Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak długo u was grzeją swiece żarowe? ciężko pali poniżej -10


mAti_brd

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam się jaki założyć dalej 95Ah 740A taki siedzi czy może BOSCH SILVER S5 80 85Ah 800A P+ ewentualnie VARTA SILVER 85Ah 800A mają większy prąd rozruchowy co jest mile widziane w dieslach :wink:

dodam że codziennie minimum 20km w jedną stronę robię

co polecacie bądź na czym Wy jeździcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ten,Varta Silver 77Ah 780A myślę że Ci taki wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ten,Varta Silver 77Ah 780A myślę że Ci taki wystarczy

bardziej mnie interesują wypowiedzi posiadaczy 2 litrówek z dość bogatym wyposażeniem które zużywa mnóstwo energii :wink: ale dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mocnego konia tez nie można wstawic ze względu czy zdoła go dymać alternator. ja tesciowi zamontowalń aku firmy Sznajder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Varta i Bosch to to samo badziewie. Sam zresztą mam Boscha S5 i po 3 latach normalnego użytkowania + autko na noc zawsze w ciepłym garażu aku daje już pewne oznaki trupa. Podłączyłem go u siebie ostatnio do testera Magneti Marelli i okazało się że zostało mu 60% maksymalnego prądu rozruchu.

Dawniej powiedziałbym włóż Centra Futura bo parę lat temu były naprawdę dobre. Teraz się zepsuły i to nie ta sama jakość. Ponoć wg mojego dostawcy pałeczkę po tej Centrze przejął Exide Profesional. Fakt parę ich zamontowałem i ciągną rozrusznikiem jak głupie wg mnie godne polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mAti_brd a w ogóle ładowanie altka na czysto i pod obciążeniem odbiorników było sprawdzane...??

Paweł masz racje a.d Centry - szajs zaczeli produkować...

no dobra a teraz jak już temp jest blizej 0* jak fury wam zapalają...? bo mi pięknie stwierdzam... (jak były tem wielkie niskie temp to chciałem nagrac film ale zawsze zapominałem z rańca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładowanie w granicach 14.15v pod obciążeniem navi nawiew światła itp

rozkodowałem wlepkę aku się zgadza 95Ah a alternator mam 200A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak 200 to na luzie da rade dymać kostkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyposażenie jest dość bogatę więc nie dziwne że dysponuję takimi mocami :wink: zastanawiam się czy 100 nie założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jeszcze ci doradzi ktos bardziej kompetentny w tych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem firmę mam moll-a (jakiej firmy były wkładane na pierwszy montaż? )próbuje go jeszcze reanimować z jakim skutkiem zobaczymy :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj największy jaki wejdzie, chyba że chcesz startować na 1/4 mili, to wtedy coś lżejszego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a centre future brałes pod uwage?(3lata gwarancji ) a odnosnie tego grzania swiec to mnie tez około 5 sek na mrozie około -10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wymieniłem świece

Zdj_cie2874.jpg

jedna całkiem padnięta druga na wykończeniu była i dwie jak nowe były wymieniane jakiś rok temu w ASO ale ja cały komplet wymieniłem

Zdj_cie2873.jpg

naładowałem akumulator i czekam na mróz aby sprawdzić jak teraz będzie paliła

Zdj_cie2881.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio klient przyjechał że jak było -13C to musiał kręcić około 10-15 sekund.

Ja zadałem mu pytanie a przy -5C jak zapala - klient "bez problemu".

Jak się okazało 4 spalone świece żarowe.

Uważam, że i tak sobie silnik dobrze radził bez żadnej świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio klient przyjechał że jak było -13C to musiał kręcić około 10-15 sekund.

Ja zadałem mu pytanie a przy -5C jak zapala - klient "bez problemu".

Jak się okazało 4 spalone świece żarowe.

Uważam, że i tak sobie silnik dobrze radził bez żadnej świecy.

też podobnie miałem teraz po wymianie nie było większych mrozów jak -5C więc nie mogę powiedzieć czy pomogło ale jak tylko mróz się pojawi to napiszę co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pewnie napiszesz za rok :)

Będzie działać bez problemu nawet na -30C jak tylko aku masz sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sugerowal sprawdzic takze rozrusznik. W mrozach bedzie miał wolniejsze obroty ( a jak ponizej 280 ) to troche kreci zanim zapali...

Tak bynajmniej bylo w b6 brata, dopiero po regeneracji rozrusznika jak reka odjąc

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyszły cieplejsze dni i kręci dość dobrze więc zmienię przed następną zimą bo zapewne lato wytrzyma

u mnie od 09.11.2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...