Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy:( Bardzo proszę o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mianowicie mam takie objawy. Autko 1.8 125 km Adr + gaz.Pzeglądałem już tysiące forum, ale nie znalazłem odpowedzi na moje problemy.Auto jeżdzi cały czas na benzynie. Co do spalania to bierze tyle paliwa ile powinien brać. Na gaz wogóle nie przełączam bo są z nim problemy (szarpanie, gasnięcie) - instalacja brc 3 generacji, jakas lipna instalacja, którą firma wypusciła na pare miesięcy coś w rodzaju połączenia monowtrysku z sekwencją. Planuje ją zmienic na sekwenceje 4 generacji. Ale nie o to chodzi. Autko ciężko odpala na zimnym i gorącym silniku, muszę dodawać gazu, żeby odpalił ( wymieniane były czujnik temperatury, nowa sonda uniwersalna, zbiorniczek wyrównawczy, czyszczona przepustnica oraz przepływomierz - była robiona adaptacja, filtr powietrza, wymieniony termostat oraz płyn chłodzący wraz z odpowietrzeniem - wszystkie przewody są bardzo gorące, niedawno wymieniany olej silnika wraz z filtrem- przed wymianą jak i po sytuacja ta sama. Ostatnio zauważyłem jednak dym spod maski w okolicach zbiornika wyrównawczego, a blokiem silnika, gdzieś przy przepustnicy. Co to może być za dym bo nie mam zielonego pojęcia. Mam również problem ze zbiornikiem paliwa, ponieważ jak zakręce korek do wlewu to wywala mi takie cisnienie, że samochód się dławi i spada poziom paliwa na liczniku, a jak odkręce korek to wylatuje powietrze pod dużym cisnieniem i wszystko jest w porządku. Bardzo proszę o analizę tych danych i co może być przyczyną tych problemów oraz jak naprawić te błędy które niżej podałem.

Silnik:

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

16514 - obwód czujnika O2 - usterka (bank1 czujnik1)

P0130 - 35-10 - intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

Dodatkowo mam problemy z ogrzewanie wnętrza, a mianowicie jego brak. Auto kupiłem dwa miesiące temu i były następujące objawy. Po wymianie termostatu,filtru kabinowego, czujnika temperatury, zbiorniczka wyrównawczego oraz płynu wraz z odpowietrzeniem, oraz czyszczeniem nagrzewnicy przy przewodach różnymi środkami pod ciśnieniem, w kabinie leciało letnie powietrze przy grzaniu na szybę oraz cyrkulacji powietrza.Przy cyrkulacji powietrza szyby strasznie parowały. Niedawno jednak zaczęły się dziać dziwne objawy. Mianowicie dmuchawa zaczeła wydawać dziwne dzwięki, aż w koncu przestała dmuchać. Silniczki pod schowkiem dziwnie pracują niby się kręcą, ale ostanie ich ruch są tak jakby się zacinały. Teraz mam mianowicie pytanie, czy wymieniać całą nagrzewnice pod deską czy może to być wina klimatronika. Panel wykonuje polecenia takie jakie chce, tylko niektóre podświetlenia na panelu nie działają i ciężko odczytać liczby bądź błędy( wyświetlają się niepełne lliczby i wartości). Bardzo bym prosił również o analizę błędów klimatyzacji. Podpowiedzenie co jest do wymiany, czy silniczki, czy lepiej całą nagrzewnice. Dodam, że udało mi się odczytać na panelu klimatronika sporo błędów. Bardzo proszę o poświęcenie chwili i doradzeniu co mam robić. Czy problemy z silnikiem mogą być powodowane przez problemy z nagrzewnicą.

Klimatyzacja (climatronic)

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

41-10 - Blocked or No Voltage - intermittent

01273 - Fresh Air Blower (V2)

17-10 - Control Difference - intermittent

Opublikowano

zrób logi dynamiczne z bloku 2 7 13 i stayczne z bloku 2 7 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...