rs4wagon Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 moglbys 2 strone poprawic,znalazlem temat w google LOL ja do swojego chcem dac 330-345 i 4tloki z alfy i na tyl 300 i 4tloki z touarega,adaptery musze dorabiac bo to zwrotnica zeliwna w passacie wiec tarcza nie jest az tak wazna,ale mysle uzyc tych z Vaga Myslisz ze te zaciski z alfy obsluza tarcze 345mm?orginalnie 330mm wiec te 7mm góra/dol mozna dobrac klocek aby pokryl?
pioteros Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) zaciski z alfy sa lipa, bo sa waskie w srodku, fabryczne tarcze alfy maja 28mm grubosci,wiec moze 30mm upchniesz na styk, lepsze zaciski polece ci od porsche, sruby sa przesuniete w dol zacisku co skutkuje tym ze sruby nei musza byc az tak dlugie (nie przechodza przez caly zacisk) i adapter moze byc nizszy na danej tarczyco do seryjnej tarczy VAG, tez moze byc lipa, tzn mowie o tarczach z b5, ja mam 7mm glebsze tarcze, wiec latwiej mi dobrac bylo felge, chociaz to i tak bylo trudne, jak dasz tarcze 46mm bedziesz mial o 7mm wieksza trudnosc montazu kołaa jesli chodzi o tyl to jak dev pisze, brak recznego chyba ze sobie dorobic jaksi dodatkowy uchwyt na zacisk tylko do recznego jak masz np w porsche/ferrari, takiego problemu nie ma w autach gdzie jest tarczo beben, zmieniasz tylko zacisk, dopasowujesz go adapterem i to tyle, reczny masz w srodku i tak, ale jak wiadomo vag wolal dawac dzwigienke Edytowane 24 Listopada 2015 przez pioteros
rs4wagon Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 reczny zostaje orginalny,wkrece korek tylko passat i b5 w miare podobne,u mnie tarcza fabryka 46mm gleboka,a znowu w w8 52mm,tarcze 345mm z vaga jest multum i cenowo rózniez tanio wychodzi,alfa ma 330x32 wiec grubosc normalna,mowa tu o GTA 156,mam tarcze z rs6 c5 365 i c6 390 i zwrotnice alu które mialem zmieniac,musze to przymierzyc czy wejdzie i nie bedzie wadzic,z c6 na bank za gleboka jest, http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-ASTON-MARTIN-DB7-BREMBO-VW-GOLF-SET-OF-4-CALIPERS-IN-SILVER-/351577101403?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&nma=true&si=4alpHZ5UYVzNtzSj%252Fl7syvGwbJQ%253D&orig_cvip=true&rt=nc co myslicie o tym secie?nówka sztuka i cena znosna,pisalem do goscia pisal ze 335 przod i 330 tyl,wiec dalbym 345mm (np CC 3.2)na przod i 330 na tyl (np ML500 330x22 glebokosc 63mm w passacie 64mm) kombinacji w ciul wiem,ale chcialbym zeby ten ostatni sezon auto wygladalo ladnie,felga wpadnie 20" odkryta i seryjne hamulce to lipa!!!
