alniukai Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Po odpaleniu auto wskoczyło prawie na 'swoje' obroty i nagle jakby ktoś wyciągnął kluczyk.. momentalnie spadło z obrotów i zgasło. Następna próba odpalenia - słychać tylko rozrusznik silnik w ogóle nie kręci. Dalej już nie próbowałem odpalać bo pierwsze co pomyślałem że rozrząd pierdyknął.. a nie powinien. Za godzinkę podłączę pod VAG i zobaczę błędy, jak nic nie będzie to holowanie do mechanika. Przy odpaleniu i następnej próbie żadnych dziwnych dźwięków, klekotania czy stukania, co chyba powinno wystąpić przy rozrządzie? obudowę trochę uchyliłem i pasek jest cały, z góry zęby też ok.. mogło na dole pozrywać. A może łańcuch? szykowałem się powoli do zmiany bo pewnie od nowości z napinaczem tam siedzi. Jakieś sugestie przed podpięciem VAG'a ? jakiś czujnik? dzięki za rady. Błędy odczytane : 1) 17978 - Moduł sterujący zablokowany 2) 670 - Czujnik zespołu przepustnicy G127 nieprawidłowy sygnał 3) 532 - Napięcie zasilania sygnał za mały Wszystkie sporadyczne. Auto spróbowałem jeszcze raz zakręcić minimalnie po skasowaniu błędów, dalej to samo. Ikonka od immo gaśnie tak jak zawsze.. pierwszy błąd wskazywałby właśnie na ECU/Immo.. 3 tygodnie temu oddawałem auto do elektryka bo coś mi aku odrobinę za bardzo zjadało. Znaleźliśmy problem - ktoś grzebał przy wzmacniaczu z suba - wzmacniacz wymieniony wczoraj, po sprawdzeniu wszystko śmigało i auto normalnie odpaliło. Dzisiaj już kupa..
bialylfc Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Witam, z góry proszę wybaczyć, że piszę tu ale nie znalazłem nic podobnego bądź nie mogę napisać. Problem jest taki, że wczoraj było wszystko ok a dzisiaj rano chciałem odpalić auto (A4 B5 1.9 TDI 90KM ), przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje, kontrolki się nie zapalają, prócz tego ze 2 albo 3 na niecałą sekundę się leciutko tak przez mgłę zapalą ale od razu gasną, wygląda tak, jakby akumulatora nie było albo nie dostawał prądu, praktycznie nie ma reakcji, nawiewy nie działają centralny też nie, dodam, że akumulator ma kilka dni.. Poczytałem trochę i piszą, że niby rozrusznik bądź bendix..
Grztom Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Sprawdz najpierw ten akumulator, moze alternator nie ładuje? wydaje mi sie ze rozrusznik nie ma nic do kontrolek dlatego wykluczył bym go.
nicpek Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 U mnie w ten sposób wysiadła pompa paliwa, w sensie takie objawy - zatankowałem gaz, odpaliłem auto, ruszyłem, mały dziesięciometrowy drift i koniec. Udało się jakoś odpalić na gazie i dojechać do domu, ale to wszystko co mogłem zdziałać. Kupiona nowa, wymieniona, teraz mam problemy z falowaniem obrotów, postaram się wyczyścić przepustnicę bo nie robiłem od lat tego. Bezpiecznik i przekaźnik sprawdzony, napięcie do zbiornika dochodziło przy kręceniu rozrusznikiem.
gregor10 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 skasuj bledy , sproboj odpalic i odczytac ponownie, jak wyskoczy znow ze steerownik zablokowany to immo Ci blokuje start.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się