Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy puszczaniu gazu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki że przy zmianie biegu obroty wychodzą w górę o jakieś 500rpm, a jak się puści gaz na biegu to szarpnie, tak samo przy kolejnym dodawaniu gazu. Kolejnym objawem są zbyt duże obroty na luzie, czy to samochód jedzie czy stoi. Zatrzymują się na 1500, wskazówka podskoczy do góry ze dwa razy i wraca na 1000,albo będzie się tak utrzymywała cały czas, dziej się tak zarówno na LPG czy na Pb. Słyszałem ze może to być czujnik temperatury ale chciałem się upewnić.

---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ----------

Może ktoś miał taki problem i wie jak to rozwiązać?

Opublikowano

Zobacz czy masz błędy. Sprawdź przepustnice.

Opublikowano

U znajomego sprawdzałem błędy i są tylko od klimatyzacji i czujniki ABS.

---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 20:54 ----------

Już wiem, sparciała mi prowadnica linki od gazu i wszystko było tego powodem.

Opublikowano

do obrotów to może i linka, a powiedz czy ustały Ci szarpania przy dodawaniu odejmowaniu gazu??

Opublikowano

Może czuć je trochę mniej ale nadal szarpie, rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze to tak powinno być bo nie ma pół wtrysków jak w nowych modelach

Opublikowano

to cię w błąd wprowadził szarpań ma nie być. Jest wątek na forum i doszliśmy do wniosku, że winnym tych szarpań na 99% jest komputer ECU.

Opublikowano

No to musze pojechać do lepszego, i wszystko wyjaśnić

Opublikowano

daj znać jak czegoś się dowiesz.

Opublikowano

wątpie zeby ktoś Ci pomógł każdy rozkłada ręce jak sam nie znajdziesz problemu to sobie możesz szukać speca ale takich ludzi jest niestety mało,

Opublikowano

Objawy tylko na niskich biegach czy też na wyższych?

Opublikowano

Niestety na każdym biegu szarpie

Opublikowano

u mnie tez na kazdym

Opublikowano

podpinam sie pod temat. U mnie szarpie przez jakis czas pod odpaleniu silnika. Diagnostyk stwierdzil mozliwa nieszczelnosc przy turbie lub problem z geometria turbiny albo podcisnieniem. jak uwazacie? na komputerze wyszedl blad zwiazany ze sterownikiem silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...