pet3r Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 masz dwa kolektory wydechowe, czyli dwa katalizatory, czyli dwie sondy - lewa i prawa . mialem kiedys problem z jedna sonda, uniwersalne to koszt ok 80 zl za sztuke ale podobno kasa wyrzucona w bloto mechanik proponowal mi 2 sondy za bodajze 400 zl.
pre_pl Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 pet3er ma racje, uniwersalna to kasa w błoto z reguły... Koszt jednej sondy w Intercarsie to 456 zł, a Ty masz dwie. Oznaczenie B2 S1 to sonda po stronie kierowcy, przed katalizatorem Numer VAG : 078 906 265 D (078906265D) Przed zakupem, sondę należałoby najpierw pomierzyć miernikiem, jak ktoś może niech poda wartosci. A dlaczego ? Bo przyczyna tego błędu to niekoniecznie sonda. Choć nawet jak pomiar będzie ok, to też przyczną może nie być sonda To może być filtr paliwa stary (zmieniłeś ?), słabe ciśnienie pompy paliwa (musisz pojechac gdzies pomierzyc) Albo jakies lewe powietrze... http://www.ngkntk.pl/Testy_dzia3ania.1344.0.html http://www.magnetimarelli.pl/sondy_lambda1.htm
jordan233 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2007 pre_pl powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka!
pre_pl Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 powiedz mi jak wiesz,po tym strzale co wywaliło mi z tyłu silnika ten plastik od powietrza,to znalazłem przewod z powietrzem(cienkitki) on zasysa powietrze, ale niemoge znaleść jego miejsca spoczynku. jestem w Holandii ,mam obok serwis VW I AUDI ,ale jak pomysle ile mnie skasuja to dopiero będzie załamka! ha ! możliwa przyczyna błędów.... A masz możliwośc zrobienia zdjęcia ? Albo gdzie jest zamontowany drugi koniec, poszukaj numeru VAG też tej rzeczy. Ooo, możesz też podać numer tego przewodu.
jordan233 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2007 pre_pl jutro zrobie jakieś fotki i odrazu wrzuce? tylko na co?,mam tylko kamerke internetową,ale za to dobra i zrobie jakieś fotki pozdro
pre_pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 jutro zrobie jakieś fotki i odrazu wrzuce? tylko na co no wrzuć na fotosik.pl, albo imageshack.us
jordan233 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9c3c51c0f860388.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c89c28c325dbfcca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b55951165e49a49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a42249e13a0c851.html
pre_pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 chodzi Ci o ten przewód zaznaczony czerwoną strzałką ? Nie da się odczytać numeru VAG ?
jordan233 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2007 kuknij te fotki ,to jest drugi przewód od podcisnienia(chyba ,to jest ten cienki przewód co zasysa powietrze ,a ten drugi co zaznaczyłeś pre_pl to jest ten plstikowy,zobacze czy są na nich numery
jordan233 Opublikowano 29 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2007 czy ktos potrafi mi pomóc??
staniek Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Mogę pomóc jeśli chodzi o umiejscowienie tego wężyka (chyba, że już po problemie). Mam nadzieje, że nikogo nie wkurzę za bardzo postem nie na temat Na zdjęciach widac dokładnie co, gdzie i jak :smile: Ten grubszy przewód to odpowietrzenie i można go bezproblemowo skleic Kropelką itp. i dla pewności okręcic jakąś taśmą-izolacją. Ten cieńszy ma związek (jestem prawie pewny) z obrotami biegu jałowego, i powinien byc założony na kruciec wskazany strzałką. Tylko, że u Ciebie kruciec ten został ułamany kiedy strzeliło (spróbuj skleic). Ps.zakładaj sekwencje, a problemy znikną tzn.te znikną, a w ich miejsce pojawią się nowe
jordan233 Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Opublikowano 6 Lutego 2007 staniek z nieba mi spadłeś! jeden problem będe miec zgłowy bo zacholere niewiedziałem gzie ten cienki wezyk przychodzi,dlatego mi obroty na wolnysz szaleja ,a VAG pokazał głąd sondy lambda,może coś w tym jest,dzieki serdeczne! Oczywiscie ze zakladam sekwencje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się