Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka Turbosprężarka do 1.8 T AEB


cris1503

Rekomendowane odpowiedzi

panowie, krotka mowiac to juz nie wiem co jest... tzn. gosciu wymienil mi zawor odprezajacy (wydaje mi sie ze to DV) i stwierdzil ze turbo nie pompuje, bo powiedzial ze ta gumowa rura co idzie od przepustnicy powinna byc naprezona a powiedzial ze teraz to go mozna udusic. Jechalem od niego no i rzeczywiscie nie wstawalo(wskazowka od boosta nawet sie nie podniosla)... ale dzisiaj cos mnie tknelo i pojechalem go troche przejezdzic i okazalo sie ze turbo wstaje... mam zalozony boost i pokazuje od 0,3 bara do 0,5... turbo kupilem i nie wiem teraz czy to wina turbinki czy nie. Wydaje mi sie ze tylko niepotrzebnie kase wydalem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobic logi dynamiczne 2 7 13 25 to duzo powie gdzie jest problem. w czwie jest wielu ludzi ktorzy dysponuja vagiem i Ci to ogarna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a niby kiedy ta rura ma byc naprezona?:D tzn jak on to sprawdza, na postoju?:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie na postoju, przegazowal i sprawdzal, przejechal sie i mowi ze laduje ale to nie jest to... wieczorem znow sprawdzalem, przegonilem go i znow turbo nic nie ladowalo, wskazowka boosta nawet nie drgnela:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w drugim temacie piszesz ze ładuje 0,3 -0,5 bara ?? To jak to w końcu jest ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy w zyciu na postoju sprezarka nie napompuje cisnienia tak zeby mozna je bylo wiarygodnie sprawdzic, nawet na wskazniku, nie mowiac juz o macaniu węży, niech może się w głowę pomaca :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisze w drugim temacie 0,3-0,5 bara, poniewaz tak pompowala, a pare godzin póżniej nie pompuje wogole... po wymianie zaworu odprezajacego turbo nie wstawalo wogole. Przejechalem go troche ostro i wstalo a boost pokazywal od 0,3 do 0,5. A pare godzin pozniej wskaznik boosta nawet nie drgnal i nie bylo wogole czuc jakby turbo sie wlaczylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być tak że klapka jest bardzo luźna i raz sie domyka raz nie, albo wg ci staje i zostawia klapke otwartą

skoro po wymianie DV (o ile dobrze został wymieniony na sprawny zawór) jest nawet gorzej, albo szukaj nieszczelności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór został wymieniony, poniewaz przed wymiana nie bylo mocy, szarpal, przerywal. Po wymianie wszystko ok, oprocz wlasnie tej turbinki. Kupiłem używana turbine i chyba zostaje tylko wymiana.

Szczelność podobno ok, mechanik szukał i nic nie znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja raz kupilem trubo, ogolnie sprawna ale boost na niej skakal, byc moze miala sterowanie rozwalone

wymien turbo ale jesli wszystko inne masz sprawdzone dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno wszystko jest ok, jedynie sonda do wymiany bo oscyluje w bardzo małych przedziałach. Ale to chyba nie ma tak dużego wpływu na turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc wymienie turbo i napisze co i jak. Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zamiast turbo wymień sam koras będziesz miał nowy wkład jak cos mam K03-073 z BEX 190KM srodek do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo moze byc dobre a samo sterowanie gruszka lub klapa wg rozwalone, ja mialem wlasnie taki przypadek, wiec sama wymiana rdzenia nic nie da, dlatego dobrze by bylo zrobic logi albo podpiac mbc i na sztywno ustawic boost

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem napisać moje wrażenia po wymianie turbo. Turbo wymienione, na początku nie chciało pompować, lecz po dłuższej jeździe na pełnym bucie zaczelo wstawac. Teraz pompuje max prawie 0,5 bara co pokazuje boost a od ok. 5000obr spada na ok 0,3. Mysle ze powinno byc lepiej, no ale to juz duzo lepiej niz jakby wogole nie pompowala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś jest dziursko, wyciagnij ICka i zobacz w jakim jest stanie i czy jest szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogło się tak stać że kolega wydmuchał nagromadzony olej z IC? Jak źle myślę to naprostujcie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...