Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 AVF, co myślicie o wyniku -prosze o komentarze pozdrawiam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
My piszemy, ze jest KOX-u dowalone z dołu i nie wiercimy dziury tylko jesteśmy ciekawi :whistling: A Ty nie chcesz nam napisać jak było :decayed:

szczerze mówić chyba też był wolał mieć troszke mniej Nm ale przez dłuższy zakres obrotów ale nie znam sie za bardzo na tym i nie wiem czy tak sie da zrobić... biedne sprzęgło i dwumas hehe no cóż trza odłożyć 2000 zł na nabliższy czas. I tutaj mam do Was kolejne pytanie czy dobre oryginalne i nowe sprzegło da sobie rade bez problemu czy porpostu z natury jest za słabe na takie parametry?

Opublikowano

Czekaj, czekaj bo czegoś nie rozumiem. A nie łatwiej będzie pojechać do nich na korektę? :whistling:

Opublikowano

pewnie mozna tylko sie zastanwaim czy mnie znowu skasują za to czy zrobią w cenie bo w sumie troszke czasu już mineło... a tak z ciekaowści jak mi zrobią korekte tego Nm w dolnym zakresie to moc maks tez moze sie zmienić czy na wysokich obrotach tam gdzie uzyskuje sie max mocy powinno pozostac bez zmian?

---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ----------

Czekaj, czekaj bo czegoś nie rozumiem. A nie łatwiej będzie pojechać do nich na korektę? :whistling:

zadzwonie dzisiaj do nich i sie zapytam , potem dam znać

Opublikowano

Masz program raptem dwa tygodnie, dzwoń że masz problem że sprzęgłem i trzeba zdjąć Nm.

Opublikowano
Masz program raptem dwa tygodnie, dzwoń że masz problem że sprzęgłem i trzeba zdjąć Nm.

Spoko tak zrobie..... Przy okazji mam sprawe do Ciebie, kupiłem wczoraj a4 b8 2010 rok caga... chciałbym wgrać polskie menu do mmi 2g ... podałbys mi jakis poradnik jak sie za to zabrać? nie mam nawigacji..... z tego co sie wstepnie dowiadywałem to musze zrobić aktualizacje softu zeby moc polski wgrać odpisz jesli mozesz.....

Opublikowano

dawidrybnik :spam: tu jest temat o wykresie o nie o nawigacji MMI 2G .

Jeszcze jedno upomnienie sobie zyczysz :question:

Opublikowano
Podsumowując.... nie mówie że moje auto jest za***iste....wręcz przeciwnie... może ten mod jest zjebany na maksa . Poprostu chciałbym poznać waszą opinie i dać wam dowód na to jak przeprowadza sie modyfikacje w tejże firmie. Pojechałem zrobiłem auto jezdzi ok buta ma ostrego tylko szkoda mi go ciągnąć od dołu na wyoskich biegach bo mimo że frajda z tego jest najlepsza to jednak szkoda osprzętu. Pozdrawiam wszystkich hejterów hehe i nie gniewajcie sie na mnie za sposób w jakich pisze posty bo brakuje mi pewnie troszke doświadczenia i ogłady w tej kwestii.

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------

Silniki AVF w serii mają nawet lepsze wyniki niż u Ciebie, ale to co wyszło po programie jest mało realne na seryjnych gratach. Co do uwag to za bardzo masz dowalony moment od dołu.

ale rozumie że chodzi Ci o Nm ? czy o moc też?

W serii AVF często mają moment i moc większą niż Tobie wyszła ale ogólnie ok, jedynie wynik u Ciebie po sofcie jest podejrzany. Jeśli to był gotowiec to raczej na korektę nie licz :wink: .

Sony Xperia

Opublikowano

Sporo za dużo momentu. Kiedyś byłem u nich przejazdem, to jeszcze hamowni nie mieli i wogóle miałem wrażenie, że dopiero raczkują, zaczynają rozkręcać interes.

Opublikowano

Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność

7,5-7,8sek do 100

13,5-13,8 do 140

Opublikowano

Moim zdaniem wychodzi 8,5 s:wink:

Opublikowano
Moim zdaniem wychodzi 8,5 s:wink:
+5 :decayed:
Opublikowano

powtórz operacje na wyłączonej kontroli trakcji.

Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność

7,5-7,8sek do 100

13,5-13,8 do 140

Opublikowano (edytowane)

a czym to mierzyłeś bo chyba kalkulatorem bez obrazy.....
a tak wogole to pytałem o to czy według Was dobrze sie zbiera czy tak sobie

---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

powtórz operacje na wyłączonej kontroli trakcji.


Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność



7,5-7,8sek do 100
13,5-13,8 do 140


juby_p masz racje zrobie to samo na wyłączonej trakcji tylko musze sie zaopatrzyć w jakies lepsze oponki bo 205 r16 które siedzą u mnie już mają słabą trakcje

Witam odświeże troszke kotleta

Z ciekawości po prawie roku od wizyty na chiptuningu pobawiłem sie programem scanmaster....według mnie daje on najbardziej miarodajne wyniki dla zainteresowanych wrzucam fotke..... ps: mieliście racje koledzy z tymi NM 415 z pierwszego wykresu nie jest zbyt realne ale 390-400 myśle ze tak

co do mocy i zachowania sie auta po prawie roku powiem szczerze że jest rewelacja....... pare razy na wyoskich biegach zaślizgało mi sprzęgło ale dwumas narazie wytrzymuje.... dodam ze staram sie nie butować bardzo od najnizszych obrotów

dodaje wykresik oraz filmik którego chyba nie widzieliscie jeszcze

Pozdrawiam i licze na jakies komentarze.... aha sorki za jakosć jakby ktoś miał problemy to napisze co wyszło

182 km na silniku

166 na kołach

400 nm

według mnie program jest bardzo dobry ponieważ wproadza sie takie parametry jak wspolczynnik oporu rozmiar kół cisnienie temperature wilgotność mase calkowitą (mierzyłem auto na hurtowni budowlanej 1485kg) mase kierowncy paliwa akcesorii

<a href=http://zapodaj.net/8bba2e60f8272.jpg.html>ham2.jpg</a>

youtube

Edytowane przez dawidrybnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...