Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wymiana rozrzadu wraz z napinaczem hydraulicznym?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy okazji wymiany rozrządu pomyśl również o wymianie pompy wody :wink:

Opublikowano

Robiłeś sam u siebie rozrząd? Zdejmowałeś pokrywę żeby blokować wałki?:decayed: U mnie już druga wymiana bez blokad na znaki na kole pasowym i kole wałka i śmiga:wink:

Opublikowano

a co ile zmieniecie rozrząd? Bo to że fabryczny ma w opisie 180 tyś. albo co 5 lat to wiadomo. A taki nie fabryczny to ile?

Opublikowano

Co do wieku to się zgadzam; w samochodzie żony też nie było kilometrów, ale minęło 5 lat i wymieniłem. Natomiast co do przebiegu to myślę, że co 100 tys km można byłoby wymienić rozrząd

Opublikowano

no i opinie są tutaj różne, bo jak zmieniałem rozrząd to mi powiedzieli że wszystkie rozrządy spoza fabryki lepiej wymienić po ok. 90 tyś. a nawet po 60 tyś. Jeszcze w dieslu to rozumiem to 60-90 tyś. ale w naszym silniku? Chyba że paski Gatesa albo Conti mają taką żywotnośc że po 60 tyś. wszystko się może zdarzyć.

Opublikowano (edytowane)

stary temat ale zrobił się dla mnie ważny :P

panowie bo ja się pogubił

rozrząd mam w przyszłym roku i oprócz całego zestawu z pompą wody chciałem naprawić wariator + wymienić ten łańcuszek... z rolką ? :facepalm: w 2.0 alt wyje i terkocze jak diesel

nie znam dokładnie nazw :(

Poproszę o wycenę na priv

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano

Kolego masz może cały kompletny rozrząd INA u siebie na półce  autko a4 b6 8e2 2.0 benzyna 131km 2001 rok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...