Daniel1.9tdi Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam. W skrócie opisze swój problem. Błędy: 00575, 00519, 00625. Samochód na 3 i 4 biegu przy 3 tys. obrotów przymula sie lub dalej nie chce się wkręcic. Na 5 biegu przy 100km/h samochód wpada w tryb awaryjny(turbina przestaje działać) jest strasznie zamulony. Co to może być.
Daduś Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Powodem moze być zapieczone dźwigienki turbiny lub nieszczelny układ dolotowy
Daniel1.9tdi Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Dodam, że geometria była czyszczona i nie zauważyłem żadnych nieszczelności w przewodach podciśnieniowych.
macho Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Przyczyna może być w n75, na próbę możesz zamienić go z przetwornikiem EGR, poza tym posprawdzałbym stan wtyczek i kabli...
Daniel1.9tdi Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Jest on po lekkich modyfikacjach. Ma założonego chipa(kupilem go juz takiego) nic przy tym nie ruszałem bo było dobrze, I czujnik n75 jest założony od 2.5 tdi. Może mi ktoś wytłumaczyć po co jest założony ten czujnik?
przemik Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrob logi bo nie wiesz na czym stoisz....
Daniel1.9tdi Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 tylko że logi podobno robi się od 3 tys do 4.5 tys obr. a ja nie mogę na 3 begu 3.5 tys obr. przekroczyć
pastaldo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 tylko że logi podobno robi się od 3 tys do 4.5 tys obr. a ja nie mogę na 3 begu 3.5 tys obr. przekroczyć W 1.9TDi robisz od 1500obr do 4000 albo jak przestanie jechać. Przemik juz sobie w tym poradzi
Daniel1.9tdi Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Jaki Przemik? ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ---------- a dobra ok nie załapałem na początku
pastaldo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Jaki Przemik?---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ---------- a dobra ok nie załapałem na początku cieszę się że załapałeś. Chodziło o kolegę który kazał Ci zrobić logi 2 posty wyżej
Daniel1.9tdi Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Ok ---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ---------- Logi zrobione przez "przemik" podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji.
pastaldo Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Ok ---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ---------- Logi zrobione przez "przemik" podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji. Wow widzę uderzyłeś bezpośrednio do guru No pochwal sie jak ogarniesz temat.
Daniel1.9tdi Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Dobrze ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 13:28 ---------- Czujnik i ECU suchy. Ani grama oleju. Komputer podmieniany więc to napewno nie to. Prawdopodobnie turbina przeładowuje i trzeba ją zregenerować :/ Wszystko na to wskazuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się