Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem i czerwoną lampką oleju


Dar0717

Rekomendowane odpowiedzi

Dev co z Twojego uświadamiania że rozbierasz silniki i są całe w spalonym castrolu. Dla niektórych liczy się że w reklamie ładnie edga lał do silnika Cristiano ronaldo i będą go lać:facepalm:

Kolego czytałes cały wątek? Chyba nie.... jest udowodnione że na pewno nie castrol który zalał właściciel był przyczyna awarii......a jaki olej był lany wczesniej ... tego nie wiadomo

Tu na forum kolega sprzedaje passata , przelot ponad 300 tyś km od poczatku na....... castrolu , jakoś silnik sie do tej pory nie rozleciał.........

Panowie wiecej obiektywizmu.

Czytalem ten w calosci i nie jeden podobny. 10k km wytrzyma pewnie każdy olej. Silniki audi mają zalecany serwis ll co 30k km. Castrol tego nie wytrzymuje i sie przepala syfiac silnik. Ot wszystko w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było to producenci aut zakazaliby zalewania castrola w trakcie gwarancji. A jak wiemy większośc ASO wlewa castrola i jakoś auta nie wracaja z zasyfionymi smokami.

Z mojej strony pass...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tak było to producenci aut zakazaliby zalewania castrola w trakcie gwarancji. A jak wiemy większośc ASO wlewa castrola i jakoś auta nie wracaja z zasyfionymi smokami.

Z mojej strony pass...

nie sr** sie z tym swoim szajstrollem

nie rozebrałes w zyciu żadnego silnika i tylko dlatego wypisujesz głupoty

a producent ma w d.... co sie stanie z silnikiem po 300000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Napiszę tu by nie zakładać nowego tematu. Otóż mam podobny problem jak założyciel tematu..

Ciśnienie oleju wyskakuje tylko przy któryś krotnym (3,4, czy 5 razie z rzędu) razem przy 'deptaniu na gaz' - zmiana biegu przy 5\6tyś obrotów a czasem i więcej.. Natomiast przy spokojnej jeździe wszystko jest w porządku i ciśnienie oleju się nie zapala..

Olej jaki mam wlany - nie pamiętam nazwy, wiem na pewno za to że jest to 5w50

Czytając temat, wnioskuję że najlepiej było by najpierw sprawdzić czy pompa oleju jest sprawna i ma 5 barów, tak? Następnie zrzucić miskę, wyczyścić smok, zrobić płukankę i zalać 5w30 motul lub castrol, tak?

Aha, i co to ten tryb LL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę że nie do końca zrozumiałeś temat, jak koledzy pisali wcześniej jeżeli chodzi o olej to polecają motul lub Liqui Moly, castrola właśnie nie polecają !!!! ja również, jeżeli chodzi o tryb LL, to oznacza Long Life czyli wymiany oliwy co 30 tyś km , polecana wymiana to 10 - 15 tyś :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc zalejemy którymś z tych olejów :) Pompa oleju ma mieć 5 bar, tak? Płukanki z tego co się orientowałem lepiej nie robić.. bo może w jednym pomóc a w drugim zaszkodzić.

Na obecnym oleju zrobiłem ~8tyś km. Więc przy obecnej sytuacji wlać np. Motul 5w30?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o olej to masz racje, sprawdz cisnienie oleju, jak będzie poniżej 1bara, to musisz zdjąć miskę prawdopodobnie masz zapchany smok, z płukanką też masz racje, olej wymień na motul 5w30 lub 5w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jeździłem na Motulu, ale teraz sporo osób przechodzi na millersa XF 5w30 z powodu sporej ilości podróbek. I nie wyssałem tego z palca bo znam 2 przypadki zniknięcia motula po kilkuset km (tak tak mowa o 200-300km!) cała partia była brana od oficjalnego dystrybutora.

Millers trochę droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iron87, jak już Cię tu widzę to dzięki za info o CompSporcie, chłopaki wymienili zawór i chula jak ta lala :D Dokładnie jaka nazwa zaworu to nie wiem, mogę podać numery jak ktoś potrzebuje :)

Ale uświadomili mi że mam problem z ciśnieniem oleju i najprawdopodobniej są to wałki wyrównoważające, jutro dzwonię i jadę do SSerwisu w Czernicy który mi polecili by to ogarnęli bo mogę zatrzeć motor..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...