yongus Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Doby wieczor Szukam rozwiazania swojego problemu, dodam i nadniemie ze przeszukuje posty od kilku dni i czytam informacje i nie moge znalesc jego rozwiazania. Audi A4 Avant 2002 rok, slinik AWX 1.9 TDI 131 PS Problem wyglada tak. Auto zapala normlanie od cykniecia, po czym po paru sekundach gasnie, Sprawdzone na kompie byl blad od Czujnik ciśnienia doładowania, nie pamietam dokladnie kodu bledu. Wymienony Auto odbieram od mechanika jedynka ok 2 ok i zaraz tryb awaryjny brak mocy. Mechanik zglupial ja tez, zauwazylem ze po zdjeciu przewodu z EGR auto normalnie chodzi, po zalozeniu spowrotem za chwile gasnie. Nie mam aktualnie mozlowsci zrobienia jakichkolwiek logow. Zastanawiam sie czy to EGR czy zawor sterujacy nim, dodam ze podcisnienie jest na wezyku bo ladnie zasysa. Podcisnienie ma na nim byc caly czas? Pozdrawiam
marekg Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Który przewód z egr czy z klapy gaszacej sciagasz? Wysłane z mojego Trooper_X55
yongus Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Z EGR nadmienilem ze czytalem duzo i chyba nie mam problemu z rozrozniem ich. ---------- Post dopisany at 22:33 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- Jutro dla pewnosci przejze caly dolot czy nie bierze bokiem gdzies powietrza, jakis czas temu robilem rozrzad ale to chyba nie powinno miec wplywu bo na nim przejechalem juz ponad 2000 km, Chyba ze wlasnie cos sie obluzowalo po wymianie bo o ile wiem caly przod mechanior musial zdjac do wymiany.
POWER-KRIS Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Na Egr nie powinno cały czas iść podciśnienie. On powinien przy zmianie obrotów się zamknąć. Jak cały czas masz podciśnienie to albo wężyk pozamieniane albo ktoś wtyczki nie włożył w n18.
yongus Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Mogla sie zsunac? badz sam zawor umarl?
marekg Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 To, ze n18 mógł umrzeć jest możliwe. Wbrew pozorom te zawory nie są wieczne. Są dość delikatne i wrażliwe a warunki pracy są takie sobie, to powietrze i instalacji rożne jest, czasem wilgoć itp. Jak auto ma ponad 10 lat to takie rzeczy jak cala podcisnieniowka powinna pleciec do kosza. Wysłane z mojego Trooper_X55
yongus Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Dzis troche przegladalem auto, zauwazylem ze EGR wyglada jak nowy, moze byl wymieniany, mam auto kilka miesiecy, przewod do EGR tez jest nowy. Zawor EGR wysowa sie jak podlacze przewod, prawdzalem to przez lusterko na zdjetej rurze od IC, Wiec wskazuje wszystko na N18.
POWER-KRIS Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Na wolnych obrotach to jest otwarty. Zrob logi to łatwiej będzie Ci pomóc.
yongus Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 Po wymianie N18 wszystko wrocilo do normy Dzieki, pozdrawiam....
intel18 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Prosze o pomoc doswiadczonych . Wyczysciłem egr zgodnie z opisem w działe Warsztat Zrób to Sam po przejechaniu 10 km zaswieciła sie kontrolka silnika. pojechałem na komputer okazało sie ze cos z mieszanką spalin czyli egr wykasował nastepnego dnia przejechałem 30 km to samo pojechałem na komputer EGR czy cos zle zrobiłem czyszczac ten EGR dodam ze auto nie zamula jezdzi naprawde dobrze. poradzcie cos czy mam wymienic egr na nowy.
przemo0000 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Prosze o pomoc doswiadczonych . Wyczysciłem egr zgodnie z opisem w działe Warsztat Zrób to Sam po przejechaniu 10 km zaswieciła sie kontrolka silnika. pojechałem na komputer okazało sie ze cos z mieszanką spalin czyli egr wykasował nastepnego dnia przejechałem 30 km to samo pojechałem na komputer EGR czy cos zle zrobiłem czyszczac ten EGR dodam ze auto nie zamula jezdzi naprawde dobrze. poradzcie cos czy mam wymienic egr na nowy.Mam to samo-kod p0401 audi a4 b6 quattro 1.9tdi avf 130km
Homiczek Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 posprawdzaj, czy wszystko ok poskładane, ew czy sie otwiera jak jest podane podciśnienie
lukaszooo Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Uzupełnij profil bo to wielo pomaga w radach (rocznik zapewne 03 lub 04). Zaloguj grupe 03 w BS i wklej tutaj.
przemo0000 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Egr walniety wymienilem na nowy wszystko oki
lukaszooo Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Mogłes to ogarnąć za max 50zł a wsadziłes pewnie ponad 300.
przemo0000 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Wydalem 370zl razem z wysylka a jak 50 moglo byc
POWER-KRIS Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Uzupełnij profil bo nie wiadomo nawet jaki rocznik auta. A np. do roku 2003 można zaslepic egr i na wieki spokój za 30zł. Kupując nowy 370 i około 3 lata spokoju.[emoji12]
przemo0000 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zaktualizowalem profil mam 2004.11 quattro 1.9tdi slyszalem ze u mnie nie bardzo z zaslepianiem
POWER-KRIS Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 A no u jakiegoś Tuninga by trzeba wyłączyć programowo.
przemo0000 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 No tak... za 3 lata to juz napewno zmienie furke ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się