Jump to content
IGNORED

[A4 1.8 ADR] Wymiana simmeringu miedzy silnikiem, a skrzynią


Recommended Posts

Posted

Zauwazylem, ze mam wyciek oleju miedzy silnikiem, a skrzynią. Dzisiaj bylem u pewnego mechanika, ktory stwierdzil, ze trzeba wymienic simmering (pół roku temu sam mi go wymienial!!!). Robotę wycenił na 400 zł. Juz nie chcialem go ch***ać tylko machnelem reką i pomyslalem, ze pojade do innego magika, ktory zdiagnozuje ten problem.

Jak sie placi za podobna robote u Was ?

Posted

Myśle że podobnie jest troche roboty przy tym , trzeba zrzucic skrzynie , wywalic sprzęgło. Ale jak niedawno to robił i wywaliło znowu to albo kiche odwalił albo wał ci lekko bije i wywala zimering

Posted

jeśli robi się tak duże prace przy aucie trzeba brać rachunek - na wymieniane elementy przez mechanika jest gwarancja. W ASO nie byłoby problemów a teraz zapłacisz podwójnie pewnie.

Posted
Czy ktos z kolegow moglby mi sprawdzic nr czesci tego simeringu ?

A4 1995 r. 1.8. ADR 125 koni

zamiennik : 068 103 171 F ale może ktos potwierdzi

Posted

400zł to o jakąś stówkę za dużo, generalnie zrzucenie skrzyni to jakieś 250-300zł.

@bratpit

Ten numer w zasadzie jest do silnika ADP, a ADR ma na końcu literkę B zamiast F, ale mam wrażenie, że to taki sam kołnierz uszczelniający.

Posted

LOL w ASO to koszt 300 zł :galy: Zamowilem zamiennik marki Elring za 35. Czy po wymianie tej uszczelki znowy trzeba wymienic olej?

Posted

Dletego pierwsze krok zawsze kieruje do ASO a jak walną cenę z kosmosu szukam "zastępstwa", pozatym jesłi warsztat montuje przez siebie kupione części to masz na to gwarancję jak kupisz samemu to już nie.

Posted

Wlasnie wrocilem z warsztatu. Bratpit miales rację z tym biciem wału. Mechanik powiedzial, ze albo kiepskiej jakosci uszczelka, albo bicie. W tej sytuacji sa 2 wyjscia:

zmienic olej na mineralny (auto ma 191 tys. km) lub zmienic uszczelke na jakas specjalna -podobno robi je jakas nasza polska firma. Posiada ona jakies inne wymiary

(ma byc odporna na ten wał).

Dodatkowo znalazl jeszcze wyciek z pokrywy zaworów i miedzy chlodniczką oleju a blokiem silnika. Koszty przedstawiaja sie nastepujaco:

Oring do chlodniczki (oryginał z ASO) - 11 zł

Uszczelniacz wału (Elring) - 25 zł

Uszczelki pokrywy zaworow (dwie-Elring) - 65 zł

Robocizna za wszystko 250 zł

Wszystko razem 351 zł (heh, a tamten kowal chcial za sama robote 400 PLN)

Czas pracy: 6 godzin

Posted
Wlasnie wrocilem z warsztatu. Bratpit miales rację z tym biciem wału. Mechanik powiedzial, ze albo kiepskiej jakosci uszczelka, albo bicie. W tej sytuacji sa 2

Niewiem jak robią inni ale warto taki oring troche przebudować ja to robiłem tak że wyciągałem z niego sprężynke ona sie rozkręca , skracałem ja troszeczke i ponownie skręcałem , później sprężynka wracała ponownie do oringu. Dobrze jest drobnym papierem oszlifować ciut wał bo tam zreguły robi sie takie wyżłobienie i warto to lekko szlifnąć.

  • 4 months later...
Posted

Mnie wlasnie to czeka!

Jestem umówiony na wymiane simeringu bo mi zalało kakało strasznie:/

Myslalem ze koszt bedzie wiekszy znajomy mechanik powiedzial mi 250zł plus simering

a drugi co ma mniejszy,jednoosobowy warsztat 160zł plus simering!

Narazie nie jezdze audiczka bo boje sie zeby olej nie skapał na sprzęgło i zeby ono nie zaczęło ślizgać bo sprzegło to juz droga "zabawa":)

pozdrawiam

Posted

Za 160 zeta to taniocha tylko brac.

Posted

ja bym raczej nie ryzykował tego jednoosobowego warsztatu za 160zeta no chyba ze znasz mechanika i masz pewnosc ze nie sknoci,ale to moje zdanie.z takimi sprawami osobiscie pojechał bym do aso lub do porządnego warsztatu jak kolega macieq.ps.skusiłem sie kiedys na simmeringa w fordzie escorcie w tz. jednoosobowym wrsztacie,za pierwszym razem jak wymienili to lało sie jak z wiadra i musieli robic od nowa jak zrobili to było tak samo jak za pierwszym razem nie lało sie ale kapało,wzieli 150zł.teraz to nawet koła im nie dam do pompowania.wiec przemysl to dokładnie lepiej wydac wiecej w aso pic sobie tam kawke i poczekac 6 godzin niz odebrac samochód za dwa dni i niewiadomo jaki bedzie rezultat.ale jezeli jest dobry jak pisałem to zaryzykuj :grin:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...