m0nter 0 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Witam, mam pytanie odnośnie kolektora ssący z AWX w AJM. Wymiarowo są prawie takie same, i o to prawie mi tutaj chodzi... Czy uda się wymienić sam kolektor i reszta będzie pasować, czy też może muszę wymienić EGR i rurkę między nim, a blokiem silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 A co chcesz spawać?? ---------- Post dopisany at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:50 ---------- Byś PW odczytał bo wczoraj napisałem do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m0nter 0 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Hej, nic nie chce spawać... na zdjęciach kolektor wygląda ciut krótszy w miejscu mocowania zaworu EGR, wygląda to tak jakbym musiał przekładkę jakaś tam dodać... Nie wiem czy to złudzenie, przez różne kąty pod którymi są wykonywane zdjęcia, czy rzeczywiście jest tutaj jakaś różnica. Odpisałem na PW ---------- Post dopisany at 08:01 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ---------- aaa... druga sprawa to rurki od odmy, mają różne numery katalogowe, a nie mam dwóch w ręku żeby porównać i nie wiem czy muszę kupić tą od AWX, czy moja od AJM będzie pasować do kolektora ssącego AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 weź kolektor z AWX i wywal egr, tzn wstaw za niego przejściówkę np. taką: ZAŚLEPKA ZAMIENNIK EGR ZESTAW 1.9 TDI + GRATIS !!! (4001035305) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tam masz cały komplet, również zaślepkę do kolektora wydechowego. Sam to montowałem w AFN i polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Panie ale tym niwelujesz klape gaszaca w ajm i spada wtedy kultura gaszenia motoruu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ale silnik lepiej oddycha i nie zawala się syfem ze spalin. Ja u siebie w AFN nie zauważyłem różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Ale silnik lepiej oddycha i nie zawala się syfem ze spalin. Ja u siebie w AFN nie zauważyłem różnicy. Bo w AFN-ie nie ma klapy gaszącej , a co do samej redukcji to obcinałeś ją czy pasowała ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wszystko pasowało bez problemu, tylko lepszą opaskę zaciskową założyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Jeszcze jest inny patent na kolektor awx kto ma dojscie do spawania amelinium to sie robi fajnego myka.... Tak jak kolega wyzej napisal a AFN nie wystepuje klapa gaszaca wiec nie zauwazyles roznicy bo i tak jego telepie przy gaszeniu.... Na soft z turbina awx spokojnie wystarcza seryjny dolot awx wiec nie ma sensu pchac tej rury i psuc sobie komfort gaszenia auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 o tym mówił Adrian http://img6.imageshack.us/img6/387/imag0576m.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Ewentualnie szukasz po taniosci kompletnego dolotu AWX kolektor-egr i rura plastikowa, jest P&P, pare aut sie tak zrobiło z tym silnikiem na forum... w watku o swapie AWXa do B5 jest opis jak przerobić EGR by została klapa gasząca:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m0nter 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ok. odkopię trochę temat... dokształciłem się ciut, ale nie na tyle, żeby wiedzieć czy założę EGR z AJM na kolektor z AWX... wiem, że jest zasadnicza różnica w średnicach, ale pytanie czy otwory na śruby są w tych samych miejscach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 wydaje mi sie że są inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ok. odkopię trochę temat... dokształciłem się ciut, ale nie na tyle, żeby wiedzieć czy założę EGR z AJM na kolektor z AWX... wiem, że jest zasadnicza różnica w średnicach, ale pytanie czy otwory na śruby są w tych samych miejscach? nie zalożysz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m0nter 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 czyli trzeba poszukać EGR z AWX/AVF, a razem z EGR zapewne rurę/kanał między blokiem silnika, a ścianą grodziową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Musisz caly dolot przeszczepic od awxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m0nter 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 No to przy okazji FMIC się zrobi. Dzięki za wyjaśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się