43browarek 0 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam Panowie, mam do Was ogromną prośbę, pomóżcie. Problem polega na tym, że po wymianie rozrządu zaczął wyskakiwać błąd 00550 i załączająca się kontrolka ESP, raz się zapala a raz gaśnie. Dodam, że po zapaleniu się kontrolki ESP podczas jazdy nie ma żadnych widocznych objawów. Na czym może polegać problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 Kąt wtrysku źle ustawiony. Pewnie ten kto go robił ustawił tylko na blokady, nie sprawdzając kąta VAG'iem albo ustawił rozrząd na markera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 podłacz Vaga i ustaw kąt wtrysku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 no właśnie za bardzo nie może ustawić tego wtrysku. Jak trochę go ustawi do między wartością stałą a zadaną są różnice do 1 stopnia i się nie pokrywają. Raz miał wprowadzoną wartość 2,4 to po ponownym podłączeniu VAG-a ta wartość wynosiła już 1,2. Przy teście pompy wtryskowej przy podnoszących się obrotach pompa dochodzi do 15 stopni, a przy spadających wartość ta jest 1,2 stopnia a ponoć powinno być zero stopni. Mechanik zasugerował wymianę tłoka w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Kąt wtrysku powinien być jak najbliżej 2 stopni ATDC na Late, zapewne poskładał rozrząd na marker nie blokady i regulacji pompy brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 a co z tymi wartościami że pompa nie chce zejść do zera stopni w teście? Czy to faktycznie wina pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Zrób logi pompy, albo jak nie umiesz to niech to zrobi ten mechanik co sprawdzał pompę. Z jednej strony mógł paść nastawnik, no ale jeżeli błąd pokazał się zaraz po wymianie rozrządu, auto pali normalnie i jeździ to obstawiam na rozrząd(zły kąt wtrysku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudan1991 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 u mnie gdy miałem źle ustawiony kąt wtrysku po wymianie rozrządu, to po rozgrzaniu silnika zapalało się ESP i przechodziła w tryb awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 no właśnie u mnie też się tak dzieje oprócz tego trybu awaryjnego, tylko mechanik upiera się, że to wina pompy i trzeba ją naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajowsado 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Zmień mechanika bo będzie pewnie taniej. Może nie ma pojęcia o tej pompie jak i silniku. To, że w jakimś starym fordowskim 1.8 td czy innym francuskim 1.9 zrobił rozrząd na markerze i to jeździło nie znaczy, że tu też mu się to uda. Po raz drugi Ci mówię, ustaw kąt wtrysku bo na 90% to jego wina. Jak kąt będzie dobry to wtedy można myśleć nad pompą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 powiedz mechanikowi zeby na razie sobie łeb naprawił... podłacz vaga przejdz do ustawień początkowych"basic setting" i odczytaj wartość na kanale 004. Kąt powinien być ustawiony na "LATE" w okolicach 1-2 stopni. Zrób logi i wstaw tutaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Gdzie robili Ci ten rozrzad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Robiłem u mechanika który kiedyś pracował u Janisza i otworzył swoją działalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ha ha tylko nie gadaj ze u Jacka Gruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
43browarek 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 nie no co Ty może Brzózka coś Ci mówi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooprzemekooo 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Witam planuje wymienic rozrzad w mojej b6 2.5tdi tzn pompa + paski + rolki i napinacz i czy po takiej wymienia musze takze ustawic ten kont wtrysku ? Prosze o odpowiedz i jesli tak to w jakis sposob sie to robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Po każdej wymianie rozrządu należy ustawić kat początku wtrysku i niektórzy twierdza ze powinien być także kontrolowany przy wymianach oleów i filtrów, PS. wymień także termostat to tylko koszt od 80 do 110 zł ,później nie będziesz musiał już rozbierać przodu i bezsensownie ponosić kosztów robocizny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Kąt powinien być ustawiony na "LATE" w okolicach 1-2 stopni. Zrób logi i wstaw tutaj... Optymalny dla pompy jest 1,z tolerancją do 0,5,więc od 0,5 do 1,5 na late Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooprzemekooo 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ok wymienie i termostat dzieki za podpowiedź ale nadal nie mam pojecia jak ustawic ten kont wtrysku gdzie to jest i jak to sie ustawia prosze o troszke jasniejsze wytlumaczenie, czy jestem w stanie samumu to zrobic w garazu ? kabel do kompa mam jakies tam pojecie tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 jak masz kabel i vaga to spokojnie to zrobisz sam poniżej masz tutorial jak i co po kolei.... 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik. : C5 (1997-2004) pozdro p.s mam nadzieje ze administracja mnie nie zabije... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się