Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów. Ostatnio wydaje mi się, że silnik coś głośniej chodzi. W spalaniu nie widzę różnicy, oleju nie bierze. Sam już nie wiem czy to czasami nie jest już jakaś moja fanaberia. Logi z grupy 003 jutro powtórzę, bo coś nie wyszło a urządzenie do obsługi laptopa poszło się szlajać [siostra]. Ogólnie wrażenie głośniejszej pracy, mam po tym jak coś "strzeliło" mi pod maską w czasie wyprzedzania, silnik był niedogrzany a mi się trochę spieszyło. Sprawdzałem rozrząd i znaczniki napinacza nie są centralnie, ale nie wiem czy to korygować. Mam do wymiany napinacz paska wieloklinowego i sprzęgiełko w alternatorze, czy może to powodować głośniejsza pracę? Logi niestety w pojedynczych plikach, robiłem je pierwszy raz i myślałem, że po każdym logowaniu nowy log jest a tu niespodzianka.

Logi:

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Błedy:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 012 AH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8D0 862 257

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16

Coding: 13131

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

Readiness: N/A

po wykasowaniu już nie wracają

Nowe logi grupy 003 dynamiczny, dynamiczny , basic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 24-02-2014 at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2014 at 20:35 ----------

Ponawiam, prośbę.

Opublikowano

Sprawdz ustawienie rozrządu dokładnie na znaki i wałku rozrządu może przeskoczył pasek o jeden ząbek aby nie ścinało ci klina na wale czytając dolne koło na rozrządzie.Jeszcze piszesz że znaki na rolce napinającej rozrząd sie nie pokrywaja to już o czymś świadczy

Opublikowano

Czyli jak ustawię GMP, to bolec 15mm powinien wchodzić w otwór koła pompy wtryskowej (silnik afn)? Czy coś jeszcze?

Opublikowano

Ustawiasz znak na kole zamachowym w otwór koła pompy wtryskowej ma wejść nasadka 15 i z tyłu wałka rozrządu jak zdejmiesz pokrywę jest wycięcie jeśli wszystko jest dobrze ustawione ma tam wejść płaskownik 5 mm jest na forum pokazane ustawienia rozrządu

wysłane z audi goldiego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...