adamooldzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak jak w temacie po wykasowaniu dwa pierwsze błędy 01247, 16486 wracają a trzeci 16518 tylko przy pracy na gazie Jak wyeliminować usterki aby błędy nie wracały ? Wiem ze na 16486 może pomóc czyszczenie przepływomierza lecz nie wiem jak z 01247 oraz 16518...
german81 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 sprawdz oprnosc na zaworku par paliwa i zy dochodzi napiecie i zrób logi na PB z bloku 2 7 2 13 .
adamooldzz Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ponawiam prośbę jak usunąć usterki aby owe błędy już nie wywalały?
pieciajek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 16518 to chyba padnięta grzałka na sondzie lambda- zapal silnik, przejedź się zagrzej do 90"C i skasuj błąd jak zniknie to wyjdź z ECU i jeszcze raz wejdź i sprawdź czy są jakieś błędy. Jak nie tzn. że grzałka na sondzie jest uszkodzona na 100% 01247 to zaworek odpowietrzenia zbiornika paliwa, jest na filtrze paliwa, może kostka i piny nie stykają ale raczej jest na zwarciu bo daję do masy styk.
adamooldzz Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Napięcie na zaworku odpowietrzeniu par paliwa jest na ssaniu 7.60V bez ssania 7.52V a na przepływce nie ma napięcia ;/
pieciajek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No to dostań się do skrzynki komputera silnika i wymień tezpiecznik bo powinieneś znalesć tak jednego chyba 15A mały. Jak miałem racę to wisisz mi browca.
adamooldzz Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Nawet nie wiedziałem że tam są bezpieczniki za parę chwil pójdę i zobaczę co i jak ---------- Post dopisany 26-04-2014 at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 19:08 ---------- No i pupa przy kompie nie ma żadnych bezpieczników... dziś leciałem cała wiązkę i nic nie znalazłem
pieciajek Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A pokusiłeś się żeby odpiać kostki od kompa i te za ECU co się łączą z wiązką z pod deski? Może tam coś jest zawilgocone i styki pokryte śniedzią?
adamooldzz Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Niestety tak wysuniętych na przód działań nie podejmowałem uznałem że jest to zbyteczne bo wydaje mi się że ECU jest bezpośrednio połączony z przepływomierzem oraz zaworem N80... Leciałem po wiązce i szukałem takich kolorów jak przy N80 i przepływce lecz przy wtyczkach od koma owcych kolorów nie było , bo chciałem sprawdzić czy jest przejście na kablach....
pieciajek Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To jak Tyś sprawdził przejście multimetrem przewodów jak piny w kostkach ECU są chermetyczne tak jak w kostkach na silniku czy przepływomierzu?
adamooldzz Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Kaputurek sie sciaga i sie patrzy tak samo przy ecu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się