Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyskakujące błędy, zamulenie silnika 1.9 tdi 110km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W skrócie opisze swój problem. Błędy: 00575, 00519, 00625. Samochód na 3 i 4 biegu przy 3 tys. obrotów przymula sie lub dalej nie chce się wkręcic. Na 5 biegu przy 100km/h samochód wpada w tryb awaryjny(turbina przestaje działać) jest strasznie zamulony. Co to może być.

Opublikowano

Powodem moze być zapieczone dźwigienki turbiny lub nieszczelny układ dolotowy

Opublikowano

Dodam, że geometria była czyszczona i nie zauważyłem żadnych nieszczelności w przewodach podciśnieniowych.

Opublikowano

Przyczyna może być w n75, na próbę możesz zamienić go z przetwornikiem EGR, poza tym posprawdzałbym stan wtyczek i kabli...

Opublikowano

Jest on po lekkich modyfikacjach. Ma założonego chipa(kupilem go juz takiego) nic przy tym nie ruszałem bo było dobrze, I czujnik n75 jest założony od 2.5 tdi. Może mi ktoś wytłumaczyć po co jest założony ten czujnik?

Opublikowano

Zrob logi bo nie wiesz na czym stoisz....

Opublikowano

tylko że logi podobno robi się od 3 tys do 4.5 tys obr. a ja nie mogę na 3 begu 3.5 tys obr. przekroczyć

Opublikowano
tylko że logi podobno robi się od 3 tys do 4.5 tys obr. a ja nie mogę na 3 begu 3.5 tys obr. przekroczyć

W 1.9TDi robisz od 1500obr do 4000 albo jak przestanie jechać. Przemik juz sobie w tym poradzi :wink:

Opublikowano

Jaki Przemik?

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

a dobra ok nie załapałem na początku :)

Opublikowano
Jaki Przemik?

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ----------

a dobra ok nie załapałem na początku :)

:decayed: cieszę się że załapałeś. Chodziło o kolegę który kazał Ci zrobić logi 2 posty wyżej :wink:

Opublikowano

Ok :)

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ----------

Logi zrobione przez "przemik" :) podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji. :)

Opublikowano
Ok :)

---------- Post dopisany 14-02-2014 at 13:17 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:00 ----------

Logi zrobione przez "przemik" :) podejrzenie padło na uszkodzony lub zalany olejem czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie w ECU. W weekend spróbuje to sprawdzić i zrobić z tym porządek. Napisze jak będzie się zachowywał samochód po tej operacji. :)

Wow widzę uderzyłeś bezpośrednio do guru :decayed: No pochwal sie jak ogarniesz temat.

Opublikowano

Dobrze :)

---------- Post dopisany 16-02-2014 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 13:28 ----------

Czujnik i ECU suchy. Ani grama oleju. Komputer podmieniany więc to napewno nie to. Prawdopodobnie turbina przeładowuje i trzeba ją zregenerować :/ Wszystko na to wskazuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...