Luwak Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Proszę o analizę logów. Ostatnio wydaje mi się, że silnik coś głośniej chodzi. W spalaniu nie widzę różnicy, oleju nie bierze. Sam już nie wiem czy to czasami nie jest już jakaś moja fanaberia. Logi z grupy 003 jutro powtórzę, bo coś nie wyszło a urządzenie do obsługi laptopa poszło się szlajać [siostra]. Ogólnie wrażenie głośniejszej pracy, mam po tym jak coś "strzeliło" mi pod maską w czasie wyprzedzania, silnik był niedogrzany a mi się trochę spieszyło. Sprawdzałem rozrząd i znaczniki napinacza nie są centralnie, ale nie wiem czy to korygować. Mam do wymiany napinacz paska wieloklinowego i sprzęgiełko w alternatorze, czy może to powodować głośniejsza pracę? Logi niestety w pojedynczych plikach, robiłem je pierwszy raz i myślałem, że po każdym logowaniu nowy log jest a tu niespodzianka. Logi: Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Błedy: Address 01: Engine Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Address 35: Centr. Locks Controller: 8D0 862 257 Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16 Coding: 13131 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Readiness: N/A po wykasowaniu już nie wracają Nowe logi grupy 003 dynamiczny, dynamiczny , basic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 24-02-2014 at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2014 at 20:35 ---------- Ponawiam, prośbę.
goldi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Sprawdz ustawienie rozrządu dokładnie na znaki i wałku rozrządu może przeskoczył pasek o jeden ząbek aby nie ścinało ci klina na wale czytając dolne koło na rozrządzie.Jeszcze piszesz że znaki na rolce napinającej rozrząd sie nie pokrywaja to już o czymś świadczy
Luwak Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Czyli jak ustawię GMP, to bolec 15mm powinien wchodzić w otwór koła pompy wtryskowej (silnik afn)? Czy coś jeszcze?
goldi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Ustawiasz znak na kole zamachowym w otwór koła pompy wtryskowej ma wejść nasadka 15 i z tyłu wałka rozrządu jak zdejmiesz pokrywę jest wycięcie jeśli wszystko jest dobrze ustawione ma tam wejść płaskownik 5 mm jest na forum pokazane ustawienia rozrządu wysłane z audi goldiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się