pioteros Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ktoś przerabiał ten temat? chodzi głównie o to czy zbiorniczek stary i serwo pasują w przedlifcie tylko eSa miała większą pompę 4D0611021A (serwo 4B3612107) reszta miała mniejsze o numerach 8D0611021B (serwo 8D0612107B) oraz 8D0611021C dla aut z ESP w poliftach wszystkie już miały 4D0611021A oraz 4D0611021B z ESP - serwa te same 4B3612107 zawsze to jakieś ulepszenie w etce niby wszystko ma inne numery wiec musialbym dorwac chyba pompę razem ze zbiorniczkiem i serwem od polifta bez ESP
Dev Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Przeloz calosc, pamietaj jak ma byc odpowietrzona pompa hamulcowa
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Pamiętam, jak zaloze te moje vipery, na nich będzie to łatwiejsze
davidlive Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Przeloz calosc, pamietaj jak ma byc odpowietrzona pompa hamulcowa Czyli jak ?
Dev Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Jak bede robil wykłady na politechnice to Cie zaprosze
davidlive Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Jak bede robil wykłady na politechnice to Cie zaprosze Panie psorze człowiek głodny wiedzy a Ty taki skąpy na jej przekazanie :grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się