zybi67 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Witam problem jak w temacie chochluje paliwo jak czołg co można sprawdzić od czego zacząć diagnozę pyzatym ze dużo pali nie zauważam żadnych skutków ubocznych pracuje równo nie szarpie nie ma wzrostu ani spadku mocy
zybi67 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 tak 18010/P1602-35-10 00561/15-10 00561/12-10 17978/P1570-35-10 ale myślę ze nie maja związku z nadmiernym zużyciem PB
kkrawat Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Masz błąd adaptacji mieszanki - więc skąd pomysl że nie ma nic wspólnego ze spalaniem ?? Pozostałe faktycznie możesz olać bo to słaby akumulator i immobiliser, co pewnie jest wynikiem słabego aku. Wracając do błędów adaptacji masz pole do popisu czyli sprawdzenia Sonda przepływka lejace wtryskiwacze zapieczone wtryskiwacze nieprawidłowe ciśnienie paliwa uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nieszczelność dolotu niesczelność wydechu w okolicach sondy Z tymi błędami spalanie możesz miec naprawde duże
KYLOMC Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 dodał bym jeszcze czujnik tem. nieszczelność za turbo raczej nie bo ja mam niezłe pękniecie na turbo a spalanie ok stawiał bym wtryski
kkrawat Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Czujnik jak najbardziej ale stawiam, że kolega sprawdził jaka ma temp na zegarach/klimie i na vagu nie wywaliło błędu. Ale sprawdzić nie zaszkodzi. Co do nieszczelności wydechu w okolicy sondy to nie to samo co peknięcie strony gorącej na turbinie Przy rozwalonym wydechu sonda może miec dziwne odczyty.
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Masz błąd adaptacji mieszanki - więc skąd pomysl że nie ma nic wspólnego ze spalaniem ?? Pozostałe faktycznie możesz olać bo to słaby akumulator i immobiliser, co pewnie jest wynikiem słabego akuKoledzy nie dopisałem ze ten błąd adaptacji mieszanki wywaliło na gazie obecnie jeżdżę na pb i nie pojawił się po 80km czujnik tem. sprawdzony vag i klima wskazuje taka sama temperatura 87 po wymianie termostatu nie mam 90 ale 87 resztę muszę sprawdzić ostatnio zmieniałem zawór dvd bo turbo przeładowywało ale duże spalanie pozostało czy z tych logów można coś powiedzieć o sondzie i przeplywce VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM dodam ze te logi były robione przed wymiana dvd obecnie nie mam warunków by zrobić logi dynamiczne ---------- Post dopisany at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany at 08:13 ---------- Koledzy jaki sposób jest najlepszy do sprawdzenia dolotu.
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Auto jest po programie ? Przepływka ci duzo pokazuje bo 150g/s to jakby jakis chip był
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Nie nie wiem sondze ze nie czy można to sprawdzić w prosty sposób ---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:33 ---------- czy wskazania przeplywki możne być spowodowane dziurawą membraną dvd tak jak pisałem logi są na zepsutym zaworze obecnie mam wstawiony nowy ale nie robiłem jeszcze logów a spalanie jest wysokie
Dev Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Ma program na 180km ---------- Post dopisany at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany at 09:51 ---------- Skad czujnik i termostat ?????
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Wahler termostat czujnik firmy WRC
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tomek tez tak myślałem po logu z przepływki, że chips siedzi Termostat dobry, czujnik podmień na ori/moze być używka byle sprawna i wtedy sprawdzić. Poza tym log statyczny sondy z korektami by sie przydał.
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 jak zrobić logi st. sondy i te korekty
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Musisz popatrzec na VAGu który to bloki są ale chyba 7,8,9 w sekcji engine oczywiście
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 grupa 7, log statyczny czyli na jalowym ma napiecie sie wahac od 0.1-0.9V, pod obciazeniem ma byc stale wynoszace prawie 0.9V
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Pod obciążeniem ma ok - czekamy na statyczne
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam nagralem filmik z statecznych ---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ---------- a to z vag-com ---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:48 ---------- po podpiecu vag błędów niema ponieważ nie jeżdżę na gazie ale pb na 15l robię około 70km to masakra co dalej
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Wygląda na to, że sonda działa prawidłowo. Czeka cie trudniejsze zadanie bo dwie rzeczy odpowiedzialne za spalanie masz wykluczone: sonda i przepływka. Trzeba szukać po kolei. Albo masz dziure gdzieś i paliwo ucieka A jak było na LPG ?
Dev Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Podłącz VAGa i przejedz sie autem. Caly czas prędkość 120 i obserwuj temperature wody na VAGu, nie na blacie.
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 na lpg jest jeszcze gorzej pali więcej około 25l/100 także dziurawy zbiornik odpada co jeszcze zostało, różnica w temperaturze miedzy klimą a blatem jest 3st klima pokazuje 90 zegar 87 vag pokazuje 87 to czujnik chyba tez odpada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się