
Tooomi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Nie no kurde coś jest nie tak tylko nie wiadomo co . Jakby motor był w słabej kondycji ( Słaba kompresja ) to tak mi się wydaję że ciężko by mu było w każdej temp po długim postoju . Ja w zeszła zimę to nawet nie wiedziałem co to podwójne podgrzewanie świec bo palił jak głupi . Problem często spotykany widzę i napewno ktoś już sobie z tym poradził Jak miałeś w rok temu ok,a teraz ci nie pali od kopa to coś nie hallo,pytanie tylko co,ja u siebie się nie zagłębiałem bo mi to obecnie nie przeszkadza,Afn po nocy na minusie od kopa to motorownia musi mieć ze 150kkm chyba że się mylę.
tarq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 znajomego ma 400tys io pali od pol obrotu
Tooomi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 No to może jeden z wyjątków wiem ze Afn-y maja nalatane sporo,to jestem ciekawy co siedzi,może i ja to ogarne,jak tak mówisz.
goldi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zamówiłem ten zaworek zwrotny paliwa jak coś to napisze w temacie za dwa dni czy się poprawiło wysłane z audi goldiego
Tooomi Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 To czekamy,może już ktoś rozwiązał ten problem i się wypowie w czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się