pox Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 W 1995 to: ECU, Zegary, ABS, AIRBAG, Klima, Immobilizer + ew. automatyczna skrzynia biegów. Jeżeli było coś przerabiane to może też centralny zamek+autoalarm. Sprawdź jeszcze miernikiem, jakie masz napięcie na pinie od linii K. W spoczynku powinno być ok 12V.
S_opel Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Na pewno mam "uwalony" sterownik od ABSu. I jak "wyrywałem" pozostałości kabli od telefonu zauwazyłem że do prawej wtyczki od zegarów jest dopięty przewód. Ale nie jest on nigdzie podłączony. Może to ma jakiś związek ? Miałem dodatkowe mocowanie telefonu. Nie ori tylko widać z DE ktoś to dokładał. Było połączone z radiem zegarami i oczywiście skrzynką bezpieczników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się