kiblos Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 witajcie panowie. Już wiele razy pisałem że mam problem z odpaleniem samochodu i dziś przyszła mi do głowy myśl a mianowicie o cofaniu sie paliwa. myślę że paliwo się cofa do baku i zanim pompka wypełni cały układ i dojdzie do wtrysków to trzeba bardzo długo kręcić i stąd moje pytanie czy jest to możliwe??
Pucek Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 a może to już wykamane świece?? może kable??
kiblos Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 świece nowe NGK a przewodów barak
Pucek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 a jak podczas kręcenia rozrusznikiem dodasz gazu to coś się dzieje??? tzn. czy wtedy zapala?
kiblos Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 nie nie zapala i jak za wcześnie dodam gazu to zgaśnie.
Zbyszko15 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Witam! Ja mam podobny problem z odpaleniem zimnego silnika. Mam gaz sekwencyjny i odcięcie pompy paliwa. Na początku też myślałem, że to paliwo się cofa, ale zauważyłem, że w upalne dni gdy auto zaparkowane stoi 8 godzin teoretycznie silnik jest zimny schłodzony to temperatury otoczenia i co najdziwniejsze wtedy odpala odrazu. Może to ma związek z czujnikiem temperatury? Co sądzicie?
jacol210 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Panowie co bylo przyczyna? Ja mam u siebie identyczne objawy Wymienilem wtryski kompletne,swiece i problem nadal wystepuje Gdzie jest ten czujnik temperatury?? Na Vagu nie wywala zadnych blędów
cichybob Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 To sam nie jesteś. Ja mam podobne objawy " musze na zimnym trochę pokręcić rozrusznikiem" ja sie przyzwyczaiłem i tak jeżdżę a co mu dolega to nie mam pojęcia na VAGu 0 bledow( a także mam odcięcie pompy)
Buba Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 a czy wymienialiscie czujnik temperatury g62?
jacol210 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Nie wymienialem,ale dzis rano przed pierwszym odpaleniem odlączylem ten czujnik jednak auto za pierwszym raze odpalilo ale trzeslo cala buda i zgaslo,za 2 razem odpalilo i chodzilo normalnie wiec to raczej nie wina czujnika??
ynterprajs Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 a nikt nie mowi o ssaniu!ciekawe czy czy dziala!a czujnik temperatury wlasnie ssanie wlacza![br]Dopisany: 22 Sierpień 2010, 14:38_________________________________________________a paliwo owszem moze sie cofac jak zawor zwrotny w pompie siadnie ale to bys odczul ze ci padla!
ynterprajs Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 bo pompka dobija i utrzymuje jednakowe cisnienie pomiedzy wtrysk zawor!bez jednakowego cisnienia sie nie da!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się