Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] A4 B7 Avant 3.0 tdi Quattro Tiptronic- SPRZEDANY


bosniak_sg

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, w kwestii słyszalnych napinaczy przy odpalaniu auta proponuję nie wciskać pedału hamulca (jeśli macie tiptronika) tylko poczekać aż zgaśnie kontrola świec i dopiero przekręcić kluczyk. Sprawdźcie czy będzie poprawa :wink:

W piątek wymieniałem zestawy naprawcze cięgien nastawników. Przy rozbieraniu zostały wyczyszczone kolektory i EGR choć tak naprawdę nie było potrzeby ich czyścić bo wyglądały bdb. Mój obecny przebieg to 275kkm, od około 150kkm pożegnałem Motula Specyfic i leję Millers XF LongLife 5w30 i na prawdę widzę dużą poprawę, tzn napinacze słychać bardzo sporadycznie i to przeważnie gdy auto stało zaparkowane pod lekką górkę.

BTW. wtryski wciąż fabryczne, sprawdzane co przegląd i korekcja wciąż bdb, DPF fabryczny powiększona tylko średnica wlotu i wylotu do 2,75" - pomiar popiołu zmierzonego pokazuje niezmiennie 0%. Turbo dmucha od nowości to samo, program robiłem przy 100kkm. Przy 170kkm wymieniałem tylko przedni "rozrząd" tzn. paski i rolki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja RNS-e na pokładzie z polskim menu i mapami 2014.

IMG_20140703_194805.jpg

IMG_20140708_081816.jpg

---------- Post dopisany 19-07-2014 at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2014 at 19:14 ----------

Aktualizacja

IMG_20140717_111827.jpg

IMG_20140717_112004.jpg

IMG_20140717_112030.jpg

IMG_20140717_112122.jpg

IMG_20140717_112145.jpg

IMG_20140717_112230.jpg

IMG_20140717_112433.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałeś o black piano do tych foteli?

http://i.ebayimg.com/00/s/NTMxWDgwMA==/z/qzMAAMXQ74JTUCvv/$_27.JPG

Lub jasne drewno, piękne jest View image: SAM 1019

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, właśnie standardowe alu zmieniłem na full komplet NK1. Docelowo może kiedyś przy zmianie na podsufitke czarna zmienie na RS

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ----------

Kolego Bruuum skąd masz takie boczki? W oryginale nie wystepowaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest komplet od opcji "Audi exclusive" z RSa, minimalnie inny kolor od Twojego poza tym. Tutaj jest to autko: mobile.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdzales przebieg przed zakupem? Padl rozrzad przy 200 km i wtryski,to chyba niemozliwe przy takim przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz kolego, ja znam wady i zalety 3.0 TDI i zanim zakupilem samochód zapoznalem sie z nimi studiując głownie forum A6 bo tam jest ich dużo duzo duzo wiecej i radząc sie mechaników którzy na bieżąco są z nowinkami grupy VAG . Widzisz wg Ciebie chyba niemozliwe ja odpowiem, że wg mnie i nie tylko to aż 200 tys. km, oczywiście sa goście którym nie przeszkadza przy 300 tys. km pobrzekiwanie rozrzadu wychodząc z założenia że jak sie rozleci to przełożą silnik za 8 tys a nie beda pakowac nowego rozrzadu za 6-7 tys., nie wnikam czym sie kieruja. Jezel chodzi o wtryski to pierwsze wesje z 2004 r z koncówka S,Q i AA ledwie 120 tys dociagały wiec 200 tys dla moich nastepnych AB to i tak nieźle. Co do przebiegu mogę Ci na priv podesłać Vin i sobie potwierdzisz przebieg i cała historie serwisową, no chyba że serwis Audi bezposrednio coś wykombinował z przebiegiem to sam Macierewicz do tego nie dojdzie.:grin:

P.S zagladnij do dzialu sprzedam, jest tam jedna 3.0 świeżo po wymianie silnika bo lał wtryskiwacz i kolega w pore nie wymienił i tez z przebiegiem koło 200 tys, a jak wejdziesz na klub A6 to tam bedzie kilkanascie takich przypadkow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko luz,znam temat 3.0 tdi z dwoch stron - auta w Polsce majace 200 tys przebiegu ( czyli 500) i auta z np. Holandii czy Belgii realn 200 tys - tutaj nie ma problemow z rozrzadem ani wtryskami. Ostatnio natknalem sie na a6 3.0tdi z robionym rozrzadem i wtryskami - auto mialo grubo powyzej 400 tys przebiegu. Chodzi mi o to czy robiles naprawy profilaktycznie,czy byly ku temu bezposrednie powody ( lejace wtryski,glosny rozrzad).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...