Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] EGR czy N18 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
38 minut temu, kamil-vag napisał:

Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj... 

Dzieki ? tez tak mi sie wydawalo ze wszystko ok. Wiec skad ten błąd? Co go boli? Zaczelo sie to po zmianie oleju. Jezdzilem na castrol a teraz zalalem motula. Ale to przeciez nie powinno miec wplywu na egr i ten błąd. 

Musze dorwac kogos z vagiem zeby zrobic adaptację. 

Opublikowano

A powiedz mi może być problem z przepływką? Że komputer chce wartość 250 z idzie wartość 380-420

Może przepływkę przeczyścić? tylko czym? jakim środkiem?

Ze znajomych nikt niema vaga, więc będę musiał się wybrać do jakiegoś majstra co ma vaga

Opublikowano

Kup kabel za 30 zł i po problemie :P

Opublikowano

Pewnie tak zrobie, kupie kabel i vaga bedzie trzeba skombinowac ?

Opublikowano

Jest wszystko na forum w dziale diagnostyki

Opublikowano

Dzieki ?

Opublikowano

Kamilo a powiedz mi jakie ma byc napiecie na tym N18? 

I chyba powinno sie zmieniac w zaleznosci jakie ma dac podcisnienie? 

Bo wypiąłem kostkę, podłączyłem miernik i pokazuje troche ponad 13V cały czas. Auto chodziło troche, dodawalem gazu itp i caly czas jest bez zmian 

Czy czasem nie padło sterowanie z komputera? 

 

Opublikowano

Między pinem 2 wtyczki a ziemią ma być 11-14V (napięcie aku)

Sam zaworek ma mieć rezystancję 14-20 ohm

Tak tego nie sprawdzisz, musiałbyś włączyć tryb BS grupy 003 i wtedy sprawdzać napięcie na wtyczce... 

Opublikowano

Czyli jak w vcds w grupie 003 dam BS to jak wtedy napiecie powinno sie zmieniac? I gdzie podpinac plus i minus miernika? 

Opublikowano

Normalnie wsadzasz we wtyke na piny 1 i 2 i mierzysz w trybie BS, czy sie zmienia cokolwiek... Tą adaptację robiłeś ? 

Opublikowano

Adaptację dzisiaj bede robil i przetestuje czy dalej bedzie błąd. Napiecie w trybie BS tez dzisiaj sprawdze przed adaptacja. 

Opublikowano

Adaptacji nie zrobilem bo cos calkiem sie powalilo. 

Mierzylem napiecie w trybie BS i jest caly czas 13V. Gdy egr jest otwarty czy zamknięty caly czas jest 13V.

Na dodatek w trybie BS wartość przepływu jest caly czas taka sama w okolicach 400. Czy egr otwarty czy zamknięty przeplyw jest taki sam.

Na dodatek nie slychac w ogole cykniecia egr gdy sie zmieni wartość na on i off. 

W vcds pokazuje sie ze 19% lub 80% przy zamknięty i otwartym, ale nie slychac cykniecia zeby sie otwieral i zamykal i przeplyw jest caly czas staly.

Czyli co teraz? ?

 

Opublikowano

no to albo sam zawór mechaniczny (membrana) albo zawór elektryczny n75.

weź duza strzykawkę, załóż na koniec egra i zaciągaj i zobacz czy wtedy przepływ się zmienia...

jak tak to coś nie tak z podciśnieniem lub n18

jak nie uszkodzona membrana

Opublikowano

Wezme sie w poniedzialek za to. Podepne do gruszki przewod ze szczykawka i zobacze jak zaciagne czy  szczykawka normalnie pojdzie czy bedzie chciala wracac. Jak bedzie chciala wracac to znaczy egr w porzadku. Sprawdze tez wtedy jak w vcds przeplyw sie zachowuje. Jak egr bedzie w porzadku to byc moze N18 nowy jest zepsuty bo tez tak moze byc. Jego wtedy tez sprawdze w vcds 003 BS i sprawdze czy zasysa powietrze. I sprawdze czy przewody podcisnienia dobrze wszystkie podpialem. Jak wszystko bedzie ok to wyjme i przeczyszcze przeplywomierz. Jak to wszystko nie pomoze to chyba pojade do majstra i zaslepie i wylacze komputerowo egr bo nie bedzie juz wyjscia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...