archie20 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 Dzięki wielkie za odpowiedź! I to właśnie jest odpowiedź, której oczekiwałem. Konkretna i precyzyjna. Zawór wymieniony na nowy, a czy ten zawór występuje w jednym rodzaju, czy kilku? Jesli w kilku - to czy jest taka opcja, że montaż złego rodzaju zaworu będzie taki błąd powodował? Wizyta umówiona u mechaniora. Mam nadzieję, że znajdzie i usunie problem.
Talib13 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 IFI :: Free services --> masz tu etke online klikasz CarProg2 i reszta już intuicyjnie poszukaj sobie tam nr zaworu ori i przyczaj według niego czy masz dobry, według mnie pewnie w określonych autach jest taki sam zawór jeśli ma zgodny numer z Twoim lub dedykowany jest do Twojego typu to musi pasować o ile to nie jakaś tandetna podróba, co do innych rodzajów to w innych autach mogą występować inne nr ale co fabryka pod nimi kryje to tego nie wiem pewnie zasada działania ta sama... zawsze staram się kierować numerem ori i po nim szukać "zamiennika" inaczej nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytania odnośnie rodzaju aż tak nie kombinuje i nie siedzę w temacie. masz poczytaj jeszcze to VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
archie20 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Dziś auto trafiło do mechanika. Posprawdzał wszystko i twierdzi, że jest w porządku. Jego zdaniem winę może ponośić przekaźnik pompy paliw, który wyskakuje w błędzie "17932 Przekaźnik pompy paliwa - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem" Czy to możliwe, żeby ten zawór odłączał turbo??? Zawór jest wg Niego OK!
C4NC3R Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Jak wywal ten błąd od pompy to auto wpada w tryb awaryjny i sterownik ogranicza moc, czyli turbo zostaje "odłączone"...
archie20 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Wymienić mogę tylko się obawiam czy to na 100% to, a nie chcę tak wymieniać na zasadzie - albo się uda, albo się nie uda Trudny temat.
C4NC3R Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jak nie chcesz kupować to zapytaj na regionalnym czy nie ustawiłby się ktoś z Tobą na podmiane-sprawdzenie przekaźnika, sprawdzisz czy to to:wink:. Tylko weź kogoś z VAGiem coby odrazy błędy sprawdzić.
giemar Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Witam wszystkich i bardzo przepraszam jeśli coś nie tak zrobię na tym forum-jestem nowy uczę się Panowie pomóżcie,bo już pomału nie daję rady,a więc mam audi z silniczkiem 1.9 tdi z oznaczeniem AVF od jakiegoś czasu wchodzi mi w tryb serwisowy(zaświeca się ta żółta kontrolka) nie ma mocy.A więc podpinam się do komputera i widzę(błąd przekaźnika pompy paliwa).Po przeczytaniu dość sporo wątków na ten temat zacząłem działać,wymieniłem ten przekaźnik pompy paliwa-która nie pomogła,wymieniłem zawór N75 na nowy oryginał,wyczyściłem EGR, kolektor ssący wymyty,turbina wyczyszczona,zalałem jeszcze ten generator v3 i nic dalej wchodzi w tryb serwisowy.Moja obserwacja jest taka(oczywiście po skasowaniu błędu) ze jak go zapalę i od razu jadę to jest dobrze-błędu nie wywali,ale jeśli postoję chwilę np:aby schłodzić autko klimatyzacją,lub stojąc w korku,ruszając z świateł do świateł to wtedy się to dzieje(żółta kontrolka,brak mocy i po podpięciu komputera komunikat: BŁĄD PRZEKAŹNIKA POMPY PALIWOWEJ. Pomocy bo nie wiem co dalej robić..
archie20 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Witaj, Ja mam dokładnie te same wszystkie objawy co Ty i zrobiłem też większość z Twojej listy i ... ciągle to samo. Jeden z mechaników zasugerował regenerację turbo (???) Powiedział, że czyszczenie nie zawsze przynosi pożądane efekty. Planujesz coś dalej z tym robić ???
Homiczek Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 szukajcie w elektryce. ostatnio coś było podobnego i woda w kompie stała... a tutaj przekaźnik pompy jest zasilany z drugiego przekaźnika, a sygnał wraca przez kompa stąd komp wykrywa błąd. Może jest problem na tym wcześniejszym przekaźniku zasilającym ? dodatkowo są bezpieczniki na tych liniach. najlepiej sprawdzić wszystko w tej puszcze, a dodatkowo wiązke n75 pod kątem przebić
Adrianmx22 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Witam I jak poradzono sobie z tym przypadkiem?? Mnie spotkało teraz dokładnie to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się