dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 My piszemy, ze jest KOX-u dowalone z dołu i nie wiercimy dziury tylko jesteśmy ciekawi A Ty nie chcesz nam napisać jak było szczerze mówić chyba też był wolał mieć troszke mniej Nm ale przez dłuższy zakres obrotów ale nie znam sie za bardzo na tym i nie wiem czy tak sie da zrobić... biedne sprzęgło i dwumas hehe no cóż trza odłożyć 2000 zł na nabliższy czas. I tutaj mam do Was kolejne pytanie czy dobre oryginalne i nowe sprzegło da sobie rade bez problemu czy porpostu z natury jest za słabe na takie parametry?
Hugo Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Czekaj, czekaj bo czegoś nie rozumiem. A nie łatwiej będzie pojechać do nich na korektę?
dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 pewnie mozna tylko sie zastanwaim czy mnie znowu skasują za to czy zrobią w cenie bo w sumie troszke czasu już mineło... a tak z ciekaowści jak mi zrobią korekte tego Nm w dolnym zakresie to moc maks tez moze sie zmienić czy na wysokich obrotach tam gdzie uzyskuje sie max mocy powinno pozostac bez zmian? ---------- Post dopisany at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ---------- Czekaj, czekaj bo czegoś nie rozumiem. A nie łatwiej będzie pojechać do nich na korektę? zadzwonie dzisiaj do nich i sie zapytam , potem dam znać
H4mm3R Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Masz program raptem dwa tygodnie, dzwoń że masz problem że sprzęgłem i trzeba zdjąć Nm.
dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Masz program raptem dwa tygodnie, dzwoń że masz problem że sprzęgłem i trzeba zdjąć Nm. Spoko tak zrobie..... Przy okazji mam sprawe do Ciebie, kupiłem wczoraj a4 b8 2010 rok caga... chciałbym wgrać polskie menu do mmi 2g ... podałbys mi jakis poradnik jak sie za to zabrać? nie mam nawigacji..... z tego co sie wstepnie dowiadywałem to musze zrobić aktualizacje softu zeby moc polski wgrać odpisz jesli mozesz.....
wrclaguna Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 dawidrybnik tu jest temat o wykresie o nie o nawigacji MMI 2G . Jeszcze jedno upomnienie sobie zyczysz
Pretor Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Podsumowując.... nie mówie że moje auto jest za***iste....wręcz przeciwnie... może ten mod jest zjebany na maksa . Poprostu chciałbym poznać waszą opinie i dać wam dowód na to jak przeprowadza sie modyfikacje w tejże firmie. Pojechałem zrobiłem auto jezdzi ok buta ma ostrego tylko szkoda mi go ciągnąć od dołu na wyoskich biegach bo mimo że frajda z tego jest najlepsza to jednak szkoda osprzętu. Pozdrawiam wszystkich hejterów hehe i nie gniewajcie sie na mnie za sposób w jakich pisze posty bo brakuje mi pewnie troszke doświadczenia i ogłady w tej kwestii.---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Silniki AVF w serii mają nawet lepsze wyniki niż u Ciebie, ale to co wyszło po programie jest mało realne na seryjnych gratach. Co do uwag to za bardzo masz dowalony moment od dołu. ale rozumie że chodzi Ci o Nm ? czy o moc też? W serii AVF często mają moment i moc większą niż Tobie wyszła ale ogólnie ok, jedynie wynik u Ciebie po sofcie jest podejrzany. Jeśli to był gotowiec to raczej na korektę nie licz . Sony Xperia
daros Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Sporo za dużo momentu. Kiedyś byłem u nich przejazdem, to jeszcze hamowni nie mieli i wogóle miałem wrażenie, że dopiero raczkują, zaczynają rozkręcać interes.
dawidrybnik Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność 7,5-7,8sek do 100 13,5-13,8 do 140
juby_p Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 powtórz operacje na wyłączonej kontroli trakcji. Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność 7,5-7,8sek do 100 13,5-13,8 do 140
dawidrybnik Opublikowano 8 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) a czym to mierzyłeś bo chyba kalkulatorem bez obrazy.....a tak wogole to pytałem o to czy według Was dobrze sie zbiera czy tak sobie---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- powtórz operacje na wyłączonej kontroli trakcji.Wrzucam Wam filmik 0-140 km/h . Napewno jakąś dziesiątke można byłoby z tego jeszcze urwać bo na 1, 2 biegu ciężko o dobrą przyczepność 7,5-7,8sek do 10013,5-13,8 do 140 juby_p masz racje zrobie to samo na wyłączonej trakcji tylko musze sie zaopatrzyć w jakies lepsze oponki bo 205 r16 które siedzą u mnie już mają słabą trakcjeWitam odświeże troszke kotleta Z ciekawości po prawie roku od wizyty na chiptuningu pobawiłem sie programem scanmaster....według mnie daje on najbardziej miarodajne wyniki dla zainteresowanych wrzucam fotke..... ps: mieliście racje koledzy z tymi NM 415 z pierwszego wykresu nie jest zbyt realne ale 390-400 myśle ze tak co do mocy i zachowania sie auta po prawie roku powiem szczerze że jest rewelacja....... pare razy na wyoskich biegach zaślizgało mi sprzęgło ale dwumas narazie wytrzymuje.... dodam ze staram sie nie butować bardzo od najnizszych obrotów dodaje wykresik oraz filmik którego chyba nie widzieliscie jeszcze Pozdrawiam i licze na jakies komentarze.... aha sorki za jakosć jakby ktoś miał problemy to napisze co wyszło 182 km na silniku 166 na kołach 400 nm według mnie program jest bardzo dobry ponieważ wproadza sie takie parametry jak wspolczynnik oporu rozmiar kół cisnienie temperature wilgotność mase calkowitą (mierzyłem auto na hurtowni budowlanej 1485kg) mase kierowncy paliwa akcesorii <a href=http://zapodaj.net/8bba2e60f8272.jpg.html>ham2.jpg</a> youtube Edytowane 8 Stycznia 2015 przez dawidrybnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się