yyyeee Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Instalacja źle zachowuje się po krótszej przerwie w jeździe. Gdy odstawiam auto i wracam do niego po jakimś niedługim czasie (1-3 godziny) to auto po włączeniu od razu przełącza się na gaz, co powoduje że auto gaśnie po chwili. Rozwiązaniem na to jest przełączenie ręcznie na benzynę i po ruszeniu przełączenie na gaz. Gdy auto jest zimne to nie ma problemu - przełącza się bez problemu i jeździ jak powinno. Na gorącym silniku również nie ma żadnych problemów. Dodatkowo co jakiś czas dostaję błąd Mixture Adaptation 00561 po wcześniejszym usunięciu go. Wcześniej był problem, że zawsze miał problem przy przełączaniu na gaz, ale po wymianie świec było wszystko ok. Koleś od gazu średnio sobie radził z tym, już kilka razy u niego byłem, ale chyba nie jest najlepszym fachowcem (), więc może wy mi coś doradzicie?
mateogda Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Na początek napisz może coś o instalacji, różne układy dają różne opcje.
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Trzeba sprawdzić czujnik temp. w reduktorze oraz mapy gazu. Poszukaj kumatego speca.
yyyeee Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 temperatura chyba jest ok, skoro kilka sekund później już jest ok? czy może powinien się od razu włączać w trybie gazu? A gaz sekwencja około 3 lat ma, firmy nie wiem w sumie jakiej...
ghost2255 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 A gaz sekwencja około 3 lat ma, firmy nie wiem w sumie jakiej... I na tej podstawie oczekujesz porady? To tak, jakbyś napisał, że masz samochód koloru czerwonego i nie chce jechać i oczekiwał pomocy. Skoro się nie znasz na LPG, to poszukaj kogoś, kto się zna. Podpowiem, że najłatwiej znaleźć kogoś takiego w zakładach, które montują instalacje. Zajrzyj na forum LPG, poszukaj polecanego zakładu blisko siebie i podjedź. Jest jeszcze druga opcja-poświęć kilka/kilkanaście wieczorów na studiowanie forów, dowiedz się jak działa instalacja, jakie są charakterystyczne usterki konkretnych komponentów, poszukaj schematów, kup interfejs, znajdz/kup program i sobie napraw. Wielu ludziom się wydaje, że temat LPG jest prosty. Nie jest. Szczególnie jak problem nietypowy.
yyyeee Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 słuszne uwagi, muszę się zmobilizować odnośnie drugiej rady
grzesiek89 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 witam Podlacze sie pod watek bo mam podobny problem Jak zapalam auto rano (zimny silnik) momentalnie po paru sekundach przelacza sie na gaz, krztusi sie i gasnie, nawet jak daje mu gazu. Musze przelaczyc na benzyne i dopiero po ok. 2-3 km przelaczam na gaz i jest ok. Jesli silnik jest rozgrzany to pali na gazie elegancko. Wczesniej auto na zimnym silniku palilo mi na benzynie i samo sie przelaczalo na gaz po osiagnieciu odpowiedzniej temp. Skad taka sytuacja ze auto momentalnie na zimnym silniku przelacza sie na gaz?? Instalacja KME Diego G3. Dzieki Panowie.
mateogda Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Czujnik temperatury reduktora do wymiany.
bielik Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 a droga to jest część?? mniej więcej. i czy jest kupa roboty przy wymianie??
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czujnik temperatury reduktora do wymiany. +1
Dajmon Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Czujnik temperatury na reduktorze to zwykły termistor (rezystor zmieniający rezystancje pod wpływem temperatury). Nie wiem tylko czy jest to typ: NTC czy PTC, tzn. czy zwiększa się jego rezystancja pod wpływem temp. czy zmniejsza. Sam termistor kosztuje 50gr. Jako, ze jest zalany w jakiejś tulejce z gwintem, bo ten element cały wkręca się na gwint do reduktora, to koszt się zwiększa do ok. 12zł. Sam go u siebie w A4B6 wymieniałem, bo instalacja gazowa po przełączeniu z benzyny, po chwili sama się wyłączała i samochód przechodził na benzynkę. Jak podpiołem sobie laptopa z programikiem i złączem pod swój sterownik, to na pierwszej stronie wyświetlała się mi temp. czujnika na reduktorze na poziomie -40st.C. Myślę, że tą wypowiedzią Was wsparłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się