mareqww Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Padł mi kat. Czytam posty odnośnie kata: wyrzucić czy nie (sam już nie wiem)? Sprzedawca dodaje tulejkę dystansową, w celu okłamywania 2-giej sondy - czy takie rozwiązanie zadziała??? - nie chcę żeby kontrolki się zapalały.
Marc!n Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Tutaj masz zakupy grupowe http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/grupowy-zakup-downpipe-tip-1-8t-265825/index10.html Kata oczywiście lepiej się pozbyć. Tulejka u mnie się nie sprawdziła więc nie polecam. Przy zakładaniu DP najlepiej w komplecie zrobić soft w którym tuner usunie drugą sondę.
mikulski53 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 A orientuje sie ktos jaki jest koszt wylaczenia drugiej sondy i czy da sie to zrobic podstawowym vagiem?
tkuczera Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Vagiem tego nie zrobisz. Jak chcesz ja mam do sprzedania katalizator do 1.8t z bexa. Jak co PW.
mikulski53 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 U mnie narazie wszystko ok z katem ale jak bym chcial go wywalic i zalozyc Dp to pasowalo by ta sonde druga wylaczyc bo nie bedzie jezdzilo z bledem na blacie.. I dlatego pytam czy sie w to pchac i jaki byl by tego koszt oczywiście nie co do zeta. Okolo
tomekSSK Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 dowiadywałem się, 300 zł wyłączenie 2 sondy
gregor10 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Tylko usunięcie z programu daje 100% pewności że nie będzie świecącej kontrolki CHECK na liczniku. Najlepiej robić to odrazu z softem za jednym zamachem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się