lg.qkie Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Problem jest taki że przy zmianie biegu obroty wychodzą w górę o jakieś 500rpm, a jak się puści gaz na biegu to szarpnie, tak samo przy kolejnym dodawaniu gazu. Kolejnym objawem są zbyt duże obroty na luzie, czy to samochód jedzie czy stoi. Zatrzymują się na 1500, wskazówka podskoczy do góry ze dwa razy i wraca na 1000,albo będzie się tak utrzymywała cały czas, dziej się tak zarówno na LPG czy na Pb. Słyszałem ze może to być czujnik temperatury ale chciałem się upewnić. ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ---------- Może ktoś miał taki problem i wie jak to rozwiązać?
jacek70 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Zobacz czy masz błędy. Sprawdź przepustnice.
lg.qkie Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 U znajomego sprawdzałem błędy i są tylko od klimatyzacji i czujniki ABS. ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 20:54 ---------- Już wiem, sparciała mi prowadnica linki od gazu i wszystko było tego powodem.
sony_dark Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 do obrotów to może i linka, a powiedz czy ustały Ci szarpania przy dodawaniu odejmowaniu gazu??
lg.qkie Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Może czuć je trochę mniej ale nadal szarpie, rozmawiałem z mechanikiem i powiedział ze to tak powinno być bo nie ma pół wtrysków jak w nowych modelach
sony_dark Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 to cię w błąd wprowadził szarpań ma nie być. Jest wątek na forum i doszliśmy do wniosku, że winnym tych szarpań na 99% jest komputer ECU.
lg.qkie Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 No to musze pojechać do lepszego, i wszystko wyjaśnić
sony_dark Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 wątpie zeby ktoś Ci pomógł każdy rozkłada ręce jak sam nie znajdziesz problemu to sobie możesz szukać speca ale takich ludzi jest niestety mało,
mikrus36 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Objawy tylko na niskich biegach czy też na wyższych?
lg.qkie Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 Niestety na każdym biegu szarpie
arospr Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 podpinam sie pod temat. U mnie szarpie przez jakis czas pod odpaleniu silnika. Diagnostyk stwierdzil mozliwa nieszczelnosc przy turbie lub problem z geometria turbiny albo podcisnieniem. jak uwazacie? na komputerze wyszedl blad zwiazany ze sterownikiem silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się