Lukasz1221 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam ponownie, Dzisiaj w końcu dorwałem kabel VAG, który współpracuje z moim autem. Po podłączeniu znowu ukazał się tymczasowy błąd - czujnik temperatury płynu chłodzącego. Sam czujnik był wymieniany (najpierw na zamiennik z Allegro), a później na używany od znajomego. Co może być tego powodem? Sam czujnik? Przecież było już jego kilka wersji zamontowanych i niestety nadal to samo. Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków, widać za to coś innego, co mnie bardzo niepokoi. Po otworzeniu zbiornika z płynem widać po prostu jakby w środku pływało błoto a nie płyn. Kolor płynu automatycznie staje się rdzawy, a na boczkach wewnętrznych zbiornika taka rdza przykleja się do samego zbiornika. Raz odkręciłem cały układ, został spuszczony był, cały układ został przeczyszczony, razem ze zbiorniczkiem i niestety po powownym zagrzaniu się auta znowu rdzawy kolor powrócił. Czy to jakiś objaw czy tak jest w każdym A6, bo w innych autach się z tym nie spotkałem.
chea Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jeżeli wlewasz czerwony płyn - podobno tak czasem ma Też się tym przejmowałem i pytałem mechanika, powiedział, że póki temperatura silnika jest ok, to nic się nie dzieje
KubaMpakiet Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków sprawdz z tylu krociec cz nie puszcza
Lukasz1221 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Drugie pytanko - mam zamiar na wiosne sprawdzić dokładnie cały układ chłodniczy, bo gdzieś niestety lekko musi coś wyciekać, bo niestety co jakiś czas ubywa mi płynu w zbiorniku (przez miesiąc ok. 2 cm). Na pierwszy rzut oka nie widać nigdzie wycieków sprawdz z tylu krociec cz nie puszcza A w którym miejscu jest ten króciec? Gdzieś w okolicy czujnika temperatury z tyłu?
borciuch2525 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Wg autora książki Sam Naprawiam kolor rdzawy jest efektem zmieszania płynu chłodniczego G12 dedykowanego do tych aut z jakimś innym. To też trop
Magicbattle Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 moze wogole podasz jaki masz silnik bo a6 za wiele nie mowi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się