ADAMJANA4 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 witam w grudniu wymieniałem wszystko tarcze klocki zaciski po regeneracji.. klocki nie rowno się scieraja w klin trcza gladka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Jak regenerowales zaciski ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMJANA4 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 znaczy ..mechanik wyczyscil i wymienil gumki? tak mi napisl na rachunku.regeneracja zaciskow czyszczenie i wymiana gum.odpowietrznika.. ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- znaczy ..mechanik wyczyscil i wymienil gumki? tak mi napisl na rachunku.regeneracja zaciskow czyszczenie i wymiana gum.odpowietrznika.. a po zatym jak delikatnie nacisna na hamulec to czuc jakby tarcza bila jak mocnej tego nie ma.. jest mozliwos ze jest krzywe jazmo bo i tak slyszalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 :polew::polew: Druty tez Ci wymienil ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollek 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Z jednej i drugiej strony tarczy krzywo się ścierają czy tylko z jednej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Tarcze nowe? Jakiś tani zamiennik czy coś normalnego? Może i u siebie wymienię gumy odpowietrznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMJANA4 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 tarcze i klocki . ate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musznik 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Klocek luźno chodzi w jarzmie ? U mnie tak się ścierały w klin z tego powodu. Z corolla miałem taki przypadek ostatnio też, winne okazało się skrzywione jarzmo podczas wprasowywania łożyska. Do sprawdzenia masz; -pływaki, -klocki, -zdejmij tarcze i zobacz czy nie ma tam rdzy pod nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 albo krzywe lico tloczka sciera ci klozek w klin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAMJANA4 0 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 wczoraj kolega sciagnol mi kola i i ogarnol temat dwa razy z młotka i wszystko chodzi tloczek cos nie chciał wychodzić, w sobote rozbieram heble.i zobaczemy na razie ogien nic nie bije niewedzialem ze mam tak mocne halulce dzieki za pomoc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1806 0 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Może jarzmo (prowadnice) jest krzywe lub zardzewiałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się