Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie TDI VP - Temat Zbiorczy


Aron21

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginalny zaworek zwrotny na filtr paliwa o numerach 191 127 247A kosztuje w serwisie 111 zł zamiennik febi około 50 zł dam jutro znać czy coś sie polepszyło ale nie podoba mi sie ten zamiennik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie spokoj Panowie, sprzedaje te zaworki z hansa od 10 lat nigdy nikt mi tego nie reklamowal :)

jest jeszcze Febi o symbolu FE02087, 38zl w Detalu

naprawde nie ma sensu przepłacać za ori w tym wypadku, mówię z doświadczenia a nie wyssałem tego z palca

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Łukasz masz racje nie warto przepłacać żeby oryginał kosztował z 50 zł to ok ale nie ponad 100 zobacze efekt jutro rano bo jak widac przypadłośc większosci naszych klekotów z tym odpalaniem choć dopiero w tym roku tak zauważyłem jakby dłużej kręcił zawsze było od strzałą.Choć akumulator nie wiem, ile ma lat w moim posiadaniu 6 lat a ile w niemcowni to nie wiem. Napięcie podczas rozruchu nie spada poniżej 10 V świece sprawdzone przed zimą filtr wymieniony jak co roku kąt wtrysku po moim wymianie rozrządu ustawiony i sprawdzony. Dawka rozruchową podniosłem i sie pomysły wyczerpały czujnik ok termostat 7-8 km i 90 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEDYNE WLASNIE CO mi przychodzi do głowy to zmienic dawke, jaka masz ? ja ustawilem na 3.0mg gdy ma 90 stopni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEDYNE WLASNIE CO mi przychodzi do głowy to zmienic dawke, jaka masz ? ja ustawilem na 3.0mg gdy ma 90 stopni...

nic to nie daje jak tylko lepszy but w lato. ja na zime specjalnie wiecej ustawiam i mam teraz 5.0mg.

tego febiego sie oplaca i juz lepsza firma jak hans prjes czajna :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz nie pamiętam ale max wartosci ile sie dało ustawić muśiałbym podłączyć kompa i zobaczyć ale co mi sie jeszcze wydaje że na wtryskach jak miałem 205 to lepiej palił niż na tych 216 nic trza przeżyć tą zimę dam znać jutro jak odpalił rano

---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:09 ----------

Marek a co ma podniesienie dawki rozruchowej gr 5 do lepszego kopa w lecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on nie pisal o dawce rozruchowej tylko normalnej z kanału 01

dawka rozruchowa kanału 05 nic nie daje , nie wiem w sumie poco to jest do ustawiania.

---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:18 ----------

[b]goldik[/b]

a skad masz te wtryski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankowałem dzisiaj pełny bak pod sam korek i kilka razy nacisnąłem odpowietrznik. Zobaczymy

To jest coś nieoryginalnego, co sobie dołożyłeś tak?

Przy samym wlewie, po lewej masz taki cycek montowany fabrycznie. W zimie można go używać, w lecie raczej nie wskazane.

Update

Dzisiaj zapalił bardzo ładnie, temperatura -7,5 stopnia. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w kolejnych dniach.

daj znac po wymianie tego zaworka czy sie poprawiło.

tez dzisiaj zatankowalem do pelna, moze jutro cos sie wyjasni i tez zmienie zaworek:wink:

---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ----------

inter cars gniezno

FILIA GNIEZNO PARKOWA 24

Moge Ci to tam wypisać do odbioru ;)

http://s27.postimg.org/z4y1fkfen/Bez_tytu_u.jpg

tez bylbym zainteresowany, moglbys mi to wypisac w inter cars w Piotrkowie Tryb??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inter cars gniezno

FILIA GNIEZNO PARKOWA 24

Moge Ci to tam wypisać do odbioru ;)

http://s27.postimg.org/z4y1fkfen/Bez_tytu_u.jpg

no to extra :) w takim razie zróbmy tak. Jaki łączny koszt zaworka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też bym chyba wziął ten zaworek jeżeli zda egzamin ale musiałaby być wysyłka bo nie ma w pobliżu mojej miejscowości intera ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze odpalenie -11, podgrzałem świece i zapalił za pierwszym obrotem.

Odkąd zatankowałem pod sam korek i nacisnąłem odpowietrznik wszystko gra. Przy okazji dzisiaj jadę do speca od rozruszników, mamy tam zajrzeć profilaktycznie. Może tutaj też coś wyjdzie.

Póki co sugeruję wszystkim zatankować pod samiutki korek i odpowietrzyć bak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj tankowałem fakt fakt tylko pół baku ale nie widze we wlewie żadnego cycka do odpowietrzania :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj tankowałem fakt fakt tylko pół baku ale nie widze we wlewie żadnego cycka do odpowietrzania :facepalm:

Zajrzyj po odkręceniu korka, po lewej stronie wlewu . Wystaje nieznacznie, jak wkręcasz korek to otwiera /czy zamyka odpowietrzenie zbiornika.

Śledzę temat,bo też borykam z ciężkim odpalaniem mojego 1Z. Założony nowy zawór na pompie, filtr z dwoma wyjściami i przezroczyste wężyki , aby wykluczyć zbędne łączenia. Palił zarąbiście ,aż do wczoraj. Ale nie zapaliły się świece i 3 razy kręciłem ,żeby zaskoczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze odpalenie -11, podgrzałem świece i zapalił za pierwszym obrotem.

Odkąd zatankowałem pod sam korek i nacisnąłem odpowietrznik wszystko gra. Przy okazji dzisiaj jadę do speca od rozruszników, mamy tam zajrzeć profilaktycznie. Może tutaj też coś wyjdzie.

Póki co sugeruję wszystkim zatankować pod samiutki korek i odpowietrzyć bak.

myślałem że to nie jest odpowietrznik tylko ogranicznik do klapki wlewu paliwa...

---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ----------

właśnie założyłem nowy zaworek z Hansa - wielkie dzięki tarq

akurat się składa że mam bardzo mało paliwa i zobaczę wieczorem albo rano jak odpali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wymiana zaworka zwrotnego na filtrze paliwa nie pomogła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie problem się chyba rozwiązał. Nie wiem czy to dobry trop ale chwilę temu wyjeździłem bak prawie do zera. Jednego dnia, jak już były problemy z paleniem (pomimo ustawionego kąta wtrysku u pompiarza) podczas mocnego buciora auto mi zgasło. Przez chwilę nie mógł zapalić ale załapał. Z początku myślałem o przywieszonym popychaczu ale one były wymienione przy okazji naprawy uszczelki pod głowicą. Połączyłem to w pewną układankę i raczej potwierdza się zapowietrzenie auta.

Odkąd zatankowałem auto pod sam korek i odpowietrzyłem bak pali jak ta lala. Dzisiaj było -16, podgrzałem świece i załapał od razu. Ani razu nie było problemu od zalania do pełna.

Byłem także wczoraj u machera od rozruszników, zrobił przegląd całości - do wymiany poszedł lekko wyjebany bendix. Wszystko zostało wyczyszczone z syfu i odpowiednio nasmarowane. Po tym zabiegu kręcił o wiele lepiej przy -16 niż przy -11.

Mimo że kupiłem zaworek do filtra firmy Meyle wraz z oringiem, wstrzymam się z jego wymianą przez pewien czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...