pioteros Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) w8 ma tej samej wysokosci tarcze co ireszta 46mmco do tych zaciskow z astona, nie wiadomo na jakei tarcze starcza jak sprobujesz podpasowac do w b5, poza tym w zaciskach porsche dajesz adapter/jarzmo i wysokoscia tego elementu mozesz sobie dopasowac tarcze jakie chcesz, a tu nie poszalejesz, jesli nei dobierzesz odpowiednich tarcz to na nic te zaciski ci sie nie zdadza, pozatym widac ze rozstaw otworow juz nie pasuje bo jest ok 12cm gdzie w b5 masz 94mm, taki adapter duzo trudniej zrobic niz jarzmo na ksztalt tego z RS2 Edytowane 26 Listopada 2015 przez pioteros
rs4wagon Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 hmm dziwne bo i zimmerman i a.b.s. pokazuje ze glebokosc jest 52mm,takze sporo.Rozstaw otworów równiez po zdjeciu widac ze 9X pare,nie wiem jak wywnioskowales 120mm?Zporsche malo które maja taki adapter jak poakzales nic cos wykombinuje przez zime
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 bo porsche ma przystosowana zwrotnice bez adaptera, chodzi o samo wykonanie adaptera, duzo prostrze, a dzieki takiemu ksztaltowi mozna dopasowac kazda tarcze, a pozniej nawet z pomoca tylko podkladek i dluzszych srub przejsc sobie z mniejszego na wiekszy rozmiar tarczyco do glebokosci fakt mylilem sie, nie zmienia to faktu ze jak w astonie zaciski byly pod tarcze np 330 to nawet jakrozstaw bedzie taki sam, to i w audi bedzie to tarcza 330, bo uszy w zwrotnicy moga byc w roznej odleglosci od osi obrotu kola, moze byc tak ze zamontujesz i bedziesz potrzebowal tarczy np 325mm - ktorej raczej nie znajdziesz i zacznie sie kombinowanie, w porsche dasz tylko podkladke z 10mm i bez problemu montujesz 345mm w tym przypadkupoza tym juz sie pogubilem troche, szukasz tego do b7 ?
rs4wagon Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 do passata b5,mysle ze troche panikujesz,jak sie popiesci to sie zmiesci jedynie co mnie martwi to czy bede mial wybór w klockach z wysokosci i ogolnie rozmiaru,jakbym mial tez zacisk w rece i zdjeta tarcze w pasku to bym wszystko wiedzial jaka tarcze dac i jak to zamontowac,ty lepiej popraw druga storne bo chcialem obejrzec fotki a tu lipa,bez fotek ten temat nie ma sensu
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 po prostu chce ci uswiadomic, 300F to niby nie duzo, ale duzo jak za zaciski ktore nie podejda w sumie do niczego bez grubszego rezania ;]fotki zabij mnie, a nie mam ,wcielo z serwerem, moze kiedy zdejme kolo to wklejeale wyglada to tak jak u goscia co ma audi 80/s2 na racing forumhttp://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=49495
rs4wagon Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Moze i masz racje,choć bez przymiarki nie da sie powiedzieć ze nie pasują,chyba pójdę w zr/L 18 i Alu zwrotnice,powiedz mi jakie piasty/łożyska zakupić żeby to wszystko grało?moj pasek 2004 wiec wachacze ma już z większym sworzniem na dole,a żeby nie robic 3 razy to w Alu zwrotnicach dam od razu nowe łożyska i piasy,czy jak kupie do audi a4 to na półośke wejdzie bez problemu?i jaka tarcza wtedy?345 z s4b6 siądzie p&p?
pioteros Opublikowano 30 Listopada 2015 Autor Opublikowano 30 Listopada 2015 mozesz isc w zeliwo wtedy polosiek od v6 b5 bedziesz mial w brud i tansze lozyska, tarcza s4 jak mowisz
rs4wagon Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 zeliwo mam,v6b5 mialo zeliwne zwrotnice i duzy rozstaw montazu zacisków?
Dev Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Passek tez bo to ta sama zwrotnica co w eSie. RSa ma alu a od allroada jest troche wyzsza.
rs4wagon Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 koniec koncem zakupilem takie monstery,Piter bedziesz happy bo maja adaptery odkrecane
pioteros Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 fajne, jaki rozstaw otworow do zwrotnicy ?
rs4wagon Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 szczerze nie mierzylem,poszukuje teraz tarcz jakis pod nie,360-400mm.Mysle nad nowymi z ttrs 370mm bo moge miec z servisu w dobrej cenie,szkoda ze te z C6 sa takie glebokie,bo 395 z rs6 by siadlo tu jak zloto
rs4wagon Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 A co z półośką?bedzie pasować frazami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się