daroA4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam, mam pytanie dotyczące wyświetlania spalania chwilowego, przy normalnym ruszaniu komputer pokazuje 19-20 L / 100km czy to jest normalne w tym silniku 1.9tdi? Dodaje jeszcze błędy z komputera i logi. Pozdrawiam 18062 Tablica przyrządów - zapamiętane błędy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18009 Napięcie zasilania sterownika silnika za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 668 Napięcie na zacisku 30 za niskie nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY 1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Dynamiczne MB: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne MB: Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
grzybek31 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 sprawdź jaka jest temperatura na vcds a jaka na blacie często jest tak ze czujnik na zegary daje dobrą 90 stopni temperatura do sterownika np 40 stopni . Ja bym wymienił czujnik temperatury profilaktycznie i pewnie będzie ok polecam ori np w inter cars jest ze skody za jakieś +-50 pln
grzybek31 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 masz niedoładowanie od 3,8 tyś ale bardzo małe 0.1 bar przepływa trochę tnie , proponuje umyć przepływkę i powinno być lepiej i sprawdzić podcienienia:wink:
goldi Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 a ja proponuje wydłubać katalizator ze środa zostawic puszkę bo masz przeładowanie.Najpierw trzeba ciśnienie doładowania turbiny doprowadzić do normy a pózniej dopiero jeszcze raz zlogować grupę 3 przepływkę.Jeśli masz masz katalizator wydłubiesz to auto ożyje a środek sprzedasz za ponad 100 zł.Zobacz jak masz ustawiony kąt sychronizacji gr 4 pole 4 ma wpływ na wyższe spalanie
goldi Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 A jakie pokazuje w gr 15 spalanie i ten kąt synchronizacji co pisałem wcześniej najlepiej zatankuj po korek i przejedź 100 km i ponownie Zatankuj wysłane z audi goldiego
daroA4 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 ok, sprawdzę to... ale dopiero za tydzień
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 wydech jest drożny a przepłykwa mierzy prawidłowo komputer pokazuje 37L bo masz czipa którego wypadało by poprawić, żeby coś więcej powiedzieć o tym błędnym spalaniu zrób komplet logów
daroA4 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 spoko, wiem że mam chipa fabrycznego, tylko te dziwne spalanie pokazuje dopiero gdzieś od Lutego i szukam przyczyny, wcześniej było wszystko ok
ciahciah Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 fabrycznego:) z fabryki takiej lipy by nie wypuścili, to zrobił jakiś amator raczkujący w temacie zrób komplet logów
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 przez uszkodzony czujnik temp oleju nie może więcej palić bo pomiar z tego czujnika wchodzi tylko na deskę rozdzielcza i nigdzie więcej, przynajmniej w AFN tak jest, spr w grupie 007 czy masz temp. oleju, spr po wykasowaniu błędów które wróciły
wilku323 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Na pewno nie przez czujnik temperatury oleju
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 za niski kąt wtrysku ,powinno byc minimum 50 ,ja wole ustawiac nawet na 55. wtryski w normie przepływka w normie pompa dziwnie podaje ciśnienie ,co to za pompa wtryskowa 11mm ?
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 jakie błędy znowu wywaliło po wykasowaniu i kolejnym spr? statyczny kąt wtrysku do korekty silnik nie był rozgrzany dobrze
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 to ze nie dogrzany to nie wiele by kat sie zmienił . ze 2-3mm musisz przesunać pompe w strone silnika.
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 ja bym rzekł że wcale by się nie zmienił, dobrze że w logach na górze temp ok bo tak to już by ktoś pisał że termostat do wymiany
daroA4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Temat przeniosłem tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-316267/#post4077280
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się