pori55555 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam wszystkich mam taki problem otóz jak kupowałem moje audi to od poczatku czułem ze drga pedał sprzęgła i od tej pory zrobiłem nim 20 tys km. Teraz mam takie objawy ze czasami cięzko wchodza biegi a czasami jak w masełko ale wsteczny zawsze cięzej wchodzi czy to juz sprzegło sie konczy aha i mam pytanie czy ja mam dwumas czy zwykłe sprzegło? [A4 1,9 TDI AFN 110 KM 97 ROK} Pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 masz dwumas ale nic nie stoi na przeszkodzie zaladowac uzywanego jednomasa + reszta sprzegla nowke
pori55555 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 czyli mogę kupić np taki komplet szprzegła sachs za ok 500 zł i bedzie pasowac tak ???
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 sprzeglo kup normalne nowe ale do silnika 1.9tdi o kodzie 1Z WZDŁUŻNEGO, a jednomas używke z allegro też od 1z, chodzą po 50-100zł
pori55555 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 sorry ze tak truje ale o sprzegłach nie mam pojecia czyli tak jednomas używka z allegro --niestety najtańszy jaki znalazłem na allegro to 200 zł i do tego sprzegło ale jakie szukac do 110 km czy inne moze ktos dac linka na to i na to dokladnie co mam kupic dziekuje i pozdrawiam
markus85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Kupujesz koło zamachowe z audi 80 1.9 TDI np. takie AUDI 80 B4 1.9 TDI KOLO ZAMACHOWE (3985740930) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. do tego kpl. sprzęgła np. taki SPRZĘGŁO SACHS AUDI 80 / A6 1.9 TDI B4 / A6 C4 (3985980028) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. . Ważne jak będziesz kupował pamiętaj aby sprzedający Ci dał kpl. śrub do przykręcenia koła zamachowego, nie mam pewności co do dwumasy czy są takie same ale u mnie miał bym problem gdyby nie kpl. przy zakupie.
fafnasty Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 ale nie widze problemu żeby kolega zrobił normalna wymiane samego sprzęgła czyli tarcza docisk łozysko np sachs luk 550-600pln bez zmiany na 1mas bo po co skoro nie reza mocy:kwasny: 2mas jeszcze żyje to po co odrazu z niego rezygnować skoro problemem jest tylko cienka tarcza
arecki123 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 a może póki co sprawdzić stan oleju w skrzyni albo gumy zawieszenia skrzyni zamiast od razu pakować się w koszta, a przynajmniej pedał sprzęgła wysoko już bierze? tarcza się ślizga? to jest TDI pedał musi choć troche coś tam drgać, no chyba że łożysko wyciskowe już wysłużone i tak drgania przenosi
pioteros Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 skoro dwumas przezyl juz dwa sprzegla to na pewno duzo zywota mu nie zostalo tym bardziej ze to diesel, nie chodzi o to ze nie planuje mocy, chodzi o tansze i pewniejsze rozwiazanie, jednomas bedzie wieczny i sie nie wysypie jesli go nie spali
fafnasty Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 olej nic nie da ewidentnie cienka tarcza lada dziń zacznie sie ślizgać
SMS Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 kolego wlasnie przed chwila znalazlem na alegro uzywke jednomase z 1Z za 100zl. ---------- Post dopisany at 12:27 ---------- Poprzedni post napisany at 12:25 ---------- tu masz stronke Jednomas 037105273C, G60,1Z,koło zamachowe 1.9TDI (3996124277) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. tam jest wystawione inne ale w opisie gosc pisze ze ma tez z 1z i numer jest do niego podany.
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Od poprzecznego to, wszedzie gdzie napisane g60 lub vr6 to inne sprzegla i nie podejda do a4
Gniady Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 a może póki co sprawdzić stan oleju w skrzyni albo gumy zawieszenia skrzyni zamiast od razu pakować się w koszta, a przynajmniej pedał sprzęgła wysoko już bierze? tarcza się ślizga? to jest TDI pedał musi choć troche coś tam drgać, no chyba że łożysko wyciskowe już wysłużone i tak drgania przenosi Nie powinien drgać.
Kondżi Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Mi padła zupełnie dwumasa (A4 B5 1.9TDI AFN). Objawy były takie, że jak się nagrzał to przy ruszaniu strasznie szarpało całą budą. Jeździłem pewien czas tak i zbierałem kasę na wymianę... niestety nie zdążyłem dojechać do mechanika. Cofając, po wyjechaniu z garażu (pokonałem lekkie wzniesienie gdzie słychać było, że się ślizga sprzęgło), chcąc wrzucić jedynkę - usłyszałem lekkie "tąpnięcie" i ... żadnego biegu już nie mogę wrzucić tzn. wciskam sprzęgło ale ono nie działa... W zasadzie zdecydowałem się już na zamianę na zestaw jednomasowy. Tutaj mam pytanie do Was: skłaniam się do zakupu zestawu VALEO - co o tym myślicie? Warto w to się pakować?
pioteros Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 po co kupowac jednomasa nowego ktory i tak kosztuje 80% tyle co nowy dwumas... kup uzywke z silnika ABK audi 80/100 lub a4 b5 1.9tdi 1z 95 rok i do tego nowe sprzeglo i tyle
Kondżi Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 po co kupowac jednomasa nowego ktory i tak kosztuje 80% tyle co nowy dwumas... kup uzywke z silnika ABK audi 80/100 lub a4 b5 1.9tdi 1z 95 rok i do tego nowe sprzeglo i tyle Ciekawa propozycja - a jest może ktoś na forum, kto założył taki właśnie zestaw i zrobił na nim już kilkadziesiąt tysięcy kilometrów - tak aby z praktyki mógł powiedzieć czy nie ma "skutków ubocznych"? Będę wdzięczny za pomoc - do poniedziałku muszę zdecydować się co robić ze sprzęgłem/dwumasą bo samochód stoi...
pioteros Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 w wdziale warsztat - zrob to sam, masz info o zmianie na jednomas, poczytaj sobie go calego w pierwszych 1.9tdi 90km jednomas byl seryjnie i nic sie nie dzialo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się