Labiel Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam. Kupując swoją A4 miałem silnik 1,8 ADR. Tam z powodu "barana" reduktor montowany był za lewą lampą. Natomiast po zmianie silnika na APU, zmienia lamp itp pojawił się problem z miejscem. Po za tym przymierzam się do zmiany reduktora z Zavoli zeta N na Skę i chciałby od razu przenieść go we właściwe dla 1,8T miejsce - czyli pod kolektor ssący. Tylko to wiąże się albo z przegięciem miedzianego węża albo jego skróceniem i obrobieniem na końcu - tak przynajmniej myślę. Jak to w praktyce wygląda?
jacek70 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Miedź jest miękka i plastyczna, bez problemu można ją wyginać. Oczywiście nie robiąc ostrych kątów.
Labiel Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Zasięgnąłem trochę języka, pomyślałem i w sumie u mnie to raczej trzeba byłoby go skrócić. Chyba bez sensu giąć, kombinować (a i tak trochę go jest w pętelkę zawiniętego) tym bardziej że przewód idzie po podłużnicy gdzie chciałbym umieścić reduktor.
darko Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 uciąć nadmiar a do zarobienia potrzebne DOCISK + BARYŁKA BECZUŁKA RURKI MIEDZI 6MM KOMPLET (3909716993) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. nakładasz na miedź nakrętkę potem baryłkę i najpierw trzeba wkręcić to w reduktor czy zawór palcami,żeby dobrze złapać gwint,potem z czuciem kluczem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się