Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BEX] Red BEX 1.8T Q S-line by Slo - Heble S4 345/300


slo

Rekomendowane odpowiedzi

powiem Ci że zaczynają mnie powoli wkurzać te heble..

po hamowaniu powiedzmy z 180 do 100 już nie ma czym hamować ;/

Szukaj zacisków pod 320/288 a ja już Ci tarczki i klocki ogarnę:naughty: Coś będziesz z zawiechą robił?? Gwint? :whistling:

myślę że 320 bez sensu dawać skoro jest 312..

ale 345 już tak :naughty:

Zawiecha póki co zostaje bo auto jest do jazdy codziennej.

jozek, colli jest w porządku - bardzo twardy i dość trwały. Na zimę go polecają.

Ogólnie jestem zadowolony ale d*py nie urywa że tak powiem. Teraz możę spróbuję poorboy's world nattys red. Widziałem co to potrafi u Varia. No i zapach gumy balonowej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja ogólnie chce zaaplikować zymol carbon :wink: zapytałem o tego tak z ciekawości :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko 200zł kosztuje ;/ ciekawe czy jest dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mogę mieć carbona ciut taniej bo koło 150zł :wink: jak zaaplikuje go to zobaczymy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie zastanow czy nie chcesz 320 bo niebawem bede mial komplet na sprzedaz :decayed: tylko od DEV-a z malowania przyleci :wink:

pakujesz 345 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem. pakujesz 320 i będziesz miał 320 na sprzedaż? why?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slo, a 72l to netto czy brutto? :kox:

Rurka 8mm czy standart 6 mm?

72 brutto :) netto wychodzi z 55L

Jeśli chodzi o 8 czy 6mm to miałem dylemat.. póki co wrąbałem 6mm. Jeśli będę zmieniać moc to będzie wiązało się to ze zmianą skrzyni i napędu. Wtedy nastąpi zmiana rurek. Roboty dużo nie ma w sumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zbiornik jak u mnie z tym ze ja mam trochę podgiety pływak i wchodzi kolo 64l :decayed:

Jak na 6 mm nie masz żadnych strat to faktycznie brak sensu żeby pakować 8mm, przerost formy nad treścią :kox:

Ja mam 8mm z wiadomych powodów, ale słyszałem ze i tak na 6 mm tez ponoć daje rade. :wink:

Gdzie montowales? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zbiornik jak u mnie z tym ze ja mam trochę podgiety pływak i wchodzi kolo 64l :decayed:

Jak na 6 mm nie masz żadnych strat to faktycznie brak sensu żeby pakować 8mm, przerost formy nad treścią :kox:

Ja mam 8mm z wiadomych powodów, ale słyszałem ze i tak na 6 mm tez ponoć daje rade. :wink:

Gdzie montowales? :naughty:

8mm jest już po 250+ koni. 6mm spokojnie 200KM ogarnia.

Montowałem w PITEC w Poznaniu. Podobno najlepsi w wlkp. To się okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci że zaczynają mnie powoli wkurzać te heble..

po hamowaniu powiedzmy z 180 do 100 już nie ma czym hamować ;/

Szukaj zacisków pod 320/288 a ja już Ci tarczki i klocki ogarnę:naughty: Coś będziesz z zawiechą robił?? Gwint? :whistling:

myślę że 320 bez sensu dawać skoro jest 312..

ale 345 już tak :naughty:

Zawiecha póki co zostaje bo auto jest do jazdy codziennej.

jozek, colli jest w porządku - bardzo twardy i dość trwały. Na zimę go polecają.

Ogólnie jestem zadowolony ale d*py nie urywa że tak powiem. Teraz możę spróbuję poorboy's world nattys red. Widziałem co to potrafi u Varia. No i zapach gumy balonowej :whistling:

Miedzy 312 a 320 jest przepasc

inny zacisk juz i hamowanie o niebo lepsze

ja przesiadam sie z 312 na 345 w sierpniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-)

Najlepiej w,powpielniczce. Ja mialem w tym schowku pod kierownicą ale za cholerę nigdy nie wiedziałem jak,z,lpg stoję.

Lpg jest zajebistą alternatywą dla Pb. W,sumie to mnie nadal dziwi,że ludzie upierają się że,lpg do Turbo jest fee itp toż,to w 1.8t sprawuje się świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-)

w popielniczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie masz centralke od gazu? Zrob foto bo sam nie wiem gdzie ją schować ;-)

Najlepiej w,powpielniczce. Ja mialem w tym schowku pod kierownicą ale za cholerę nigdy nie wiedziałem jak,z,lpg stoję.

Lpg jest zajebistą alternatywą dla Pb. W,sumie to mnie nadal dziwi,że ludzie upierają się że,lpg do Turbo jest fee itp toż,to w 1.8t sprawuje się świetnie.

druga opcja mozna zrobic kontrolke obok wlacznika pdc jesli ktos nie ma szufladki na karty to jeden slot mozna wykorzystac, ktos tak ma na forum w b6 juz zrobione i to najlepsza opcja chyba

a co do gazu w turbo to kwestia indywidualna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do gazu w turbo to kwestia indywidualna

a są jakieś minusy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np brak miejsca na kolo zapasowe

jesli jezdzi sie tylko po miescie to mozna sie obyc ale dla tych ktoryc robie dlugie trasy i maja pelno gratow to odpada

mnie jakos do gazu nie ciagnie a pali jak smok wiec dlatego napisalem kwestia indywidualna i finansowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...